Esitellään itsemme!

Me ollaan molemmat 36-v ja asutaan pk-seudulla. Jos kaikki menee hyvin, niin tiedossa olisi pikkukakkonen 1 v 2 kk ikäerolla. Kirjoittelen satunnaisesti myös Joulumammoissa 2016, ja tein myös minipyrähdyksen vauvakuumepuolelle joka jäi kumminkin lyhyeksi kun tärppäsikin heti. Tarkemmin esittelen sitten suljetulla puolella. :)
 
Mä säästän esittelyt kans sit sinne salaiselle puolelle, kun sinne joskus päästään...
 
Salainen ryhmä taitaa olla aika aktiivinen näiden kirjoitusten perusteella? Täytynee itsekin sinne yrittää :) Me ollaan päälle 30v. pariskunta pk-seudulta, yritystä 9/2016 alkaen.
 
Salainen ryhmä on auennut tänään, vai oliko eilen? Ei oo vielä kauheen aktiivista, älkää hätäilkö, kaikki mahtuu mukaan kun ehdot täyttyy. :)
 
Minä myös sitten salaisella :) Meidän edellinen ryhmä on edelleen kovin aktiivinen!
 
Mikä se ketju on minne pitää kirjoittaa 30 viestiä et pääsee salaiselle puolelle?
 
Yleisesti tähän Laskettu aika helmikuussa 2018 -otsikon alle mihin tahansa ketjuun kun kirjottelee, esim nyt tähän :) Yhteensä kun on siis se 30 viestiä täällä niin voi pyytää päästä salaiselle puolelle. Täytyy olla myös ollut 30 päivää rekisteröityneenä vaun foorumilla ja oma nicki tuossa ekan ketjun laskettu aika -listassa.
 
Kelle muuten se viesti nyt piti laittaa, alkaa varmaan oleen jo reilusti yli 30 viestii kasassa :D
 
Vargynjalle. Pääsee näppärästi kirjottaa yksityisviestiä, kun näpäyttää jostain noista kiinnitetyistä ketjuista Vargynjan profiilikuvaa, niin siihen aukee semmonen ikkuna, jossa on nappula "aloita keskustelu".
 
Mä myös ootan että pääsen salaiselle puolelle, niin voi vapaammin kirjoitella. Ei enää kauaa! :grin
 
Täällä Oulusta yhden lapsen äiti. Lapsille ikäeroa tulee 1 v 8 kk. Odottelen kans salaiselle puolelle pääsyä (:
 
Hei vaan kaikki! Täällä kirjoittelee tuore esikoisen odottaja. Olen 26v ja mieheni 27v, asumme pk-seudulla :) Tarkemmin kerron itsestäni sitten kun saan 30 viestiä täyteen ja pääsen salaiselle puolelle!
 
Lyhyesti tässä vaiheessa: Oulun seudulla asustellaan, miehen kanssa ollaan jo 35 v. Esikoinen syntynyt 3/16. Pari keskenmenoa ennen esikoista alla.
 
Mäkin voisin lyhyesti kertoa itsestäni, kun en tiedä, olenko koskaan niin aktiivinen, että salaiselle puolelle asti pääsisin.
Eli olen 26 v Tampereelta ja mies 29 v. Ekaa lasta odotetaan. Ollaan molemmat tosi innoissamme, mutta käytännön järjestelyt vähän huolettaa. Asutaan nimittäin eri maissa ja mies tuskin pääsee neuvoloihin, synnytysvalmennukseen, synnytykseen jne. Ainakin siihen asti, että vauva olis noin puoli vuotta, niin asutaan erillämme. Ja tämä siis miehen työkuvioiden takia.
Joten kaikki täältä saatava vertaistuki tulee varmasti erittäin tarpeeseen :)
 
Uskalsin nyt liittyä tänne. :)

Olen 30 vuotias, mies 33. Odotamme tokaa lastamme, esikoinen on kohta 2v 3kk. Vuoden 2015 huhtikuun ryhmässä olen viihtynyt jo kohta kolme vuotta. Kirjoittelen enemmän sitten kun pääsen tuonne salaiselle puolelle. :)
 
Odottelen myös salaista puolta josko saisi tarvittavan viestimäärän kasaan.
 
Takaisin
Top