Esikoisen yksinodottajat

miukumauku94

Silmät suurina ihmettelijä
Päätin siis aloittaa uuden aiheen kun ei tuntunut muihin pääsevän oikein jyvälle. Juu mulla taitaa nyt 12rv olla menossa, viikon päästä varmistuu ensimmäisessä ultrassa. La olisi 12.8. Hirveästi pelottaa miten sitä tulee pärjäämään itsekseen ilman miestä, muuttaa pitäisi sekä raha-asiat huolestuttaa miten sitä yksin pärjää ruokkien minut sekä lapsen. Muita kohtalotovereita? :)
 
Minä tavallaan odottelen yksin kanssa, nyt menossa 14+4 ja la olis 25.7
Samaa olen itekkin miettinyt tässä miten tästä kaikesta oikein selviää, mutta en vielä mitään stressia ole ottanut
 
Tiedätkö miten nuo kaikki elatusmaksut sun muut tai siis että kun mies ei ole tiedossa, ei häneltä luonnollisestikaan pysty mitään vaatimaan...
 
Mun äiti sanoo että lapsi tuo leivän tullessaan. Älä siis turhia huolehdi. Se nainen tietää mistä puhuu. Oli yksin 7 lapsen kanssa, eikä saanut meitä koskaan tuntemaan että meiltä puuttuis jotain. Joskus syötiin iltapalaksi talkkunajauhoja ja piimää johon oli murskattu sokeripaloja ja se oli vaan jännää :)
 
7 lapsen kanssa? :eek: vau arvostan! Ja minä kun huolehdin selviänkö yhden kanssa.. kai se on myös miten itse asennoituu tilanteeseen :) onneksi löytyy tuota tukiverkostoa ettei aivan yksin joudu lapsen kanssa elämään.
 
Mun kaveri sai yksin lapsen. Se teki hirveästi voileipiä jääkaappiin ja helppoa ruokaa sairaalasta kotiuduttuaan. Laattikkoruokia. yms. Vauvaa imettäessä ei tarvinnut ruveta kokkailemaan. Itse kävin sitten vähän tekemässä puolesta kauppareissuja.
 
Se onkin tosi fiksua. Ei tarvitse joka päivä uutta ruokaa väsätä ja säästää rahaakin! :D onneksi en oo ihan uuno keittiön puolella, taskusta löytyy nääs kokin paperit.
 
Takaisin
Top