Esikoinen toiveissa

Siis apua. Hetki sitten tuli hailakka plussa, ensimmäinen ikinä! Päälimmäisenä oon tietty ihan superinnoissani, mutta tokana mieleen luonnollisesti vyöryi kaikki maailman jossittelut. Saispa aivot ees hetkeksi off-asentoon!

Ja se kyl vähän hämää, kun mulla on ollu niin selkeet menkkaoireet tässä vajaan viikon ajan, testin tein lähinnä huvikseni kun menkat on kokonaisen päivän myöhässä.

Täs kohtaa tietysti mikä vaan voi mennä vikaan, varsinkin näillä stressimäärillä, mut ehkä mä uskallan olla vähän iloinen? Eikös asioilla oo kuitenkin tapana järjestyä... Mies vaikuttaa vähintään yhtä hämmentyneeltä kuin minä. Noh, iltapäivällä ostamaan lisää testejä. :'D

Sori sekava sepustus, jonnekki piti päästä purkaan! :'D
 
Paljon onnea VaahteraHei! :happy: Mulla ainakin oli menkkamaisia kipuja ennen positiivisen testin tekoa ja niitä jatkui jokusen viikonkin. Ei tarvii pelätä siis niitä. :)
 
Olisikohan tänää ovis vai meneekö huomisen puolelle..? Nimittäi testit loppu :D
Nyt kp 11/23-24
 

Liitteet

  • 1474358652193.jpg
    1474358652193.jpg
    26.6 KB · Katsottu: 209
Reilusti viiva vahvistunu 3 pvä aikana joten siitä päättelin olisiko huomenna the day :wink
Lämmön mittailuja en ollenkaan harrastanut mutta kokeillaan! :)
Kuinka suuresta vaihtelusta voi päätellä ovista lämmön suhteen?
 
Sodapoppi se on yksilöllistä, mutta aika yleinen lienee 0,3-0,5 asteen nousu (pysyvä nousu ainakin viikoksi, jos paksuna niin siitä eteenkin päin :)
 
Heipparallaa naiset! :)
Kertokaapas väliaikatietoja!
Itse kaappasin tälle päivälle ovis + (kp 14/22-24) mutta tietysti mies töissä.. Eilen kyllä talleteltiin jospa se riittäisi hyvin huomiseen iltaan [emoji14]
Heräsi hassu kysymys että voiko tallettelua tehdä jopa liikaa?
Mukavaa viikonloppua kaikille! :)
4ae3b344e5e2fd4fad938b7503444270
 
Sodapoppi, hyvä pläni viikonlopuksi, jos huomenna vielä pääsette tallettelemaan :)
Kyllähän ne nesteet laimenee kovassa käytössä, mutta silti antaisin mennä niin paljon ku huvittaa :D
Katjusha rv 35+1
 
Onnea Sodapoppi!!!

Katjusha jo aivan maalisuoralla :)

Täällä 25+3. Pitkällä, mutta niin monta viikkoa pitäisi vielä vauvan pysytellä sisällä..
 
Paljon onnea Sodapoppi!! :Heartred Tänne kirjoittelukin on jäänyt vähäiseksi. Mutta, jos ette muissa ryhmissä ole vielä huomannut, niin mä plussasin myös n. pari viikkoa sitten! Yk 12 oli SE kierto. :) :Heartred Nyt on menossa rv 5+4.

Katjushalle tsemppiä viimeisille viikoille! :Heartred Ja on mrbeekin jo aikas pitkällä! Justhan sä plussasit! :wink Meneepä aika nopeeta!
 
Kiitokset kaikille! :Heartred
Eilen säikäytti kovin kun vessareissulla paperiin tuli vaalean rusehtavaa vuotoa ja alaselkäkipuilua, ajattelin että taasko epäonnistuu.. Tänään ei ole ollut mitään mutta soitin neuvolaan jossa hoitaja vaan tokaisi että toivottavasti ei mene kesken jos ei mene niin nähdään 17.11..
Omituinen tämä ihmismieli kun pistää niin stressaamaan.
Onnea myös Mimmille! Mie tuun vähä perässä 4+0 :)
 
Takaisin
Top