Esikoinen haaveissa 2017

Tein tossa vähän aikaa sit 1h pidätyksellä haamun :eek:

IMG_20170325_165729.jpg

Pitäskö kohta kun oon 2h pidätelly, tehdä uus jos näkyis paremmin? En tiiä jaksanko oottaa aamuun :D
 
Pahoittelut menkoista ja tsemppiä Debille piinailuun!

Täällä kp21/33 eikä mitään merkkejä oviksesta. Kahdessa edellisessä kierrossa ovis on ollut näillä nurkilla, mutta nyt ei ole mitään oireita ja ovistestit niin negoja kun voi olla (?!). Varmaan tässä kierrossa ei ovista edes ole ollut, niin olen tosi epäuskoinen että mitään voisi tapahtua. Muutenkin kierto on mennyt enemmän tjottailumeiningillä, vaikka ovista tikutankin ja monivitamiinit + foolihappo käytössä.

Juttelitte aiemmin tuosta yrittämisen keromisesta läheisille, niin vähän alan kallistua siihen että harmi kun menin kertomaan monelle. Tuntuu että tämä nyt kestää, niin tuntuu tylsältä kun muutkin odottelee hyviä uutisia... Jatkossa mennään kyllä enemmän tjottailulla ja keskityn työhön ja kaikkeen muuhun.
 
Kotikisu, voihan se ovis vielä tullakin, toivotaan. :)
Me ei varsinaisesti kerrottu silloin kun yritys alkoi, mutta sitten kun tuli keskenmeno rv12 niin siitä kerrottiin molempien vanhemmille ja sisaruksille, ja myös mun muutamille muille läheisimmille sukulaisille, ystäville ja työkavereille. Olin sen km vuoksi muutaman päivän sairaalassakin ja pitkään sairaslomalla niin monet rupes jo ihmetteleen että mikä hätänä.. Monet ei oo asiasta puhunu mitään sen jälkeen vaikka uskon kyllä että nekin tahoillaan odottaa ja toivoo että onnistuis. Mutta sitten kaikkein lähimpien kanssa tulee puhuttua tosi rennosti ja "huumorilla" tästä yrittämisestä ja sen mä koen auttavan mua. Mun ystävissä on myös pari jotka on kokenu joitain vaikeuksia lasten saamisessa niin pystyy vähän jakamaan kokemuksia. Ja olivat kyllä isona tukena silloin km jälkeen. Ja toisaalta musta olis myös outoa salata tää koko aihe mun läheisiltä koska se on tällä hetkellä niin isossa roolissa mun elämässä. :) Ymmärrän kyllä hyvin myös sen jos joku haluaa pitää asian salassa.
 
Mä puhun asioista mun äidin kanssa, se on iso tuki kyllä!

Täällä tuli täti.. jotain varmaan yritti tapahtua kun testi haamuili, ja täti 2pvää myöhässä, mutta näin tällä kertaa.. taas. Nyt ajattelin vaan tjottailla hoitojen alkuun asti, ja keskittyä muihin asioihin.
 
MayDay: Tuo on kyllä hyvä pointti, varmasti keskenmenon yhteydessä lähipiirin tuki on tärkeä voimavara. Eikä tosiaan tarvitse käyttää energiaa salaamiseen. Vähän kaksipiippuinen juttu..

Pahoittelut menkoista Deb!
 
Tosi harmi Deb :sad001 Toivottavasti hoidoista on nopeasti apua!

Ja toivottavasti Kotikisu pian saisit oviksen kiinni!

Täällä kp8 ja vähän mietin että tilaanko ovistikkuja ollenkaan tähän kiertoon. Jos koitetaan mennä anyway joka toisen päivän taktiikalla, niin ehkei sillä oo väliä tiiänkö koska se ovis tarkalleen on. Toisaalta se on jotenki rauhottanu mieltä ku on tienny koska se on :D Noh, katotaan mihin päädyn!
 
Ootte ihania kun täällä tsemppaatte!
Hetki sitten sain niin selkeän ovisplussan kun vain voi! Olen ylpeä, on ensimmäinen laatuaan :cool05

Jos Pau joka toisen päivän tahdilla menette, niin eipä ovistestailusta juuri hyötyä ole. Mutta jos testiin saa plussan, niin onhan se tosi kiva. Testien negaillessa koko kierron onkin toinen juttu... Itse luulen, että vähennän testailua nyt kun tuli selkeä plussa. Tiedän suurin piirtein minä päivinä sitä voi odottaa, niin niiden aikana oltaisiin makkarissa ahkeria. Muuten kierron aikana ei kyllä olla niin aktiivisia.
 
Voi harmi Deb, muistanko väärin, oliko sulla oviskin pari päivää normaalia myöhemmin? Eli sen puitteissa olis ihan ymmärrettävää että menkatkin myöhässä pari päivää. Toivotaan että hoidoista löytyy nopeasti apu. :-)

Kotikisu, tulihan se sieltä!

Pau, jokatoinenpäivä taktiikalla ei luulis testejä välttämättä tarviivan..

Mullekin pitäis varmaan huomenna tulla 21kpl o-testejä ja ajattelin sitten samantien ruveta testaileen kerran päivässä... tänään kp 4
 
Tsemppiä testailuun! Aika samoissa mennään eli täällä kp6 ja itse ajattelin aloittaa ovismetsästyksen vasta kp13, koska mulla tullut aiemmin kp 14 ja kp 20. Heittelyä on..

Musta kans tuntuu, että se plussan saaminen rauhoittaa ja tuntuu kivalta. Toisaalta muakin kiinnostais tietää, että mitäs jos se ovisplussa tuleekin monta kertaa kierron aikana, kun kahdella aiemmalla kerralla oon lopettanut testauksen plussaan.
 
Tääl ei mitään mainittavaa. Ovista en tikutellu mut mahdollisesti tunnistin, mut sitä ei kyllä hyödynnetty. Nyt kp 20 dpo siis kysymysmerkki. Ei oireita eikä oloja.
 
Mayday, mulla oli ovis kp16, joten laskin siitä sit kierron pituuden kun mulla luteaalivaihe kestää aina just tasan 14pvää, sit alkaa menkat dpo15. Sillon jossain kohtaa päättelin että ei ovis voinu olla sillon aiemmin ku ei ollu edes tasavahvat viivat (kp11) tikussa, niin tiesin et kierron piti sit olla sen oikeen o+ mukaan 30 päivää.
 
Deb, okei no sitten on mennyt siis oikeasti yli.

Mä taidan kuitenkin jättää sen oviksen tikuttelun pois tästä kierrosta. Mulla on tällä hetkellä elämässä hirvee kiire ja noin miljoona asiaa hoidettavana, siis isoja stressaavia asioita, että voi olla hyvinkin mahdollista että mitään ovista ei edes tule... :/ olen siis aika kova jännittämään ja stressaamaan ja se on aiemminkin sekoittanut mun kiertoa. toisekseen en halua ottaa lisästressiä siitä tikuttelusta ja tallettelusta kun miehellä on nää samat kiireet kun mullakin. Eli hyvin tjot tjot sen puolesta. Nämä asiat pitäis kyllä saada nyt seuraavan kuukauden sisällä hoidettua. Toivon todella että sitten helpottais tää jatkuva stressi ja pääsis vähän rentoutuun ja nauttiin alkavasta kesästä. :)
 
Järkevä päätös mielestäni MayDay! Ja tiedä sitten, jos ajatukset saa hetkeksi vauvajutuista pois niin sitten tärppäisikin! :) Tsemppiä kovasti kiireisiin!

Itsekin päätin jättää sen ovistikuttelun nyt välistä. Pyritään tallettelemaan sit kuitenkin useasti. Mulla on kerrankin sellanen vaihe päällä, ettei oo stressiä juurikaan! Maisteriharjoittelu käynnissä, mut siellä on jotenkin hurjan rento meno! Saas nähdä kuinka kauan tämmönen vaihe kestää :)
 
Moi! Oon uusi tällä ja mun tausta on tällainen:

Mulla on aina ollut erittäin epäsäännöllinen kierto, mutta nyt sain 22.3. ovistikkuun plussan
(elämäni ensimmäisen) Kp:nä 34 ja nyt viikko tästä, on ilmaantunut kaikenlaisia tuntemuksia. Kuten närästys, ilmavaivat, vatsan juilinta ja jomotus sekä kevyt lämmön nousu...
Piinaviikko meneillään...:nailbiting:
Voiko näin pitkässä kierrossa ylipäätään plussata?o_O
 
Heippa ja tervetuloa kirjottelemaan Antsku88! Onnittelut plussasta :-) En mä ainakaan keksi mitään syytä, miks ei pitkässä kierrossakin vois tärpätä eli r-testiä kehiin vaan muutaman päivän päästä :joyful:
 
Tervetuloa Antsku88! Toivotaan että olis pikainen visiitti. ;-)

ON: en tiiä tuleeko ovista, mutta eggikset ainakin alkoi ihan ajallaan :-D tänään kp 7.
 
Tervetuloa Antsku88! Onnea ovisplussasta ja tsemppiä piinailuun! Toivotaan että tulisi se plussa testiin kun päädyt testailemaan :)

Täällä kp28 ja Dpo5. Oviksesta laskettuna kierto tulisi olemaan 37 pv, vaikka aiemmat olikin 33 pv. Varhaista testiä voisin tehdä ensi viikolla, jos ei kärsivällisyys riitä menkkojen odotteluun :cat:
 
Tervetuloa Antsku88! [emoji4] toivottavasti tulis sulle plussaa ja kaikille muillekin [emoji173]. Itellä jännittävät päivät menossa. Viime kuun testailin paljonki ovista mut jostain syystä en sitä bongannut mamin testeillä ja sit jäi muutama päivä kiireessä väliin (ehkä just ne tärkeimmät). Mut eipä voi mitään kun kierto on säännöllisen epäsäännöllinen [emoji58] .. Jos vähän analysoi niin joka toinen kk jos on pitempi ja joka toinen lyhyempi
 
Takaisin
Top