erikoisia ruokahimoja?

Tanku

Vauhtiin päässyt keskustelija
elikkäs onko teille tullu mitään erityisiä uusia maku mieltymyksiä ?
tai jokin ruoka aine jota on ruvennu "himoitsemaan" todella kovasti että sitä söis vaikka kuinka paljon... emoticon
 
itselläni oli esikoisen odotus aikana kauhea himo tomaatteihin ja sitten toinen oli mehujäät... niitä jos ei kaapista löytyny niin kyllä oli päivä pilalla emoticon

Täs raskaudessa ei oo ainakaan vielä tullu mitään erityistä "himoa"
 
Täällä jostain syystä kylmä coca cola :O en oo koskaan ollu colan ystävä koska se tekee hampaisiin semmosen talman :P mut kyl nyt uppoo mennen tullen ja palatessa :D
 
=) mulla ihan samat. Tomaatteja ja limuja. Limuhimo on hieman hellittänut mutta ennen raskautta join limua erittäin harvoin joten erikoiselta tämä tuntuu. Mutta päätin juoda kun himottaa en kuitenkaan juo limuja litroittain, enkä päivittäin.
 
Varsinkin kirsikkatomaatit on herkkua. :) Lisäksi tuorekurkkua menee kyllä ihan päivittäin. Onneksi pysynyt vielä terveellisissä herkuissa.
 
Minust vesi maistuu iha tosi hyvälle! :D Ei semmosia varsinaisia mielihaluja kuitenkaa ole, ehkä pinaattikeitto on semmonen mitä vois syyä viikottain.
 
Esikoisesta himoitsin omenia ja omenamehua, kakkosesta rouskutin kesäkuumalla jääpaloja monta päivässä. Nyt ei ole vielä mitään sen suurempia himoja ollut. Tai varmaan on en vaan muista enää.. Salmiakkia teki yhtenä päivänä hirveesti mieli, vaikkei se normaalisti kuulu mun herkkuvalikoimiin, se oli vähän outoa :)
 
Mulla on jonkin aikaa ollut sitruunahimo. Syön siis paljaaltaan sitruunaa. Nam!
Kirpeät namut menee, jos on tarjolla, mutta ei tarvitse karkkia syödä kun sitruunaa syö.
Ruokavalio on muutenkin muuttunut, että silleen on erilaista syödä.
 
Mulle on iskeny appelsiinihimo. Sama ko esikoisen kanssa.. Saa nähä onko tämäki tulokas poitsu :).
 
itelläni oon ny huomannu että kokoajan tekis mieli syödä kaikkee rasvaasta niinkun pitsaa yms....
 
Mulla oli alussa kans kauhee himo kaikkeen rasvaseen ja suolaseen mutta nyt taas lähinnä ällöttää ja tekis mieli vaan kaikkee raikasta. Mulla on tullu outo himo punaseen paprikaan ja raejuustoon. Ne yhdessä maistuu niin hyvälle :D Ja salmiakkia himoitsen vieläkin ja se on niin outoa kun en sitä normaalisti oikein osaa syödä..
 
Mulla on nyt kolme suosikkia, kylmä vesi, kylmä kaakao, ja pinaattikeitto!! Lämmin ruoka ei edelleenkään oikein nappaa, kana jotenki ällöttää ja jauheliha kans. Rasvasia ruokia ei oo himottanu yhtään, ja jäätelöki maistuu pahalle ja liian sokeriselle!! :D
 
mä vedän jätskii :D vosin syödä ruuaksi pelkästään jäätelöä.. onneks oon nirso enkä omista pakastinta niin ei tuu vedettyä kokoajan vaan jädee :D
 
Mulla ei oo juurikaan mitään himoja tai pahoinvoinnin loputtua ällötyksiäkään, mutta en pysty syödä kanaa. Se aiheuttaa edelleen yöks-reaktion.
 
Mulla alkuviikoilla aivan järkyttävä himo kukkakaaliin! Koskaan siitä ole tykännyt mutta oli aivan pakko saada joka päivä!!! Sama himo oli myös salmiakkiin jota koitin syödä kohtuudella ja maksamakkaraan jota en sitten kuitenkaan syönyt. Kesti jonku 2-3 viikon verran ja sen jälkeen on mieliteot vaihdellu pitkin päivää. Aamulla saattaa tehdä mieli omenaa mutta sitten ei teekkään mieli kun sitä on tarjolla :P Kyllä miehellä on ollut vaikeaa ku ei mikään sitten kelpaakkaan enää kun hän hyväsydämisenä mennyt sitä mulle ostamaan. Ihana miesemoticon
 
ahhh, vesimelonia!!! ostin tänää kokonaisen ja nyt siit on muutaman tunnin jälkeen enää puolet jäljellä....hups :D puolustaudun sillä et se on "mini" vesimeloni :DD
enkä malta odottaa kun saa suomalaisia mansikoita!! oon jo moonta viikkoa oottanu...varmaan aika lailla raskauden alusta asti..
 
mä oon kans mansikoita odottanu ku kuuta nousevaa :D en viitti mtn ulkolaisia ostella..
 


Mulla tulee hirvee puistatus pestosta ja vaniljajäätelöstä!!


Himoja mulle tulee yksittäisesti sillontällön. Esim eilen söin kolme kiiviä putkeen ja tänään myös :)

Parina päivänä myös syönyt puolikkaan vesimeloonin! 
 
Takaisin
Top