Epäsäännölliset kuukautiset ja raskaushaaveet

Jansqu19

Vasta-alkaja
Hei,

En löytönyt mitään viestiketjua joka sopisi näihin aiheisiin. Mutta olisiko ketään jolla epäsäännölliset kuukautiset ja tullut raskaaksi. Mulla niin mystisiä oireita tällähetkellä eikä ennen omasta mielestä ollut tälläisiä oireita ennen kuukautisia, tällähetkellä kp 28. Yleinsä kierto 28-36. Ainiin ilman ehkäisyä joulukuu 2016 lähtien. Yleinsä ei mitään erikoisia kuukautusoireita ennen kuukautisia, päivää ennen jomottelu alavatsalla ja siinä mun menkka kivut.

Oireet:
-rintojen arkuus
-lisääntynyt valkovuoto
-huimaus
-paha olo
-vatsa turvonnut
-pistelyä navan vieressä
-pistelyä kyljessä (ihan kuin lihas koko ajan venytysasenossa)
-jatkuvasti pissahätä
-väsyttää koko ajan
-lihaskipuja yleisesti
-keskittymis vaikeudet
-alavatsa kipeä

Itse myös miettinyt et pakko käydä lääkärissä tarkastamassa ettei mitään vakavampaa
 
Lyöttäydyn kanssa tänne...
Yritys alkoi 6/2015, kierto oli 15-50päivää, apua alkoi tulla vasta nyt tänä vuonna alkuvuodesta kun sain terolut kuurin, söin 6kk ja nyt kierto 24-35. Tänään kp3 ja clomifen kuuri alkoi. Ovulaatiota ei tuu..
 
Mulla kans rinkula otettu veke 12/2016. Renkaan kanssa lähes kellontarkka kierto, ilman sitten taas epäsäännölliset. Nyt toinen Terolut-kierto menossa. Eka kierto oli 29pv. Resepti nyt 3 kierron ajaksi.
 
Muokattu viimeksi:
Täällä kans epäsäännöllinen tapaus :D kierto 28-35. Ja just kp 5 sain ovis plussan. Yleensä tulee kp 16,17.. mut yrityskertoja sen verran vähän et kattellaan hetki ennen kun aletaan hakee apua :)
 
Hei! Minulla myös epäsäännölliset ovulaation ajankohdasta ei voi ikinä olla täysin varma. Tässä toivon kovasti ja odottelen ensi viikkoa, jollon viimeistään pitäisi menkat alkaa jos alkaa...
 
Takaisin
Top