Epämääräinen kierto, raskaus?

Rinttastiina

Sukkela juttelija
Heippa! Epätoivoinen kuumeilija täällä. En oikein tiedä miten laskea tätä kiertoa. Elikkäs viimeisimmän pilleriliuskan tyhjennysvuodon piti alkaa 22.6. tuli vain tuhrua ja muutamapäivä kramppeja(syön claira pillereitä eikä tämä ole lainkaan epätavallista). Aloitin uuden liuskan 23.6. ja söin 3 ensimmäistä pilleriä. Maanataina 26.6. mies sanoi, että eiköhän jätetä ehkäisy pois. Joten jätin ja tyhjennysvuoto alkoi torstaina 29.6. Eli ovulaatio olisi 13.7. Kuitenkin 5. ja 6.7. tuli kaikki maailman ovulaatio-oireet, lima, poskien heloitus (alkuperäisen kierron ovispäivät)... No 14.7. nännit muuttuivat, siis itse nänni on suurempi ja pitkät päällä jatkuvasti, myöskin niin herkät ettei voi kuivata pyyhkellä tai nukkua mahallaan. Nännit ovat olleet nyt viikon kipeät eikä loppua näy, itse rinnat eivät lainkaan kipeät. 19.7. tein tyylipuhtaan negan aamupissasta apteekin omalla testillä. Ovistestejä ei käytössä koska ajatuksena oli lähteä rennosti yrittämään (hyvin on onnistunu :D ) Lisäksi vatsassa on nippaillut nyt kaksiviikkoa ja viikko sitten seksi oli kivuliasta, kohtu suuttui tökkimisestä :D Eilen itkin kun oltiin terassilla ja mies sanoi ystävälleni "vaimo ei juo kun kuvittelee olevansa raskaana" omiin korviin kuulosti siltä kuin oisin vainoharhainen :D Olen niin hämmentynyt, pitää vissiin odottaa vielä viikko ennen uutta testiä tai sitten menkkoja.. tulipas sekava teksti, toivottavasti joku osaa sanoa jotain :D
 
Hei!

Käsittääkseni keho voi mennä vähäksi aikaa hieman sekaisin, kun lopettaa ehkäisyn käytön. Keholla menee hetki tottua siihen ettei tulekaan enää hormonia, johon se on tottunut. Voi siis olla että oireesi johtuu ihan vain siitä. On toki mahdollista että olet raskaanakin. Suosittelen että odotat jonkinaikaa ja teet uuden testin jos menkkoja ei näy. Voimia! Epätietoisuus on rasittavaa. :meh:
 
Hei!

Käsittääkseni keho voi mennä vähäksi aikaa hieman sekaisin, kun lopettaa ehkäisyn käytön. Keholla menee hetki tottua siihen ettei tulekaan enää hormonia, johon se on tottunut. Voi siis olla että oireesi johtuu ihan vain siitä. On toki mahdollista että olet raskaanakin. Suosittelen että odotat jonkinaikaa ja teet uuden testin jos menkkoja ei näy. Voimia! Epätietoisuus on rasittavaa. :meh:

Tätä yritän päähäni iskostaa kovasti, hormonit heittelee. Oon niin monta vuotta kärsinyt vauvakuumeesta että on vaikea olla malttavaisin mielin
 
Takaisin
Top