Ensimmäiset liikkeet <3

Rv 16+1 ja voi olla ihan oma mielikuvitus mutta tänään aamulla (ja nyt :) oon tuntenut sellaista pientä kevyttä "sivelyä", neuvolatäti on tuntemuksia kuvaillut siipien hipaisuksi-sellaista. Haluaisin ainakin uskoa että siitä on kyse ja on ainakin erilaista kuin tähän asti olen tuntenut, ehkä selviää jos tuntemukset tästä voimistuvat:happy:
 
Tänään aamulla sängyssä makoillessa pidin kättä alavatsalla ja tunsin pieniä hentoisia potkuja :Heartred Aikaisemminkin olen jotain pientä tuntenut, mutta on ne liikkeet vielä niin hentoisia että ei niitä päivän touhuissa huomaa. Nyt on viikkoja 16+4.
 
Mä oon tuntenu jo monta viikkoa liikkeet, mutta tiistain neuvolan jälkeen vasta uskalsin uskoa, kun sydänäänet edelleen kuulu. Nyt sit tuntuukin oikeestaan tosi hyvin jo. Mahan päältä tuntuu ja pystyn melkein satavarmaksi sanomaan, että heppu on perätilassa niin kun tässä kohtaa yleensä ollaanki. Potkut siis tulee alemmas ja välillä punkee päätä ylemmäs.
 
En tiedä miten päin vauva olisi kun potkut on tuntuneet ylempänä kuin mistä sydänäänet kuuluu. Sydänäänet kuuluu heti häpyluun yläpuolelta ja potkut siitä vähän ylempänä
 
Voi että, ihana kuulla, että teillä jo tuntuu liikettä. Mä en jotenkin yhtään osaa edes etsiä tai tunnustella niitä, mut oonki ottanu rennosti, että kyllä se sitten tuntuu kun on vauvalla jalat vahvistuneet ja rupeaa liikkumaan enemmän, tai enpä tiedä, miten paljon siellä liikutaan, ultrassa oli niin rauhallinen, että ehkä tää ei ole mikään karateka. :) En haluis sekottaa perusmahanmurinoita vauvan liikkeisiin :laughing002
 
Voi olla että oon tuntenu nyt parina iltana pientä kuplintaa :) Viikot nyt 14+6 mutta vaikea uskoa vielä liikkeiksi, kun aiemmista on ekat liikkeet tuntunu vasta 21+ ja 18+ viikoilla. Odottelen sellaista kunnon liikehdintää ennen kuin uskallan liikkeiksi sanoa :D
 
Nyt 15+4 ja jotakin pientä tuolla on tuntunut ♡ koskaan en ehdi kädellä koittamaan tuntuuko siihen, mutta niin mää itelleni vakuutan että vauva se siellä vaan ilmoittaa olemassaolosta :D tiiä sitte mitä mahavaivoja ne oikeasti ehkä on mutta kivempi ajatella että vauva se siellä.
 
17+4 Luulen että tällä viikolla olen ekat liikkeet tuntenut. Satunnaista tosin täälläkin.
Eilen kävin avoimessa neuvolassa kuunnelluttaa sydänäänet, siellä pauhasi tiitiäisen sydän :Heartred
 
Eilen vihdoin tuntui varmoja liikkeitä, sitä ennen olen ollut aina epävarma että oliko vai eikö ollut :joyful: Mutta tosiaan, satunnaista on vielä ja ah, niin salamannopeaa!
 
Tänään olen muutaman kerran kuvitellut tuntevani. Mutta ehkä se on tosiaan vain kuvittelua :D viikkoja vasta 13+6. Kolmas tulossa.
 
18+3 ja ainaki kovasti luulen tuntevani liikkeitä .. :) mutta välillä olo on niin skeptinen, ku musta semmosia muljahduksia ja naputteluja on tuntunut jo pidemmän aikaa.
 
Takaisin
Top