ensimmäinen tulossa - juttuseuraa kaipaava tuleva mama.

mooncatzs

Silmät suurina ihmettelijä
Heippa, ensimmäistä odottelen ja laskettuaika on maaliskuun lopussa. En ole osanut edes vielä kunnolla ajatella koko asiaa, mutta tosiaan tuohon vauvelin syntymiseen ei ole enää pitkä aika. Asustelen Lohjan lähellä Koisjärvellä ja enkä tunne täältä juurikaan ketään, joten ajattelin kokeilla tätä kautta, josko ystäviä löytyisi. Olisi ihana jutustella tulevasta pikkusesta jonkun kanssa.
 
Heippa! Onnea paljon pienestä esikoisesta! Itsellä laskettu aika on 25.3 ja myöskin ensimmäistä odottelen täällä Seinäjoella [:)] Tuolla plussahan sieltä tuli-keskustelussa kannattaa juttuja lukea. Siellä tavataan me maaliskuiset höpötellä. Tosin voi olla vähän vaikeaa päästä mukaan juttuihin, kun tekstiä siellä on jo niin paljon, mutta rohkeasti mukaan! Ei ketään pois potkita ja kaikkien ongelmat kuunnellaan ja kommentoidaan niin hyvin, kuin osataan! Tervetuloa mukaan siis! 
 
Heippa Undulaatti! Sama päivä on minullakin laskettu päivä! Tuntuu että miten tuo maha tuosta pystyy enää kasvamaan ja aikaa on vielä kolmisen kuukautta..
Täytyy alkaa kahlailemaan noita viestiketjuja läpi, niin ehkä pääsen vielä kärryille missä keskustelu menee. Kiitos vinkistä, niin ja onnea myös sinulle esikoisesta!
 
 
 
Voi, kiva kun jollain muullakin samana päivänä! Ei muita ole tullutkaan vielä vastaan [:)] Mä taas justiin miehellenikin mahaa ihmettelin sen takia, että se on tosi pieni vieläkin, varsinkin, kun sitä katselee kotona ilman paitaa. Paidan kanssa voi näyttää toki muiden silmään vähän isommalta. On jo tosi kauan pysynyt tässä suurinpiirtein samassa koossa... Ei haittaa kyllä minua pätkääkään! [:D] Joo selaile ihmeessä!
 
Täälä kans laskettu maaliskuussa 29.3 ja esikoista myöskin ootan. Huomasin et Lohjalla asut, ite asuin n. 5vuotta sitten siellä ja tätä nykyä Nokialla [:)]. Lohjalla asuu mun porukat ja sisarukset, käyn aina toisinaan siä päin viikonloppu visiitillä [:D]. Ei oo enää kauaa ja jännittää jos ajattelee synnytystä [:)].
 
Heippa Noksu86, Kiva kun vastailit! Mua ei vielä ole jännittänyt synnytys tai muukaan - en varmaan osaa jännittää tulevaa, kun en oikein tiedä mitä on tulossa. Eilen alettiin katselemaan lastevaunuja ja nyt alkaa tuntua vähän konkreettisemmalta tämän odotus. Mieskin oli ihan innolla mukana ihmettelemässä vaunujen pyöriä ja laakereita [;)].
 
Undulaatti: huomasin muuten että tänään meillä on juhlan paikka erityisesti!! 7 Kuukautta odotusta tulee täyteen! Ei muuta kuin alkoholittomat kuplivat (kuusenkerkkäjuomaa) illalla pöytään ja raketitkin on ihan meitä varten [:)].
 
Mahtavaa Uutta Vuotta kaikille! Nyt on todellakin mielenkiintoinen ja erilainen vuosi tulossa! 
 
Se on kyllä jännä että tuntuu paljon todellisemmalta tää odotus kun on hankkinu jotain uutta vauvalle. Meillä on hankinnat tehty ja nyt oon keskittyny vaan pelkästään tähän odotukseen. Meillä kans mies tutki noi yhdistelmävaunut ja kokeili miten ne toimii, sillonku haettiin ne [:D]. Pinnasänkyki oli heti koottava ja sen mies teki enemmän kun mielellään, tykkää tollasesta pikku näpertelystä [:D]. 
 
mooncatzs: Joo niin tosiaan on. Viimeiselle kolmannekselle siis siirrytään vihdoinkin! Enää on odotettavana se 30:n ylitys ja sitten vain syntymää odotellessa! [:)] Kyllä aika vain meneekin nopeasti [:)] Hyvät uudet vuodet teille myös!
 
heips. :)
 
Itse asustelen nummelassa. laskettu aika on 3.3. jäljellä enään 7vk 4 pvä. :) alkaa jo jännittää.. ja lohjalla mie meinasin synnyttää.. kohta olisi tutustuminenki synnytysosastolle. :)
 
Heippa tinde89, huh aika vähän on tullut ehdittyä katsella tänne nyt kun aloitin taas työt. Enää kolme ja puoli viikkoa ja sitten pääsen äippälomalle. Selkä on alkanut kiukoilla, mutta muuten olo on hyvä. Oletko jo käynyt sairaalassa? Millaista siellä oli ja mitä kaikkea siellä käytiin läpi? Mun pitäis varata aika myös sinne Lohjalle tutustumiskäynnille... Mä käyn itse ainakin kerran viikossa Nummelassa, joten ihan tässä melkein naapurissa asutaan! Oletko voinut hyvin? Ehkä voidaan joskus väikka käyvästä kahvilla Nummelassa.
 
Kyllä muuten menny ihan hyvin, paitsi että poitsu meinasi tulla jo 18 pvä. :) oli hieman paikat auki mutta antovat klinikalla lääkettä ja piti pari yötä siellä. Lohjalla tutustuminen on 9.2. :) Todellakin kelpaisi kahvittelu seura!!
En muutenkaa Nummelasta kauheesti tunne ihmisiä enkä oo kyllä tutustunukkaa. :D mutta olis kyllä kiva kahvitella pressossa joku päivä. :)
Ilmottelet millon sulle sopii..  Mitenkäs siellä päin jaksellaan? Vaavin tavarat laitettu ja kassit valmiina? :)
 
35+0 <3
 
Heippa tinde89 laitoin sulle yksityisviestiä -ilmoittele jos ei näkynyt. Ois joo kiva treffata ja ensi viikolla voisi yrittää. Hyvinhän tässä voidaan. Olen sairaslomalla siihen asti kunnes äitiysloma alkaa - sairausloma selän ja unettomuuden takia... Ei siis mitään epänormaalia. Laukku ei ole vielä pakattuna, mutta kait sitäkin pitää alkaa pikkuhiljaa miettimään. Tuntuu vaan vielä aika oudolta ja kaukaiselta ajatukselta tuo synnytys.
Mites sulla kaikki hyvin?
 
ei näy yksityisviesti.. :/
 
Tässähän tämä nyt mennöö.. yöt ja päivät valvoessa.. ja tällä hetkellä kipuilee massu niin että alkaa jopa itteeniki jännittää. :D
Laittele vaikka e-mailia.. misuh96@hotmail.com
Sieltä ainakin sitten näkee lueskella. :)
 
36+5
 
Takaisin
Top