Ensimmäinen jouluni -joulupallot ja muut

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Mitä mieltä olette My first Christmas/Ensimmäinen jouluni -tuotteista? Ainakin joulupalloja ja bodyja olen nähnyt, varmaan muutakin löytyy. Onko teillä jotain tällaisia?

Meillä on lahjaksi saatu body. (Veikkaan sen olleen alunperin lahjan antajan lapsella.) Itse en olisi raaskinut ostaa. Vaikka välillä vähän haikeilen niitä joulupalloja. Nyt tosin jo myöhäistä, kun kuopuksellakin on jo toinen joulu.
 
Jos joulupallon olisin löytänyt fyysisestä kaupasta niin olisi varmaan tullut ostettua. En jaksa enää ainuttakaan nettiostosta tälle vuotta 🙈😅
 
Hmm, mikä on joulupallo?

Kummitytön ollessa todella touhukas 8kk taapero joutui kuusi heillä karsinaan! sijoittivat sen leikkikehän sisäpuolelle 😀
 
Vielä kun oma lapsi oli yrityksen asteella viime jouluna niin ostinpa meidän pienelle koiranpennulle sellaisen "my first Christmas" joulupallon 🙈 Nyt se sitten pääsee ensi vuonna taas kuuseen 😊 Bodya tai vaatetta en viitsisi ostaa, mutta joulupallo oli omasta mielestä todella kiva.
 
Ihan söpöjä ovat. Minun lapsillani on nämä, kumpikin sai joululahjaksi ensimmäisenä joulunaan. Kakkonen ei ole vielä saanut lahjaansa, mutta sitä ei oltu paketoitu, joten tällainen on tulossa. Meillä ei ole kuusta, mutta saavat roikkua vanhempieni joulukuusessa :smiling-eyes:

Body voi myös olla hauska muisto jouluista, mutta me olemme ostaneet lapsille "born in xxxx" bodyt oman syntymävuoden printillä. Nämä ovat vitriinissä ensimmäisten pikku villasukkien kanssa. Muuten en säästä pieniä vaatteita, mutta nämä ovat tärkeitä muistoja.
 
Olimme aikeissa hommata tälläset kuusenpallot, mutta jotenkin jäi. Olen ajatellut jälkikäteen hankkia muistoksi, vaikka eihän se ihan sama ole.. mutta jos löytyisi lapsien syntymävuoden tekstillä vielä. 🥰
 
Olimme aikeissa hommata tälläset kuusenpallot, mutta jotenkin jäi. Olen ajatellut jälkikäteen hankkia muistoksi, vaikka eihän se ihan sama ole.. mutta jos löytyisi lapsien syntymävuoden tekstillä vielä. 🥰
Meidän 2019 pallo meni rikki muuton yhteydessä, ja tänä vuonna tuli sitten ostettua uusi tasan samanlainen. Samalla googlauksella näin, että ainakin 2021, 2018 ja 2017 palloja löytyi myös täällä.

On myös olemassa verkkokauppoja, jossa vastaavia vanerisia koristeita voi tilata omalla tekstillä, siihen saa ainakin oikean vuoden ja miksei nimenkin tai mitä muuta haluaakaan.
 
Muokattu viimeksi:
Joo! Oli aivan pakko hankkia joulupallo palleroiselle. Kivan löytäminen oli haastavaa, kun kaikki tuntui olevan pinkkiä tai vaaleansinistä, mutta löytyi lopulta se mieluisa. Mielestäni ihana muisto vaikka ei kuulu must have asioihin. 🥰
 
Takaisin
Top