Ensimmäinen Äitienpäivä

Sandy

Kommentoinnin ninja
Syysmammat 2016
Syysmammat 2018
Monelle meistä taitaa nyt olla tulossa ensimmäinen Äitienpäivä :) Me kun ei vielä viime vuonna, odotusaikana, mitenkään erityisesti noteerattu Äitienpäivää. Mies sitten tietenkin ehti jo viettämään Isänpäivää :Heartred

Onko erityisiä suunnitelmia? Herättääkö mitään ajatuksia?

Mä huomaan hieman "herkistyväni" :) Vähän tyyliin että "todellako MINÄ olen äiti" ja että "minäkö se tosiaan saan jatkossa äitienpäiväkahvit, kortin, askartelut jne" :Heartred Tämä tuleva Äitienpäivä on siitä erityinen, että suunniteltiin silloin kertovamme uudesta tulokkaasta molempien perheille :love017 Meillä on tarkoitus käydä edeltävänä perjantaina varhaisultrassa, tietää sitten varmana onko vai ei uutisia kerrottavana :)
 
Mulla on ilo ja kunnia viettää jo neljättä äitienpäivää, nyt kolmen lapsen äitinä. Jotain lahjatoiveita mulla on. Haluaisin ehkä jonkun korun, joka symbolisi jollain tavalla noita kolmea lasta.
 
Muakin vähän herkistää ajatus äitienpäivästä :) ihanaa olla juuri tämän nappulan äiti, vaikka hän superaktiivisuudellaan ja aivan järjettömällä tempperamentillaan (leijona horoskoopiltaan, heh heh) saakin mut välillä aivan uuvuksiin.
Niinpä äitienpäivä lahjana oliskin ihan kiva saada ihan koko päivä vaan omaan käyttöön. Mies sais hoitaa pojan aamusta iltaan niin ettei mun tarviis sormea nostaa vaikka kotona olisinkin.. No, ainahan sitä haaveilla saa :)
 
Takaisin
Top