Emättimen laskeumat

Lumikeiju

Silmät suurina ihmettelijä
Onkohan kellään ollut kyseistä vaivaa? Huomasin tässä yksi ilta, että emättimestä "pullottaa" jotain. Vaiva ilmenee iltaisin, jolloin paineen tunnekin on suuri. Tuota paineen tunnetta mulla on ollut voimakkaana jo pitkään, nimenomaan iltaisin. En ole siihen reagoinut, sillä olen ajatellut sen kuuluvan asiaan. Vauva on laskeutunut myös jo pari viikkoa sitten. Nyt 39. rv.

Netistä löytyy aiheesta aika heikosti kokemuksia. Ilmeisesti tämä ei ole vaarallista, mutta inhottava vaiva, joka ei parane.

Kyselisin kokemuksia, onko vaikuttanut synnytykseen tms?
 
Minulla tuli ekassa raskaudessa. Ei käsittääkseni vaikuttanut synnytykseen. Lihasjumppaa neuvoivat synnytyksen jälkeen tekeen ahkerasti et se jotenkin vetäytyis(?) Takas. Itsellä jäi tekemättä, oli muut asiat mielessä ja tehtävänä :rolleyes:

Se siis jäi mut en koe ongelmana. En siis "tunne" sitä mitenkään muutako jos sormilla kokeilen niin pullottaa sisällä. Ei haittaa elämistä. Mut niitä taitaa olla eri asteisia, jotku ongelmaksi asti.

Myöskään gyne tai tän raskauden lääkärit ei oo siitä mitää sanonut. Sen verran iso projekti raskaus on etten itse stressaa tämmöisistä jutuista vaikka jäiski loppuiäksi, kunhan terveenä selvitään.

Tsemppiä! :)
 
Takaisin
Top