Elovauvasta Elotaaperoksi!

Sinbbu

Keskustelun kolmiottelija
Niin... SNIIIIIIIFF! Näin se nyt taitaa jo olla...

Poika kävelee nyt täyttä vauhtia ja seuraa minua huoneesta toiseen kävellen.. Mä en kestä. Mua ihan itkettää... taito on ollut jo jonkin aikaa olemassa, mutta nyt löytyi todella se rohkeus. Vauvani.. voi itku. Ja ne kaikki muutkin uudet hienot taidot... Hän kasaa lelutorneja, ajeluttaa autoja päristen, nostaa lapiolla hiekkaa sankoon... ja kaikki muut taidot.

Taidan mennä hetkeksi poraan ihan huolella...:smiley-angry017:love7:Heartbigred
 
Tämä on ihan hirveää! Mitä lähemmäksi yksi-vuotis syntymäpäivä tulee, sitä enemmän pitää päivän päälle vollottaa. Minun vauvani katosi ja sain tilalle ison pojan!! Kaikki vauva kuvat itkettää, iltaisin nukkumaan mennessä katson lastani ja mietin mitä kaikkea vuodessa kerkesikään tapahtua ja itken :) Onko kaikki tapahtumat, ihan pienetkin, tallessa muistoissa. Tätä vaihetta elämässä en haluaisi ikinä unohtaa.
 
Nii eikö tuukin itku heti, ku katsoo pikkuisensa vauvakuviaan... kuvakirjan tein viikonloppuna ja ne synnärikuvat.. voi että.. yhtäkkiä muistin vauvan tuoksun ja miltä tuntui pitää häntä sylissä ekan kerran... tai kun kuskasin häntä siinä pienessä sängyssään osastolla ha en voinu olla ihailematta häntä.. aamupalalla nyytti nukkui ja taas vain ihailin... ja se päivä, kun puin hänet kotiin lähtöä varten. Nyt se vauva kävelee ja äijänä juo mehua seisten.. mitämitä ja missä välissä... nyyyyyyh.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Niin se vaan meni äkkiä tuo vauvavuosi, nyt on jo kävelevä taapero. Eikös me vasta sairaalasta kotiuduttu, mihin tää aika katoaa. :)
 
samoja asioita olen täällä itsekin muistellut.oli se vaan ihanaa aikaa odottaa vauvan syntymää kaikkine mahoineen ja kolotuksineen. no onneks mulle synty ihana kummityttö viikko sitten. voi parhaan ystävän kanssa elää niitä hetkiä syntymän jälkeen uudelleen :)
 
Vaikka vauva-aika olikin niin ainutkertaista ja ihanaa niin tykkään joka päivä aina vain enemmän liikkuvasta ja toimivasta lapsestani :)
 
Joo.. ikuisesti sitä pientä nyyttiä kaipaa, mut on ihanaa nähdä kun poika kasvaa ja kehittyy. Kyl oma lapsi on jotain niin ihmeellistä ja ainutlaatuista että ei voi tirauttaa onnen kyynel sillon tällön. ♡

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Voi että minäpä kerron, mitä meillä tapahtui viime yönä. Heräsin, kun poika itkeskeli ja huomasin, et pisut oli tullut ohi vaipasta ja yöppäri ja lakana märkänä. Rupesin pimeessä itkevältä lapselta vaihtamaan vaippaa ja siinä hötäkässä sit hävis pojan tutti. Mistään sitä ei enää löytynyt ja piti käydä lopulta etsimässä uus eikä poika rauhoittunut ennen kun lopulta sai uuden tutin. Poika nukkui levottomasti loppuyönkin. Aamulla tutti löytyi, arvatkaapa mistä... Vaipasta! :D
 
Oh, mikä ylläri vaipassa :D Täällä neiti on lähtenyt nousemaan uusiin korkeuksiin, yritys on kova. Jalka nousee nyt sohvalle, portaissakin tyttö kävi kiipeilemässä. Tuli kiire hankkia lapsiportti, kauan selvittiinkin ilman.
 
Joo-o aika menee kyllä hirveen nopeasti..meijän pimpula täyttää kolmen viikon päästä 1v..vastahan se oli niin heiveröinen pikku nyytti ja nyt jo kävelee tukea myöten ja konttaa hirveellä vauhdilla ja ei taho enää perässä pysyä..ainaskaan sitte kun rupee kävelee ilman tukea...KÄÄÄK! :D. Ihanaa on ollu seurata kun ekoja kertoja ähistään mahalleen...sit pikkuhiljaa harjotellaan ryömimistä..opitaan sormiruokailu..noustaan tukee vasten seisomaan ja sit jo kävellään tukea vasten....ja hampaitakin on jo kahdeksan..alhaalla kolme ja ylhäällä neljä ja lisää vaan puskee
 
Minä oon nyt alkanu kattoa pojan vauvavideoita, jos näyttäis muutaman pätkän pojan synttäreillä. Voi mikä pieni reppana niillä videoilla esiintyy :Heartblue
 
Mekin katottiin eilen miehen kanssa vanhoja pojan vauvavideoita ja vooi kun se on niin reppana niissä. Ei sitä edes muistanu kuinka avuton semmonen pieni reppana on :3
 
Mietin onko tää lörppisketju vai tehääkö sellanen vielä erikseen elokuulle?
 
Aattelin et tää ois lörpöttelyketju... eiköhä meil näit ketjuja oo iha tarpeeks jo. Mut tehkää toki uus jos tykkäätte.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top