Elokuun rupattelut

Juu, kiitos. Ehkä pari palaa uskaltaa syödä :) Eipä tuota paljon kerralla pystyiskää syömään :)
 
Hei tuleeko kellekkään muulle ongelmia avata joitakin keskusteluketjuja? En pääse ollenkaan lukemaan "Plussa"-ketjua enkä joitain sivuja muista keskusteluista (käytän appia tabletilta), saan viestin 'Server error' +koodikieltä.
Onko itse palstassa ongelma vai mun tabletissa :P
 
Mulla toimii kyllä muuten, mut kuvia en saa liitettyä/laitettua. Sovellus mulla ei oo koskaan toiminu kunnolla.
 
Hei tuleeko kellekkään muulle ongelmia avata joitakin keskusteluketjuja? En pääse ollenkaan lukemaan "Plussa"-ketjua enkä joitain sivuja muista keskusteluista (käytän appia tabletilta), saan viestin 'Server error' +koodikieltä.
Onko itse palstassa ongelma vai mun tabletissa :p

ootko kokeillu kännistää konetta uudelleen? mä kätän tätä selaimella. toimii paremmin.
 
Regan, miulla on ollut jo eilen illalla ongelmaa jossaki ketjuissa, kuten esim just toi plussa
 
Mulla on kans ollut Apissa puhelimella ongelmia, suht harvoin kun käynnistän tätä läppäriäni. Juurikin tuota server erroria. Puolessa ongelmaketjuissa auttaa, kun päivittää pari kertaa, mutta kaikki ei aukea edes sillä. Sovelluksen uudelleenasennus ja puhelimen buutti ei ole auttaneet.
 
Tää näyttäisi olevan yleinen ongelma apin käyttäjillä kun lukaisin foorumin palaute-osiota. Vika johtuu liitetyistä kuvista:

"Jos app yrittää näyttää viestiä, jossa kuva on liitetty "direct image" nappulalla, tulee herja eikä ketju näy. Jos taas kuva on liitetty "attachment" nappulalla, ketju näkyy ongelmitta."

Eli jos toistaiseksi voisitte liittää kaikki kuvat "attachment" napilla niin pääsee appienkin käyttäjät näkemään ketjut :)
 
Onpa kyllä ärsyttävä kun kaikki ketjut ei toimi :sad001

Mä plussasin jotenkin niin aikaisin nyt etten ihan vielä uskalla luottaa. Lisäksi esikoisesta olin jo ihan varma raskaudesta ennen plussaa mutta nyt en. Ei kai auta kuin odottaa ja katsoa miten menee.

Ruokajutuista olitte keskustelleet niin mäkin suosittelen tuota eviran/thl:n listaa katsomaan. On se virallinen suositus ja myös se jossa varmasti ajantasaisin tieto. On myöskin se jota käsittääkseni neuvoloiden pitäisi jakaa. Löytyy siis tuolta markeroligin laittamasta linkistä.
 
Hei kun täällä on muitakin kilpirauhasen vajaatoiminnasta kärsiviä niin reagoiko teillä kroppa miten tähän nopeaan thyroxin annoksen nostoon? Mulla nostettiin päiväannosta 50 mikrogrammaa ja eilen yöllä jouduin soittamaan ambulanssin kun syke huiteli puoli tuntia yli 120 kun makasin vaan sängyssä. Ihan järkyttävä olo oli, ampparissa alkoi sit syke laskea lähemmäs 90 eikä mitään tehty mut koko loppu yön kyl syke nousi vähän väliä tosi korkealle ja aiheutti ihan hirveää oloa. :eek::confused:
 
Meillä neuvola ja Oys ohjeisti nostamaan 25 mcg / päivä. Ei tuntunut missään kun normaalisti reagoin jo 6,25 mcg nostoon ja laskuun. Estrogeeni "syö" thyroksiinia, siksi lääkitystä täytyy nostaa mutta tuo 50 mcg on kyllä hurja nosto.
 
Olisin kysellyt, että onko kaikille tullut vahvat/selkeet plussat? Itelle kolmesta apteekin testistä (pe, la, tänään) kaikista haalea viiva, yhdestä vasta hieman testiajan jälkeen...Pelottaa ihan hirveesti ettei plussa vahvistu, enkä viitsis testailla enempää, stressaa vaan lisää.. :sad001 Pelottaa tosi kovin, enkä oikeesti usko tätä että plussasin.. Todella vahvat raskausoireet on onneksi! :angelic:

Tuun hulluks kun pyörittelen tätä päässäni, että voiko olla kemiallinen tms., huoh..:arghh: Ootteko muut näin peloissaan vai oonko ainut? :oops:
 
Mulla ei ainakaan oo reagoinut, mutta mulla oliki TSH hiukan koholla. Joskus alkuaikoina vuosia sitten kun tää todettiin ja etsittiin oikeaa annostusta huomasin pieniä oireita nostojen jälkeisinä päivinä.
 
aamunen, mulla vahvistu viivat kyllä mutta silti pelottaa että jos onkin tuulimuna/ kohdunulkoinen/tms.. Ihan samat fiilikset oli esikoisesta, nää ekat viikot on kauheeta piinaa odotella ultraa.. :sad001
 
Olisin kysellyt, että onko kaikille tullut vahvat/selkeet plussat? Itelle kolmesta apteekin testistä (pe, la, tänään) kaikista haalea viiva, yhdestä vasta hieman testiajan jälkeen...Pelottaa ihan hirveesti ettei plussa vahvistu, enkä viitsis testailla enempää, stressaa vaan lisää.. :sad001 Pelottaa tosi kovin, enkä oikeesti usko tätä että plussasin.. Todella vahvat raskausoireet on onneksi! :angelic:

Tuun hulluks kun pyörittelen tätä päässäni, että voiko olla kemiallinen tms., huoh..:arghh: Ootteko muut näin peloissaan vai oonko ainut? :oops:

Mullakaan ei ole mitenkään kovin vahvat viivat vielä. Huomenna ajattelin testata uudelleen ja varmaan vielä keskiviikkona. Ihan samat pelot pyörii täälläkin mielessä ja vielä kun ei mitään oirettakaan oikein ole ja ei myöskään tunnu samalta kun esikoisen kanssa. Tosin murehdin kyllä esikoisenkin aikaan. Tosi vaikea on vaan ootella.
 
Varmasti pyörii pelot kaikilla. :/ omat viivat on hiljaksiin vahvistunu, dpo15, 16 ja 17 oli selkeet vahvistukset joka päivä, sit lopetin. Mutta viivojen voimakkuudesta huolimatta kenellä tahansa meistä saattaa käydä miten päin vaan. Mutta positiivisesti eteenpäin! Helpommin sanottu kun tehty, tiedän.. :D tarrasukkia aamunen! Peukutan täällä :)
 
Kiitos paljon muille jännittäjille, vertaistuki on kultaa! :) Helpottaa kun pystyy täällä jakamaan ja lukemaan muiden samassa jamassa olevien mietteitä! Tänään oli muuten vaikee ajaa töihin ku alavatsa on niin turvonnut et turvavyöki tuntu inhottavalta mahan päällä.. :joyful: :eek:
 
Wandis, mulla siis nostettiin ensin muutamaksi päiväksi annosta 25mcg ja sit lääkäri soitti että nostetaan vielä toiset 25mcg kun oli katsonut että mun tsh oli 2,6 ja pitäis saada alemmas vielä. Eli hän ajatteli että se 25mcg nosto olis ollu vaan tuota tasoa ylläpitävä ja sit se toinen 25mcg tasoa laskeva. Mut siihen olis varmaan riittänyt sit jo pienempikin lääkityksen nosto... No onneks se on silti helposti muutettavissa ja olo helpottuu kun vähän pienentää annosta.

Ja kaikille jännittäjille tsemppiä :) itse jännitin esikoisen aikaan paljon enemmän kuin nyt ja silloin varhaisultra oli kyllä tosi iso helpotus kun sai varmuuden että siellä se varmasti kasvaa.
 
Wandis, mulla siis nostettiin ensin muutamaksi päiväksi annosta 25mcg ja sit lääkäri soitti että nostetaan vielä toiset 25mcg kun oli katsonut että mun tsh oli 2,6 ja pitäis saada alemmas vielä. Eli hän ajatteli että se 25mcg nosto olis ollu vaan tuota tasoa ylläpitävä ja sit se toinen 25mcg tasoa laskeva. Mut siihen olis varmaan riittänyt sit jo pienempikin lääkityksen nosto... No onneks se on silti helposti muutettavissa ja olo helpottuu kun vähän pienentää annosta.

Ja kaikille jännittäjille tsemppiä :) itse jännitin esikoisen aikaan paljon enemmän kuin nyt ja silloin varhaisultra oli kyllä tosi iso helpotus kun sai varmuuden että siellä se varmasti kasvaa.

Käytätkö vielä samaa annostusta? Helpottiko oireilut?
 
Mulla oli eilen semmonen herkin pikkuliuska-testi vaan tosihaalee viivanpaikka, tänään aamulla clearbluesta tuli plussa. :) Jospa pian vahvistuis, mullakin näyttäny negaa tedellisessä ja tässä vaikka menkat on ollu jo myöhässä. :)
 
Takaisin
Top