Elokuun löpinät

Mun isä on kaksonen, joskus laskeskeltiin niitä riskilukuja niin mulla oli 14% mahdollisuus saada kaksoset huomioiden kaikki tekijät. Olis kyllä hirveetä, en tiiä mitä tekisin jos ois selvinny et kaks kyydissä... Ei silleen millään pahalla, onnea vaan kaikille kaksosten äideille ja iso hatunnosto teille, tiiän et omat voimavarat ei riittäis siihen ruljanssiin :Heartred
 
Meidän lähisuvussa ei kaksosia ainakaan ole, ja varhaisultran mukaan yksi olis tulossa.:)

Aii että, ostin äsken kirpparilta 5e:lla dopplerin. Heti kotiin tultua piti kuunnella ja sieltä ne sydänäänet kuului!:Heartpink Ihan tippa linssissä kuuntelin ja varsinkin kun mies tuli kuuntelemaan ja oli niin onnellisen näköinen, niin meni ihan vetistelyksi.:) Ihan huippu fiilis nyt, vaikka arvoin pitkään kirpparilla, että uskallanko ostaa, jos ei mitään kuulukaan. Vaan pakko se oli.
 
Meidän lähisuvussa ei kaksosia ainakaan ole, ja varhaisultran mukaan yksi olis tulossa.:)

Aii että, ostin äsken kirpparilta 5e:lla dopplerin. Heti kotiin tultua piti kuunnella ja sieltä ne sydänäänet kuului!:Heartpink Ihan tippa linssissä kuuntelin ja varsinkin kun mies tuli kuuntelemaan ja oli niin onnellisen näköinen, niin meni ihan vetistelyksi.:) Ihan huippu fiilis nyt, vaikka arvoin pitkään kirpparilla, että uskallanko ostaa, jos ei mitään kuulukaan. Vaan pakko se oli.

En kyllä itsekään tuohon hintaan olisi malttanut jättää ostamatta :)
 
No tuohon hintaan minäkin ostaisin, vaikka tällä hetkellä olenkin sen kannalla että en osta :p
 
Ei oo kaksosia kummankaan suvussa. Mutta jotenkin mulla on semmonen fiilis, että voisin kaksosia odottaa.. No ultrassa sit aikanaan selviää
 
Meillä on suvussa kaksosia jonkin verran, mutta varhaisultrassa onneksi selvisi että vain yksi salamatkustaja on täällä :)
 
Meillä on suvussa kaksosia, ittellä on kaksossisko ja mun tädit (äidin puolelta) on kaksoset ja toisella heistä kahet kaksoset :D nyt tää raskauski oli alkanu kaksosraskautena, mutta toinen vaan kehittyny..
 
Meilläkään ei kummankaan suvussa ole kaksosia ja varhaisultrassa selvisi myöskin, että yksi siellä on tuloillaan :)
 
Minulla on isän puolella kaksosia, mutta se ei vissiinkään meihin vaikuta. Ja yksihän ultrassa näytti olevankin tulossa :)
 
Meilläkin jonkin verran kaksosia on suvussa. Siskolla on kaksoset ja ainaki yhellä serkulla on kaksoset. Toivottavasti ei meille olis kuitenkaan tulossa :)
 
Unohdin eileen kokonaan että jos katson koko päivän telkkaria tai tietokonea sit illalla voi tulla päänsärky :oops: Kohta kun laitoin silmät kiinni alkoi koko päässä kipu ja ei mennyt pois ennen kun otin kipulääkkeen. Onneksi mulla tosi harvoin semmosta, en osaa kuvitella miten migreenin kanssa pystyis olla..
 
Huonosti pystyykin migreenin kanssa olemaan... :hungover: Kärvistelin moisen kanssa useamman vuoden ennen ku tajusin testata jättää hormonaalisen ehkäisyn pois (sitä ennen testattu paria eri pilleriä ja laastaria), loppui migreenikohtaukset ku seinään ja elämä helpottui kummasti. :happy: Vaikkei mulla oikein kunnon itkuparkuhedareita ollutkaan kuin muutaman kerran kuussa, mutta sekin oli jo liikaa. Toki yhäkin toisinaan tulee joku satunnainen päänsärky, mutta niihin ei liity oksentelua tai valo- ja ääniherkkyyttä, ja menee ihan vaan lepäilemällä ohi. Oh joy!
 
Jeeeee tuli viesti pakettista, elikkä dopplerista, pitäis mennä vaan hakemaan :D Jaksanko nyt odotta miesta kolme tuntia viellä vai pitäiskö tehdä se kävelylenkki kolmen kilometrin päähän hakemaan sitä :P Varmaan tulee kävely, jo tarpeeks laiska ollut ja pahoinvoinnitkin loppunut niin ei olis mitään tekosyytä keksittävä :D
 
Doppler haettu ja sykeekin löydetty (tai veikkaan että oli sykee eikä istukka mut en tiedä), pystyasennosta löytyi aika alhalla oikealla puolella, istumalla ei saanut mitään. Tuntui aika hidaas syke alussa mutta kun laitoin ääntä lisää tuli oikeampi nopeus esiin, kuinka hidaan asti se vois edes vaihtella tai pitäiskö olla koko aika se yli 140? rv 11+2
 
  • Tykkään
Reaktiot: JMT
Musurulla koititko kuunnella silleen makuuasennossa jalat koukussa? Ite oon kuunnellu aina niin kun neuvolassakin taisivat niin kuunnella :)

Tänään kans taas kuuntelin ja syke oli 165 ja tosi vahvasti jumpsuttikin! :Heartred ja hän on muuten kokoajan samassa kohtaa , joka kerta löytyy ihan samasta kohtaa :D
 
Kohta on pakko alkaa ostaa jotain mammahousuja, kun legginsien vyötärö painaa navan kohdalta ja jotkut legginssit onneksi venyy vatsan päälle kokonaan, mutta joo, ei ole kohta vaatteita mitä pitää päällä! Esikoista kun odotti, niin oli kesä ja alkusyksy ja syntyi lokakuussa. Nyt tietää, että pitää mennä talven yli maha pystyssä, joten pakko ostaa housuja ainakin ja joku talvitakki. Oletteko muut tehneet jo hankintoja?
 
Siis mä en myöskään pysty pitää mitään omia housuja, edes legginsejä. Tuntuu että kaikista paidoistakin maha pömpöttää :D tällä hetkellä vaan mama housuja käytössä vaikka onkin mahan kohdalta vielä aika löysiä mut niiiiiiiin mukavia :D

Niin ja ei oo tullu vielä hommattua mitään,varmaan kun esikoisesta on niin paljon vielä kaikkea tallella :D pari kertaa on kyllä meinannut ostoskoriin eksyä bodyjä yms :D
 
Mä en myöskään ole vauvalle ostanut mitään enkä aio hankkia ennen kuin on rakenneultrassa käyty. Sisko kyllä antoi ison kassillisen vauvan vaatteita, että saan katsoa mitä haluan niistä ottaa talteen.... :D Onneks esikoisesta on paljon kaikkee tallessa.
 
Takaisin
Top