Elokuun höpinät

Toimiiko foorumi sovellus jo muilla normaalisti? Mulla tökkii vieläki osa. :/
 
Mulla kans tökkii.. meinaakohan ne korjata sen ongelman vai pitääkö esim poistaa sovellus ja ladata uusiksi. Auttaiskohan se?
 
Mulla kans tökkii.. meinaakohan ne korjata sen ongelman vai pitääkö esim poistaa sovellus ja ladata uusiksi. Auttaiskohan se?

Mä tein niin eikä mitään vaikutusta. En oikee ees tiiä pitäskö tosta johku ilmottaa.
 
Tökkii. Johtuu kuulemma kuvista, eli se sivu mihin on lisätty kuva "direct image" tyylillä niin menee jumiin...
 
Mullakin tökkii kyl iha tasasesti kaikki sivut,oli kuvia tai ei...
 
Joo mullakin tökkii... Sen takia sit jäänyt vähän tää kirjoittelu täällä.
 
Vähän poikkeaa aiheesta mutta mä niiiin rakastan elokuuta! Ihanat vielä lämpöiset päivät ja viileät ja ennen kaikkea pimeät yöt! Nukun niin paljon paremmin kun on oikeasti pimeää ja ikkunaa pidän auki myös illalla ja suljen ennen nukahtamista koska ulkona tuoksuu niin ihanalta!
 
Vähän poikkeaa aiheesta mutta mä niiiin rakastan elokuuta! Ihanat vielä lämpöiset päivät ja viileät ja ennen kaikkea pimeät yöt! Nukun niin paljon paremmin kun on oikeasti pimeää ja ikkunaa pidän auki myös illalla ja suljen ennen nukahtamista koska ulkona tuoksuu niin ihanalta!

Mä oon sun kaa niin samaa mieltä! :) Paras lomakuukausi jos saa valita. :)
 
Me nukutaan ikkuna auki kesät talvet. Siksikin on muuten mahtavaa saada vauva omaan huoneeseen siskon kanssa, että saa taas räppänät auki :D.
Ja pimennysverhot on ihan kaiken a ja o. Ja jos ei pimennä tarpeeks ni toiset päälle, pakko olla kesät ja talvet pimeetä nukkuessa!
 
Saatiin tietää tänään et äidilläni ei olekaan rintasyöpää. Hän kävi aamulla laajoissa syöpätutkimuksissa eikä ollut onneksi mtn syöpään viittaavaa. Voi tätä onnea! En ole varmaan ikinä ennen pelännyt mtn näin paljoa, kuin oman äidin menettämistä. Osaa taas arvostaa elämää paremmin ja lopetan kyllä turhan päiväiset valittelut. Niin moni muu asia on paljon pienempiä, kuin syöpä. Rakastakaa ja arvostakaa läheisiänne!
 
Ootteko ollu jo tai osallistumassa perhevalmennukseen?

Meillä oli eilen ensimmäinen käynti, aiheena synnytysvalmennus :) kesti 1,5h ja oli kyllä kattava :) nyt minäkin tiiän mitä on spinaalipuudutus tai pudenaalipuudutus ja mitä keinoja on lääkkeettömään kivunlievitykseen :) edellee toivon et pystyis olla ilman lääkkeitä. Kivaku meni kätilö joka piti sitä kertomaan et "älkää sit sen takii jättäkö ottamatta ilokaasuu ku ootte kuullu et se voi aiheuttaa pahaaoloo. Ei välttämättä kaikilla ja yleensä jo kipu aiheuttaa sen pahanolon ja sit moni yhdistää sen siihe ilokaasuun." Mitä!? En ollu tienny. Ja mun äiti ja työkaveriki kerto et niil tuli pahat olot, taidanpa jättää sen ainaki sit väliin ku mielummin kipu ku huono olo! :D mites teillä onko kellää minkälaisii kokemuksii?

Seuraava kerta on lokakuussa ja käsittelee vauvan maailmaa :)
 
Mä otin vaan ilokaasua, ennen ku päädyttiin sektioon ja sain sit kaikki mömmöt.
Ei mulle tullu siitä kyl yhtään huono olo. Systeri sano et hälle ekassa synnytyksessä tuli huono olo mut sanoi hengittäneensä sitä jotenki väärin. Toisessa sit osas paremmin ni meni hyvin.
 
Muistaaks joku muukin imetysliivikeskustelun? Suosittelijat tuli johonkin malliin jota oli nettikaupassa.. kävin sillon kattoo niitä ja nyt vois ostella ensimmäiset.
 
Tokan synnytyksessä koin ilokaasusta olevan apua kun sai keskittyä johonkin supistuksien aikana ja ponnistuksessa (liekö ollut jo pelkkää ilmaa siinä vaihees mut sama kai se). Kolmannessa ei taas mainittavaa helpotusta, käytin tens-laitetta samaan aikaan josta oli enemmän apua. Ite olen käyttänyt kyllä puudutteita, loppuavautumisen supistukset ollu niin korventavia ettei ilman pystynyt olla. :/
 
Takaisin
Top