Elokuun höpinät

Mä kävin tänään hommaamas vaunut vauvelille :Heartred käytettynä emmaljungan city crossit. Osaako kukaan sanoo miten ne kankaat voi pestä?
 
Meillä on ollut todella halpa itkuhälytin, joka on toiminut uskomattoman hyvin. Mun vanhemmat osti sellaisen Lidlistä, niitä on tosin vain silloin tällöin myynnissä. Mutta se tais maksaa alle 30€ ja on ollut kyllä tosi toimintavarma. Philips avent -hälytintä tuntuu tosi moni käyttävän, joten luulis myös niiden olevan hyviä :) Eikä niidenkään kaikkien mallien hinnat päätä huimaa. Avent on näemmä ollut Kuluttaja-lehden testivoittajakin 5/2012.

Mä olen ihan orpona täällä, kun vanhempi lapsi aloitti kerhon käynnin. Kerho on kaks kertaa viikossa, kolme tuntia kerralla. Ja meidän pienempi haluaa vaan leikkiä itsekseen kaikilla mahdollisilla leluilla, eikä huoli äitiä mukaan leikkiin :D No, nyt on aikaa sit pyykätä ja siivota ihan rauhassa. Ja käydä kirjottelemassa foorumilla :wink
 
Täällä reissusta palailtu ja rv29 alkoi eilen :) Reissussa käytiin 4D ultrassa ja poika sieltä on nyt 100% varmuudella tulossa :Heartred Esikoinen oli pettynyt kun ois niin halunnut pikkusiskon :D Painoa on tullu melkein 20kg mutta en jaksa stressata, niistä pääsee sitte synnytyksen jälkeen. Ruoka on maistunu tässä raskaudessa kyllä ihan erilailla kun ensimmäisessä :D Muut arvot on ollu kohdillaan eikä ongelmiakaan oo ollut, neuvolalääkäri sisätutkimuksen jälkeen tosin kehoitti lepäilemään vähän enemmän (kun taas samaan aikaan th ohjaa liikkumaan ettei paino nouse enempää :P)
Tsemppiä kaikille vuodelepoon joutuneille ja jaksamista kaikille.. :) Vähiin käy viikot :Heartred
 
Meillä ei oo koskaan aikasemmin ollu itkuhälyttimiä. Nyt tulee jotkut philips avent oisko ollu, ihan perusmalli. Uskon et on käyttöä enempi tässä rivarissa kun kerrostalossa. ja mummolaan jos menee hevostelemaan niin voipi pitää vähän sivummassa unilla.

Meillä ois kans tyttö toivonu kovasti pikkusiskoa :) Mut ei voi mitään, tulee toinen pikkuveli :D
 
Takaisin
Top