Elokuun epistolat

Meidän äiti ottaa vauvalle lahjaksi jonkun op vakuutuksen joka kattaa ilmeisesti tyyliin kaiken aina 100 vuotiaaksi asti. En nyt sen tarkemmin tiedä mikä tuo vakuutus on, mutta hän sen mulle tässä selventää kun mennään syksyllä ottamaan se:)
 
Ei meinaa aika riittää juttujen lukemiseen, kun tulee niin paljon päivässä viestejä. Työ ja arki vie kaiken ajan :D
 
Tossa pumpulipuikolla ja kloritella kylppärin kaakeileitten saumoja hinkatessa mietin, että oonkohan mä jotenkin sekasin :jimlad: Huomenna tulossa välittäjä käymään, eikä se vielä ota edes myyntikuvia ja mä täällä hinkkaan hulluna lauteiden alusia :rolleyes:
 
Anteeks zeni, kuulostaa hyvinkin tutulta, ne on ne raskaushormonit mikä tota aiheuttaa :grin
 
Voi ku mullakin hormonit aiheuttais siivousintoa... :yuck: Ei vois siivoukset vähempää kiinnostaa. :wtf:

Tänään lähinnä v**uttanu kaikki...
 
Mikähän mulla mahtaa olla tossa vasemmassa kyljessä, tai niinku jenkkakahvan kohdalla. Kipeytyy liikkuessa aina. :eek: mietin että pitäskö käydä hierojalla.
 
Voi pyhät bokserit mikä flunssa! Oon ihan varma, että joku kerta kun mä aivastan, niin tää vauva sinkoutuu musta ulos rikkoen housut mennessään :nailbiting::eek: Meillä on koko porukka ollut vuoron perään tässä taudissa, onneksi kaksi isointa lasta alkaa olla jo ihan ok, Kolmosellakin helpottamaan päin. Muistaako kukaan ihan näin äkkiväkkiä, että saiko Vicsin vaporubia laittaa kun on raskaana? Pakkausseloste on ottanut ritolat ja puhelimella googlettaminen on niin hidasta :oops:
 
Muistelen et vain lääkärin ohjeen mukaan saa raskaana käyttää ja imetysaikana ei ollenkaan...
 
Pääsinkin koneelle ja kysäsin YA:n chatista, saa käyttää, mutta ei montaa kertaa päivässä ja vähän vähemmän kuin ohjeessa on. Mun yö on pelastettu!
 
Hyvä tietää zeni, et uskaltaa käyttää vähän, on nimittäin oikeesti tarpeen kunnon flunssassa...
 
Muokattu viimeksi:
Todellakin! Viime yönä uskalsin laittaa vaan yöpaidan kaulukseen sipaisun, ja kyllähän se vähän piti nenää auki, mutta ei mitään verrattuna ihoon hierottuna.
 
Takaisin
Top