Elokuun eloa

CMT

Puuhakas puhuja
Lasketut ajat senku lähestyy:)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Oho tänään tosiaan on jo elokuu!! Mä olisin tänään hyvästellyt työkaverit ja jäänyt äippälomalle virallisesti, jos en olisi sairasloman takia sitä tehnyt jo aiemmin tällä viikolla. Mielikuvat äitiyslomasta oli kyllä etukäteen vähän ruusuisemmat kuin todellisuus, lähinnä oman jaksamisen kannalta. Tietysti nyt helteetkin yllättivät, ehkä energisempiä päiviä on vielä edessä. Mutta ihan hyvää harjoitusta opetella elämään hetkessä ja tekemään kotitöitä ja muita sen verran kuin pystyy, eikä suunnitella liikaa elämää etukäteen. :)
 
Todellakin elokuu. Täällä alkoi 36. raskausviikko ja on äitiysloman ensimmäinen päivä. Vähiin käy viikot ennen kuin loppuu :)
 
Mulla alkoi tänään 34+0 :)

Sent from my ZTE BLADE III using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla menossa 34 raskausviikko. Apuva! Sektioon on enää se 5 vkoa aikaa! Maanantaista mulla alkaa viikon vuosiloma ja sit alkaakin jo ihan virallinen äippäloma. Hurjaa! :)
 
Mulla on sektioon aikaa noin 3viikkoa..alkaa jännittämää pikkasen:)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla lähti nyt käyntiin 35+0!

Voi että, miten Aamu ja CMT pystytte olemaan kun jo tiedätte ajankohdan milloin vauva tod.näk. on sylissä! Mä oon nyt jo niin malttamaton mutta että tietäisin jo ajankohdankin niin laskisin varmaan päiviä ja tunteja :D

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Emmä jaksais odottaa!♥ kaikki on valmista vauvaa varten:) nyt vaan malttamattomana ootellaan pikku tuhisijaa♡♡

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla on vielä hommat vaiheessa, laittamista riittää vielä eli sais vauva pysyä kyllä yksiössään. Ja ilmat saa viilentyä ennen sitä. Sit se hiki vasta tuleekin kun imetys alkaa. Enemmän mua jännittää se että jos tuleekin etuajassa.
 
Nyt on telttailut ohi. Meidän piti tänään jäädä saareen yöksi, mutta sitten vauva ei liikkunut. Tein liiketarkkailua tunnin, söin makeaa, join vettä, tökin, tönin eikä mitään. Nolla liikettä tunnissa. Soitin kättärille ihan paniikissa ja sieltä rauhoiteltiin "Tilanne on mikä on. Ei kannata hätäillä, tulet näytille kun pääset. Jos liikkeitä ei ole koko päivänä tuntunut, niin ei muutama tunti lisää merkitse enää mitään." Huomauttivat kuitenkin että jos joisin vettä ihan kunnolla, koska voi helteessä huomaamatta tulla vähän nestehukkaa. Tein niin ja pötkötin lisää. Puolen tunnin kuluttua tuntui pikkiriikkinen LIIKE. Ihanaa! Siitä meni vielä pari tuntia ja liikkeet tuntui taas normaalisti. Soitin takaisin kättärille ja ne sanoi että ei tartte tulla tänään. Mies purki leirin ja lähdettiin iltaveneellä kotiin. Nyyh. Olisi ollut kiva vielä viettää hellepäiviä saaressa telttaillen, mutta parempi näin. Nyt ei tarvitse arpoa mikä on se viimeinen viikonloppu. Se oli tässä.

Nyt istun sohvalla ja vauva liikkuu normaalisti. Mulla on 34 raskausviikkoa kasassa ja näyttää siltä että pitkät reissut on nyt tehty.
 
Mullakin on tosi vähäisiä liikkeitä jos oon ite paljon touhunnut enkä oo syöny ja juonu kunnolla. Aina on vauva viimeistään illalla aloittanut liikkumisen. Hyvä niitä liikkeitä on seurata.
 
Kissamammaa huhuilen ja kyselisin vointeja :) vaan kun/jos jaksat/ehdit. Ja onnea paljon pikkuisesta!

Sent from my ZTE BLADE III using Vau Foorumi mobile app
 
Toi on Raketti kyllä tosi inhottavan pelästyttävää kun ei liikkeitä tuu.. mulla samantyyppinen tilanne esikoisesta mut sitten ihana fiilis kun liikkeet alkoi taas tuntua! Kiva jos saitte leireiltyä ees muuten mukavasti ja hyvän ajan kanssa.
 
Poks poks 34+0! Jokainen viikko eteenpäin on plussaa. :)
 
Parempi myöhään kun ei milloinkaan? :D Oon lueskellut näitä viestejä, lähinnä info/vertaistuenetsintämielessä. Nyt alkaa pyöriä lähestyvä laskettu aika mielessä enemmän ja enemmän ja rohkaistuin itekin kirjottamaan jotain. En koskaan oo foorumeille kirjoitellut kun tuntuu että monissa paikoissa niin paljon asiattomia ja ilkeitäkin kirjottajia pyörii, mutta tää taitaa olla poikkeus! Pääsiskö vielä siis mukaan? Nyt 35+4, ekaa odotan.
 
Muokattu viimeksi:
Tottakai pääsee, tervetuloa vaan! :) Tää on kyllä yllättävän positiivinen foorumi :)

Sent from my ZTE BLADE III using Vau Foorumi mobile app
 
Mukaan vaan! Mitä enemmän porukkaa sen vilkkaammin keskustelu sujuu! :)

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Tervetuloa!Mäkin olin alkuun vähän epäluuloinen mut täällä on kyllä ollut hyvä henki ja asiallista kirjoittelua! :) Sitten tuonne salaiseen ryhmään voi liittyä jos ei halua että jutut näkyy kaikelle kansalle,tosin sitä ennen täytyy vähän aikaa jo olla kirjoitellut.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
oijoi, joko se on elokuu! meillä täysiaikaisuuteen vielä viikko, laskettuun aikaan ei kuukauttakaan :)
mahdollisimman onnellista ja hyvävointista loppuodotusta kaikille, kohta on pikkunyytit kainaloissa:Heartred
 
Takaisin
Top