ELOKUISTEN ODOTTAJIEN LISTA

Mulla vaihtui nyt LA 26.8, voi jossain vaiheessa korjailla listaan jos haluaa :)
 
Minutkin voisi lisäillä listaan.. :) elikkäs ikää on 28v, LA on 20.8., esikoista odotellaan ja sairaalana TAYS :)
 
Mut voisi kanssa lisätä, ikää ensi viikolla 20, laskettu aika 29.08. ja KYS:issä olisi tarkoitus synnyttää :)
 
Mut voisi kanssa lisätä, ikää ensi viikolla 20, laskettu aika 29.08. ja KYS:issä olisi tarkoitus synnyttää :)
 
Helou! Täälä olisi yks mamma tulokas kanssa! Ikää löytyy 20 vuotta ja laskettu aika olisi 7.8, synnytyssairaala tulee toivottavasti olemaan Seinäjoen keskussairaala! Tuloillaan on toinen, ensimmäinen meni kesken viikoilla 19+3 viime elokuulla :(
 
Hei uudet elokuiset! =) Liittykäähän tekin meidän facebook ryhmään :) Laittakaa yksityisviestillä mulle nimenne niin lisään teidän ensin kaveriksi ja sitten sinne ryhmääs, se on salainen niin ette löydä sitä omin neuvoin ;)
 
Minäki voisin matti myöhäsenä vielä liittyä joukkioonne!

Kesha, ikä 27, laskettu aika 21.8., esikoista odotellaan ja synnytyssairaalana SEKS.
 
Minut voisi lisätä tuohon odottajien listaan. Eli kesällä tulee 29 v täyteen, odotan toista lastani, laskettuaika on 31.8. ja synnytän Jorvissa.
 
Täällä ei ikävä kyllä taida kukaan pitää enää tota listaa ajan tasalla, mutta tulkaahan tytöt facebookkiis elokuisten ryhmään =) Siellä on paljon keskustelua =) Sinne pääsette laittamalla mulle yksityisviestiä niin lisäilen teitä sinne =)
 
Hellurei!
Mutki vois lisätä listaan, oon 21v LA 24.8 ja ensimmäistä ootellaan <3 
Ja OYS:sissa ilmeisesti synnytellään. 
 
Mutkin saa lisätä listaan :). Eli ikä 22 v, la 3.8, esikoinen ja sairaala kätilöopisto :).
 
Heips...

Minut kans voisi lisätä listaan. LA 6.8, esikoinen, sairaala Kättäri. Minä 26 :)
 
Takaisin
Top