Elokuisten masukuvat

08c64af9bd8433162eb0904a178f010f

Rv 18+4...tupla odotusta
 
Jännä kun tuossa vertailin esikoisen aikaista mahaa kuvista. Niin nyt on saman kokoinen maha, kun esikoisesta oon ottanu ekan kuvan. Eka kuva otettiin sillon rv31 tai rv32 ja nyt 20+2 :D
 
Tänne ei ole tullut nyt kirjoiteltuakaan. ..täällä hylje la 2.8 kuvassa taitaa olla rv 32. Tupla odotus. Sf mitta oli jo viikko sitten 42cm..vielä ei arpia. Ihme jos ei kohta ratkea.
 

Liitteet

  • IMG_20160602_114100.jpg
    IMG_20160602_114100.jpg
    378.5 KB · Katsottu: 148
Mulla kasvanut maha aika vähän. Nyt viikkoja 29+6 ja maha kasvanut vain muutaman sentin tosta edellisestä kuvasta. Sf-mitta on kyllä käyrän keskelle eli ihan oikean kokoinen, ylimääräisiä kiloja ei ole tullut mikä on toisaalta hyvä. Mutta kaikki kyllä jaksaa muistuttaa kuinka pieni mun maha on. No vauvalla kun on kaikki hyvin niin ei muulla väliä. :)
 
Mulla kasvanut maha aika vähän. Nyt viikkoja 29+6 ja maha kasvanut vain muutaman sentin tosta edellisestä kuvasta. Sf-mitta on kyllä käyrän keskelle eli ihan oikean kokoinen, ylimääräisiä kiloja ei ole tullut mikä on toisaalta hyvä. Mutta kaikki kyllä jaksaa muistuttaa kuinka pieni mun maha on. No vauvalla kun on kaikki hyvin niin ei muulla väliä. :)


Ja helpompi pienemmän massun raskauden jälkeen palautua. Kummun koko ei kerro vauvan kokoa saati hyvinvointia. Ottaisin mielelläni pienemmän kummun kannettavaksi. Hirvittää jo mitä synnytyksen jälkeen..ei ensinnäkään nätti näky..ja nahkan roikkuminen kivulias. Tukivyö käyttöön sitten taas..
 
Takaisin
Top