Elokuisten masukuvat

sjjs

Jostain jotain jo tietävä
Salaiselta puolelta kuulemma ko ketju jo löytyykin, mutta tehdään nyt tännekin oma!
Tänne siis voi postailla masukuvia, niin kiva nähdä miten masut kasvaa! :)
 
Eikö vielä kukaan oo uskaltanu laittaa masukuvaa? :)
Itellä ei varmastikkaan maha tuu näkyviin ennen puoltaväliä, mutta oishan se kiva ihastella muitten vauvamasuja. :rolleyes:
 
Mulla on ainaki vielä sen verta vaan omaa löllöö ja turvotusta, että ei oo oikeen kuvattavaa :P
 
03dc84b81264b71372387302bcc8b86e

Rv 14... tää ei nyt poseeraus kuva sivusta..mutta ei voi peitellä enää. Kaksoset, 3&4..ruotsissa marsunäyttelyssä otettu
 
Minä tässä kanssa ehdin jo kauhistella, kun anoppi laittoi synttärijuhlansa pari päivää ennen laskettua aikaa... Eli jos olen yhdessä koossa, niin pitäisi jonkinlaisessa juhlavaatetuksessa yrittää selviytyiä juhliinkin... Jonkinlainen teltta varmaan pitää ostaa siten jos näyttää, että pystyn juhliin menemään. Tai sitten pitää laittaa mies ja lapsi sinne vaan käymään.
 
Rv14+3. Suattaapi olla vielä jotain turvotuksen tynkää masussa :)
 

Liitteet

  • image.jpeg
    image.jpeg
    182.8 KB · Katsottu: 111
Jummiina, mulla kans noilla viikoilla turvotus laski ja masu jopa pieneni. Ny ei enää pienenee, ja navasta on tullu littee! :D Rv 18+4.

IMG_20160224_214248.jpg
 
Mää oon samaa mieltä katjuliinin kanssa. "Läskitkin" voivat olla kauniita. (Mun mielestä ehkä jopa kauniimpia kuin "tikut" :wink )
 
Ihania masuja kaikilla. Mulla rv 14+1 ja ihan mini kumpu vasta mutta vaatteiden alla piilossa. Saas nähdä tuleeko nyt isompi maha kuin ekassa raskaudessa, kun moni ei ollut edes huomannu töissä mitään ennen kun jäin lomalle. Olivat sitten toisilta kyselly mihin oon hävinny.
 
Takaisin
Top