Elokuisten höpinäketju

Mäkin tuun jo tänne vähän katselemaan.. Tänään siis plussasin aika yllättäen ja en ole varma raskausviikoista mutta epäilen että jotain 4+0-5+0 välillä. Huomenna teen viikkodigin et näkee et antaako sen 2-3 vai mitä. Meillä on lapsettomuustausta ja esikoinen saatiin ivf-hoidolla, joten tämä todellakin on ihme meille! Lisäksi vielä imetän ja tää kierto oli pisin mitä mulla ikinä ollu, nyt kp59, ja tällä viikolla oli tarkoitus hakea resepti ehkäisyyn endometrioosin takia. Ja olen myös hyvin tietoinen että plussa ei aina tarkoita vauvaa mutta toivotaan parasta ❤️ hui!
 
Onpa kiva että tänne hiipii lisää väkeä ja vielä samoilla taustoilla :)

Meillä siis 4v. ivf-kaksoset tuoresiirrosta ja nyt samasta satsista pas-alkio tuntuu tarttuneen (4+3) Vielä kovasti epäilyttää kuinka tässä käy kun useampia aikaisia keskenmenoja on ollut ja yksi tuulimuna keskeytetty viikolla 8. Ehkä varhaisultran jälkeen voi hiukan hengähtää jos sinne asti päästään.
 
No kyllähän tässä epäilyksen peikkoja on täälläkin suunnalla. Mulla on kaks poikaa edellisestä suhteesta, syntyny 08 ja 09. Itseasiassa siirtopäivänä 26.11 oli mun kuopuksen 12v synttärit ❣
Ja siis nyt näyttää jo niin selvää viivaa päiviin nähden, et oon vähän hämmentynyt..
Alkio oli 6 päiväinen blasto, joka oli alkanut kuoriutumaan, niin ehkä se on vaan tarrannu heti kiinni Astonished Face-
Tätä raskautta on odoteltu reilu 3v Blue Heart
 

Liitteet

  • 20211130_143415.jpg
    20211130_143415.jpg
    1.8 MB · Katsottu: 16
  • 20211130_143142.jpg
    20211130_143142.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 16
Hei muut elokuiset!

Varovaisen toiveikas ensiodottaja täällä :Heartred
Huomaan että IVF tausta on yleinen. Mekin oltiin jonossa ja viime viikolla piti alkaa kuukautiset ja ilmoittautua ekaan ( ja julkisella meille ainoaan mahdolliseen) IVF hoitokierrokseen. Olen juuri täyttänyt 39v.

7 vuotta lapsettomuutta ja nyt tänä kesänä sain painon kohdilleen, ajatellen IVF hoitoja. Pudottanut kaikkiaan 40kg painoa raskaustoiveen takia. Kannatti tosiaan. Elämä on ihmeellistä ja raskauduttiin nyt luomusti 7 v jälkeen. Viimeisestä luomukierrosta ennen hoitoja. Olemme pökertyneitä.

Onko teillä vaikeaa olla jakamatta raskausuutista koko maailmalle? Yritämme jouluun odotella ja ekaa neuvolaan asti pitää matalaa profiilia. Aika neuvolaan 23.12. Täydellinen joululahja!
Ajateltiin löydä varhaisultrassa jouluviikolla niin ehkä sitten uskaltaa paljastaa asian joulupöydässä isovanhemmille!
 
Täälläkin hyvin tiedossa ettei plussa aina tarkoita vauvaa. Tänä keväänä koettu keskenmeno rv10+0. Jotenkin tuon kokemuksen jälkeen sitä ei uskalla liikaa hehkuttaa. Mutta jospa kaikki menisi nyt hyvin.Beating Heart
 
Hei muut elokuiset!

Varovaisen toiveikas ensiodottaja täällä :Heartred
Huomaan että IVF tausta on yleinen. Mekin oltiin jonossa ja viime viikolla piti alkaa kuukautiset ja ilmoittautua ekaan ( ja julkisella meille ainoaan mahdolliseen) IVF hoitokierrokseen. Olen juuri täyttänyt 39v.

7 vuotta lapsettomuutta ja nyt tänä kesänä sain painon kohdilleen, ajatellen IVF hoitoja. Pudottanut kaikkiaan 40kg painoa raskaustoiveen takia. Kannatti tosiaan. Elämä on ihmeellistä ja raskauduttiin nyt luomusti 7 v jälkeen. Viimeisestä luomukierrosta ennen hoitoja. Olemme pökertyneitä.

Onko teillä vaikeaa olla jakamatta raskausuutista koko maailmalle? Yritämme jouluun odotella ja ekaa neuvolaan asti pitää matalaa profiilia. Aika neuvolaan 23.12. Täydellinen joululahja!
Ajateltiin löydä varhaisultrassa jouluviikolla niin ehkä sitten uskaltaa paljastaa asian joulupöydässä isovanhemmille!

Vau, varmasti on hyvin pökertyneet fiilikset! Mulla oli esikoisesta, mikä oli mulle eka raskaus ikinä, tuo että teki mieli huutaa koko maailmalle. Ja itseasias hyvin nopeesti monelle kerrottiinkin kun monet tiesi meidän meneillään olevasta hoidosta. Nyt taas en halua kertoa vaan pitää tämän pienen suuren salaisuuden meillä. Ainoastaan siskolleni ajattelin kertoa lähiaikoina mutta muille läheisille joko varhaisultran tai nt-ultran jälkeen. Mä varasin jo perhe-arteenkin varhaisultra-ajan viikko ennen joulua. Joo, oon hätänen Cat With Tears Of Joy
 
Vau Mamma39!

Mä kerroin parille hyvälle ystävälle jotka tietää aiemmista vaiheista, mut muuten odotellaan ainakin varhaisultran, jonka sain muuten just ennen polin joulutaukoa Clapping Hands
 
Kiitos kiitos!
Meinasin jo äidilleni eilen puhelimessa lipsauttaa uutisen, joten vaikeaa tulee olemaan. ja uutinen paljastuu viimeistään joulupöydässä, koska meillä aina graavilohta ja siikaa ja mätikakkua. Jos niitä en syö (olen perso näille herkuille), se on jo ISO HUUTOMERKKI ja paljastaa viimeistään kaiken

Yhdelle läheiselle ystävälle kerroin Tarvitsin Todellakin jonkun, mieheni lisäksi, kenen kanssa jakaa uutista.

Eli nyt sitten varaamaan varhaisultraa! Ei saatu HUS kautta ultraa koska lähti luomusti, vaikka oltiin jo asiakkaita klinikalle.

Ja ehkä joudun tekemään viimeisen raskaustestin pois kuleksimasta perjantaina. Voin siten verrata, onko viikko lisääntynyt digitestissä. Kaipaan vielä vakuutteluja, että kaikki etenee


Voimia ja luottoa nyt kaikille varhaisiin viikkoihin. Samassa veneessä ollaan!
 
Moikka kaikille varhaisille odottajille!

Meillä oli pakastealkion siirto 20.11 (5 pv blastokysta) ja tänään olisi pitänyt menkkojen alkaa. Varsinainen lapsettomuuspolilta saatu testipäivä olisi vasta 4.12, joten tänään tehty "Raskaana 1-2 viikkoa" teksti testissä oli ihana positiivinen yllätys! Olemme yrittäneet yli 2 vuotta ja elokuussa oli ensimmäinen ifv hoito, jonka tuloksena saimme 3 alkiota pakkaseen epäonnistuneen tuoresiirron jälkeen.

Edelleen olo on epätodellinen ja on vaikea uskoa, että olen oikeasti raskaana, koska takana lähes 30 negatiivista testiä ja lähes aina samana päivänä alkanut menkat. Tiedän, että riskit ovat vielä suuria, mutta yritän silti nauttia tästä plussasta sekä toiveesta saada ensi vuonna pieni nyytti syliimme. Kovasti odotan, että pääsemme varhaisultraan polin kautta, jotta saisimme tietää onko kiinnittynyt oikeaan paikkaan. Kahden viikon päästä pitäisi näkyä jo sydämen syke, mikäli tämä pieni pysyy matkassa ja kaikki on kunnossa.

Toivon paljon jarrusukkia meille kaikille elokuisille! ❤
 
@Mamma39 Hämeessä pääsee varhaisultraan jos on polin asiakas vaikka olisikin luomualkuinen, ainakin ennen koronaa pääsi...

Onnea @Anzelinah90 ! On se aina ihmeellistä nähdä positiivinen testi, vaikka siitä se jännääminen alkaakin :) Näköjään vaihtelee testipäivä, mä kävin siirrossa 18. päivä (5. päiväinen) ja testipäiväksi annettiin jo 29.11
 
Mamma39, ihana ihmetarina teillä!

Ja Anzelinah90, kuulostaa tosi tutuilta tunnelmat.

Mä kerroin yhdelle ystävälle, joka tietää myös hoidoista, mutta muuten ajattelin lähtökohtaisesti ainakin varhaisultraan asti olla kertomatta edes muille tilanteesta tietäville. Mutta tosiaan jouluna viimeistään pitää (ja haluankin) lähiperheelle kertoa, huolimatta siitä että aika aikaisessa vaiheessa vielä silloinkin ollaan. Huomenna ajattelin soitella neuvolaan ensikäyntiaikaa, ihanaa ja villiä kun tulee tuollaisia konkreettisia asioita kalenteriin!
 
Illalla alkoi tiputteluvuoto menkkakipujen jälkeen. Aamulla ehdin olla jo huojentunut, ettei menkat olleetkaan alkaneet. Menkkamaiset kivut kuitenkin alkoivat ja noin puoli tuntia sitten verta holahti yhtäkkiä runsaasti ja vuoto jatkui pöntöllä istuessa, mutta siihen se vuoto ja kipuilu loppuivat, ainakin toistaiseksi.

Esikoista odottaessa kaksi kertaa vuoti verta, mutta ne olivat jo viikoilla 7 ja 9 muistaakseni. Toisella kerralla vuoto oli myös ihan kunnon veren vuotoa, mutta ultrassa sydän sykki vahvasti tämän jälkeen. Tällä kertaa on kyse kuitenkin näin alkuvaiheesta, että pelkään tämän menneen kesken tai irtoavan vuotojen seurauksena jos vielä jatkuu.
 
Anzelinah90 voih, toivottavasti on kaikki ok kuitenkin! Ja hoitoalkuisissa vielä yleisempää vuodot. Toivotaan et jäi nyt siihen kivut ja vuoto.
 
Ja pieni vuoto alkoi taas heti kun olin edellisen viestin kirjoittanut eli eiköhän matka päättynyt jo heti alussa.

Toivon teille kaikille muille, että teidän raskautenne etenevät ja saatte ensi vuonna ihanat, terveet vauvat syliinne. ❤
 
Mulla tuli äsken vaaleanruskeaa vuotoa vähän.. Heti tuokin huolettaa. Nää ekat viikot on kyllä piinaavia Bomb
 
Ja pieni vuoto alkoi taas heti kun olin edellisen viestin kirjoittanut eli eiköhän matka päättynyt jo heti alussa.

Toivon teille kaikille muille, että teidän raskautenne etenevät ja saatte ensi vuonna ihanat, terveet vauvat syliinne. ❤
Voi ei Confused FaceBlack Heart
Oliko teillä luomukiertoon vai lääkkeelliseen kiertoon tehty pas?
 
Takaisin
Top