Elokuiset

Moi!
Mä oon 20v ja mies 22v. Yhteistä taivalta muutama vuosi. Kihloissa ollaan ja asutaan omakotitalossa. Molempien ensimmäinen lapsi kyseessä.

Laskettuaika ois heti elokuun alussa. Varhaisultrassa käyty raskauden keston selvittämiseksi ja siellä kaikki oli ok.

Jonkinlainen tarve olisi päästä keskustelemaan mieltä askarruttavista jutuista ja muutenkin!
 
Last edited by a moderator:
Mun käsittääkseni kaikki ryhmät mitkä ei liity tähän foorumiin, niihin kutsuminen tai niistä kysely jne on kielletty...
 
Moikka!

Muistutan vielä, että whatsapp-, facebookryhmien perustaminen on säännöissä kielletty. Ryhmäkielto on määrätty Norjan puolelta, jottei keskustelu siirtyisi täältä muualle. Voittehan perustaa tänne elokuisiin esim. nuorten odottajien ketjun vertaistueksi.
Facebook- ja whatsapp säännöt voi kerrata täältä http://forum.vau.fi/threads/facebook-ym-ryhmät.1594531/
 
Täällä Keski-Suomesta esikoista odottava 29v. Mies on samanikäinen ja yhdessä ollaan oltu jo reilut 12 vuotta. Meiltä löytyy kaksi koiraa.
 
Heippa! Minäkin liityn varovasti mukaan. 24v varsinais-suomesta, perheeseen kuuluu mies 30v, poika 4v mun aiemmasta suhteesta ja kisuli. Yhteistä taivalta reilu vuosi takana ja päätettiin tosi pian että vauva sais meille tulla. Yritystä ehti kertyä 9kk, eka tärppi kävi jo toukokuussa mutta todettiin kkm 11+0. Kehitys pysähtynyt 8+0, samana päivänä kun oltiin käyty jo toista kertaa varhaisultrassa moikkaamassa tyyppiä, koska mulla oli fiilis ettei kaikki ole nyt hyvin. Tänään menkoista 5+0, ultraan mennään ens pe tai la. Toiveet korkeella että jos nyt:sad010:Heartbigred
 
Varovasti miekin täältä huutelen. Esikoista ootellaan, viikkoja menkoista laskien 5+3. Miehen kanssa eloa takana karvan alle 5 vuotta, yhdessä asutaan. Mie 25v ja mies 27v. Kummallekin eka lapsi. Toivottu raskaus, mutta pakko myöntää että aika nopeasti se tärppi tuli joten sulateltavaa riittää.
Niin loppupuolelle kuuta menee laskettu ja kierto millon minkäki pitunen etten uskalla vielä listoille liittyä ennenkuin la varmistuu. Varhaisultraan ja neuvolaan soittelen ajat huomenna.
 
Minäkin voisin vähän kertoa itsestäni! Oon 29v ja mies 33. Yhdessä ollaan oltu 11vuotta ja naimisissa 4vuotta. Meillä on 2,5 vuotias poika ja nyt odotan toista. Asutaan kanadassa British Columbiassa, asuttu jo 3,5 vuotta.
Muutettiin tänne Helsingistä miehen opiskelujen takia :happy:
 
Moikka kaikki!

Mäkin varovasti kirjoittelen täällä itsestäni :)
Tein jouluaattona positiivisen testin ja laskettuaika menee elokuun loppuun. En mäkään vielä viitsi laittaa itseäni listaan ylös, ennen ultraa.

Mulla on taas sellanen olo, etten ole raskaana. Meillä on poika 5/17 ja se raskaus meni alusta loppuun, ettei ollut oireen oiretta! :joyful:
Silloinkaan en raskautta uskonut, kuin vasta ultrassa! Töissä olin normaalisti joka päivä ja olisin voinut olla vaikka synnärille asti töissä :wacky:

Ikää mulla on 30v ja toinen raskaus siis. Asutaan omakotitalossa Keski-suomessa Jyväskylän lähellä.
 
Ja tosiaan oon hoitovapaalla vielä, mutta käyn välillä viikonloppuisin tekemässä vuoroja, kun mies on pojan kanssa kotona :)
Huomenna alkaa taas 3pv työvuorot mulla, kun mies vapailla :shy:

Mukava välillä käydä töissä, niin jaksaa taas kotona touhuta tuon pienen hulivilin kanssa!
 
Niinaki, sovitaan treffit synnärille, niin kumpikaan ei voi perua :wink
 
Meille odotetaan toista lasta. Mies on kohta 30v ja itse olen 36v. Yhteiseloa takana reilu viisi vuotta. Jännittää kovasti, miten selvitään töiden, kodin, harrastusten ja elokuussa kahden pikku pyörremyrskyn kanssa.
 
Takaisin
Top