Elokuiset odottajat!

Täällä yksi uusi. Ikää pian 32, la 26.8., toinen tulossa ja Kymenlaakson Keskussairaala KOKS
 
Irina, 29 v., LA 3.8., pikkukakkonen tulossa, Jorvi


*muoks* Hups, eka viestini tänne ja osoitin sen vahingossa nennulille :)
 
Helou! Täälä olisi yks mamma tulokas kanssa! Ikää löytyy 20 vuotta ja laskettu aika olisi 7.8, synnytyssairaala tulee toivottavasti olemaan Seinäjoen keskussairaala! Tuloillaan on toinen, ensimmäinen meni kesken viikoilla 19+3 viime elokuulla :(
 
Heippa! täällä taas yksi lisää joka odottaa elokuun vauvaa. Ikää 22 vuotta. vk on nyt 23+1, ensimmäinen lapsi ja seinäjoen keskussairaala. :) Maha näkyy selvästi ja kasvaa vauhdilla koko ajan :) potkut tuntuu mukavasti :) poika olisi tulossa :) kaikki on hyvin vauvalla niinkuin pitääkin ja äitillä myös :)

Lisäyksenä LA on 27.8.2012
 
Täällä kans ilmoittautuu listoille yks äippä. Laskettu aika on nyt 6.8.
Itse olen 30v. ja neljäs lapsi tulossa, sairaala TAYS
 
Heippa :) Täällä ilmoittautuu yksi odottaja joukkoon lisää!

Olen 22 v, pikkukakkosta odotan, LA 28.8 ja EKKS (Etelä-Karjalan Keskussairaala).
 
hei tulevat mammat. täytyy nyt oikein kysyä että onko muilla tullut samanlaista ongelmaa kuin minulla. Aina illalla mennessäni nukkumaan tulee se ongelma etten saa nukuttua, koska minulle tulee levottomat jalat.. ärsyttävä ja ilkeä vaiva johon ei tunnu oikein mikään auttavan. yleensä saan nukahdettua tuossa puoli 3 aikaan yöllä kauhean taistelun jälkeen ja kyllä sitten kun unen päästä saan kiinni niin tulee nukuttua hyvinkin pitkään jos ei ole mitään menoa.. viime yö menikin sitten valvoessa. tätä on kestänyt jo suurinpiirtein kuukauden verran ja alkaa olemaan aika poikki kun ei enää saa nukuttua.. ei oikein edes päivällä. onko kellään samanlaisia kokemuksia asiasta? ja mitään vinkkejä mikä voisi helpottaa nukahtamista? alkaa itsellä olemaan ideat loppu. kýlmä ja kuuma hoitoa on tullut kokeiltua, syön rauta ja magnesiumia tablettina, ikkunat ja ovet auki että kämppä viilenis, miestä ei ole yöllä hieromassa koska on yö töissä, mikään ei tunnu auttavan.
Toivottavasti joku osaisi auttaa väsynyttä tulevaa mammaa jollain lailla. itku alkaa olemaan lähelä kun ei meinaa jaksaa..
Onneksi ei ole enää kuin vajaa 5 viikkoa LA:han. toivottavasti silloin viimeistään kun poika syntyy niin loppuisi nämä oireet. :)
 
Hei!
Mulla on ikää 22v, toinen lapsi olis tuloillaan. Laskettu aika meni jo 4.8.  Salon Aluesairaalassa olis tarkotus synnyttää :)
 
Takaisin
Top