Elokuiset odottajat!

Uusi odottaja uskaltautuu mukaan :) ikää 21v, toinen lapsi, laskettu aika ei vielä selvillä epäsäännöllisten kuukautisten vuoksi, veikkaisin elokuun alkupuolta :) synnytys Lohjan aluesairaalassa :)
 
Tervetuloa kaikille uusille!

Olen päivitellyt tuota listaa sitä mukaa kun on porukkaa tullut lisää, ja anteeksi siitä kun tuo lista nyt ei ole ehkä mikään maailman kaunein tai selkein, en oo mikään kauheen taitava näiden tietokoneiden kanssa :) Mutta jospa siitä selvää saisi :)
 
Uusi odottaja ilmoittautuu. Ikää 30 v. ja laskettu aika noin 23.8. ja eiköhän Helsingin naistenklinikka tule olemaan synnytyssairaala tälläkin kertaa, toista odottelen, esikoinen täytti juuri 2 v.
 
Täälläkin ilmottautuu uusi odottaja! :) Olen siis 22vuotias, LA n. 26.8 ja ensimmäistä innolla odotellaan! :)
 
Täällä uusi odottaja, Toinen lapsi olisi tulossa. LA 13.8.2012. Synnyttämään Jorviin,
Esikoinen 1v 4kk. <3
 
ihana että tälläinen lista on tänne ilmestynyt, meillä siis Äiti1988 on 23 vuotta,  la 18.8 , lapsi on pikkukakkonen ja sairaala on SeKs. :)
 
Täällä kanssa uusi odottaja.

Eli esikoinen toivon mukaan tulossa ja laskettu aika olisi 24.8 ja Satks olisi sairaala.
Ikää mulla on 25. :)
 
Munkin tiedot näköjään puuttuu täältä listasta eli: ikää 30v. toinen tulossa, La 17.8 ja sairaala on Seks
 
Eli täällä kirjoittelee Möntti, ikä 30v. esikoista odotellaan, la 18.8. ja sairaala Kätilöopisto
 
Minäkin listalta puutun.. :) ensimmäistä odottelen la 25.8. Ikää itsellä 19v. Synnytys tapahtuu luultavammin jyväskylässä :)
 
Ilman LA:ta täällä mutta seks olis sairaala kans ja kakkonen tulos ja 24 saa iäksi jo laittaa :)
 
Heippa Elohiiret!

Siirryin juuri tänne puolelle heinämasuista, aamulla tarkentui ultrassa että mennäänkin pitkälle elokuulle, joten tässä tiedot listaan:

Ansku79 / 32  /  10.8. / Esikoinen / Kättäri
 
Heissan !

Täällä 21v mamma ilmoittautuu listalle mukaan :) Laskettuaika 25.8 ja esikoista odotellaan. Pohjois-Karjalan Keskussairaala :)
 
Takaisin
Top