Elokuiset odottajat 2011

HITSINPITSI!! Kirjotin pitkän sepistyksen toisessa ikkunassa.. Ja vahingossa suljin sen..!!emoticon Ei muutaku uudestaan..


Todella kurjaa LauraElina!! Oikein paljon voimia teille!!


Mä en oo saanu tommosta vaun raskauskirjasta neuvolasta. En kyl ees kaikkia lappuja halunnut, ku niin tuorees muistis kaikki ja netistä löytää. En kyl saanu ekastakaan raskaudesta.. HÖH!emoticon

Tervetuloa Heppu emoticon.

Terhituuli:
Mulla tuli ekassa raskaudessa muutaman kerran vuotoa. Oli tummaa.. Kävin yksityisellä tarkistamassa ja kaikki oli hyvin. Sanoi, että niin kauan kaikki hyvin, kun on tummaa. On vanhaa verta.. Katoin muuten kanssa sen kuutosohjelman.. Huhhuh ku oli iso vatta jo viikolla 16..

Mä oon uuden vuoden töissä.. Vaihteeksi taas.. Eipä se riittänyt, että joulu siellä joutusin virumaan..!!emoticon

Kiva, että sait hyviä uutisia ultrasta tökkönen!!

On varmasti jännää muuttaa takaisin Suomeen wandacat.. saanko udella, että miksi olette muuttanut sinne Norjaan(ko)? Nyt ei muista tarkasti maata..emoticon  (mitäköhän toikin hymiö tarkoittaa..)

Kurjaa mursku että loma meni pahoinvoiden.. Mutta onneksi jotenkin löytyi helpotusta.. Ja onhan tää suomi aikast kiva paikka.. Mulla ei viime raskaudessa ollut pahoinvointia pahemmin.. Nyt on.. Ja toivon todella paljon, että loppuu viimeistään viikolla 12..

Lumika:tervetuloa kanssa..emoticon

Rokkimami: misä päin asusitkaan.. Tuttua taas turussa että säästetään...

Missäs on Leluponi??emoticon

Nyt on tullut iso väsymys.. Mitään ei jaksais tehä.. Ja mikään ei kiinnosta!! Tahtois vaan nukkua ja möllöttää..!! Ja menis ny aika nopeesti.. Koko ajan pelkää et kaikki ei hyvin.. Ärsyttävää!!!
 
Minäkin katsoin eilen sen ohjelman kuutosista! Naisen vatsa oli valtava jo ennen raskauden puoliväliä! Mieskin innostui katsomaan... Äiti "pelotteli", että meillä on kaksosia suvussa, mutta tuskin mitään kuutosia onnistuu saamaan ilman hedelmöityshoitoja. Kyllä mulle riittäis yhdessäkin jo töitä.

Tänään oli ensimmäinen neuvola, terveydenhoitajakäynti. Paljon tietoa ja kotiin tuomisia, DVD ja Raskauspäiväkirja. :) Mies sai kotitehtäväksi alkoholi-/tupakkakyselyn. Ensi tiistaina sitten ultra / lääkäri. Terkka sai tänään dopplerilla sykkeen löytymään, helpottavaa tietää että siellä on siis jotain!!!
 
Ja neuvolan laskurin mukaan mulla olis tänään menossa 8+1 päivä ja laskettu aika olisi 10.8.2011. Mutta kunhan ultrassa vielä tarkentuu, en korjaa vielä. :)
 
Ens viikon tiistaina meilla olisi varhaisultra ja mua jännittää aivan kamalasti että onko masuasukilla kaikki hyvin.. :S

Jouluna kerrottiin mun äidille että siitä tulee mummo. Vannotin äitiä ettei kerro kellekään, niin eihän se malttanut hiljaa olla vaan kertoi mun veljelle. Toivottavasti ei oo sen enempää juorunnut asiaa eteenpäin.

Oon lähes hulluuteen asti neuroottinen näiden olojeni kanssa. Niin kauan kun on huono olo/väsyttää/rinnat on kipeät oon melko varma että kaikki on hyvin, mutta heti kun aamulla herää "ihan normaalin oloisena" oon heti peloissani että onko kaikki hyvin. Agh! Tulis jo se tiistai niin ei tarvisi arvailla.
 
Mursku: mulla kesti pahaolo edellisessä raskaudessa viikolle 14 asti.

Idaho:
silkasta uteliaisuudesta muutettiin Norjaan, nyt on 5 vuotta takana ja hyvin on viihdytty. Mutta nyt alkaa tuntumaan siltä, että Suomeen olis kiva päästä, lähemmäs kummankin vanhempia, sisaruksia ja kavereita. Erityisesti nyt kun pikku kakkonen on ilmoittanut tulostaan.

).(
Kävin tänään ensimmäistä kertaa lähes viikkoon kävelemässä. Hain auton miehen työpaikalta (600 m) ja sitten autolla pojan päiväkodista. Ja kotia päästessä suoraan vessaan oksentamaan. Kaikenlainen "henkinen" stressi tuntuu pahentavan oloa. Ens viikko ollaankin sitten pojan kanssa kahdestaan, saa nähdä miten onnistuu...

Mies on onneksi ollut tosi ihana ja ahkera koko ajan, hoitaa poikaa, laittaa ruokaa, käy kaupassa ja siivoaa. Onneksi pääsee sitten viikoksi lepäämään työreissuun emoticon
 
wilperi mulla on kanssa tosi neuroottinen olo tästä raskaudesta! Mitään ihmeellisiä oloja ei ole ollut, nännit ei oo kipeetä, eikä mua oksetuta ollenkaan. Maanantaina ultra, että nähdään mitä kehittyy jos kehittyy... osansa tähän jännitykseen tietenkin tekee se, että meille lapsia ei saada muuten kuin ICSI:llä, eli koeputkihommeleiksi aina menee jos ei onnistu. Jännäähän tämä on!

Olisko muita elokuisia, joilla raskaus"oireet" eivät vielä ole iskeneet päälle?
 
Mursku, en voi muuta kuin todeta, että todella yksilöllistä tuon huonovointisuuden loppuminen. Itse oksensin esikoista kerran rv11 ja odotin, että siitäköhän se alkaa... No, jäi yhteen kertaan sitten.
 
Täälä ilmoittautuu joukkoon uusi odottaja! Laskettu aika olisi 6.8.11 ja viikkoja on nyt 9. Viime viikolla oli ensimmäinen neuvolakäynti joka meni neuvolatädin kanssa rupatellessa ja tietoja täyttäessä. Ensimmäinen ultra olisi odotettavissa tammikuun puolessa välissä.

Tänne raskaus oli melkoinen yllätys. Vieläkin on aika epätodellinen olo. Raskausoireet ovat rajoittuneet pääasiassa rintojen arkuuteen sekä etovaan oloon. Mitään hurjaa pahoinvointia ei ole esiintynyt. Kovasti odotan tuota ultraa niin näkee että sielä masussa todellakin asustaa joku...varhaisultraan haluaisin, mutta eihän tuohon ultraan ole kuitenkaan kuin pari viikkoa niin jos sen nyt jaksaisi odottaa.

Oikein hyvää uutta vuotta kaikille !  :)
 
Hellou!

Olen argentinos ja sain tietää olevani raskaana 10.12.10, varhaisultrassa käyty 16.12 milloin varmistui että olen oikeasti raskaana rv 5? ja on vielä kohdun sisäinen (kaksi KU:ta kokenu).. itoinen ultra oli 30.12 jolloin alkio oli 6+0 eli nyt mennään 6+6
Laskettuaiaka on vau.fi mukaan 25.8 muistaakseni.. 
 

Ajattelin minakin liittya tahan ryhmaan kun esikoisen laskettu aika on 1.8.2011. (on myos varmaan ensinmainen ryhma/foorumi netissa johon liityn).

Oli mukava lueskella teidan juttuja ekasta ultrasta ja kaikesta muustakin. Ihan melkein itseanikin alkoi jannittaa ensimmainen ultra joka on reilun viikon paasta! :) Olen voinut koko alkuraskauden mainiosti, jos ei mukaan lasketa vasymysta ja mahatautia joka koetteli pari paivaa sitten (toivon ettei ole ollut pikkuiselle haittaa!!)

Seuraan innolla tata kyseista foorumia, jossa voin vaihtaa kuulumisia  teidan Suomessa asuvien odottajien kanssa.
Itse asun Italiassa ja miesystavani on italialainen. Talla hetkella odottavia kavereita ei ole paljon...

Onnea teille / meille kaikille!! :)
 
Tein ekan positiivisen testin 16.12 ja vaikka tässä on ollut viikkoja aikaa totuttautua asiaa niin ei sitä vieläkään tajua.
Esikoinen olis tulossa elokuussa ja pelottaa niin hirveästi, ettei sanoja löydy.

Mitään kummenpia oireita ei ole ollut paitsi väsymys ja jatkuva nälkä, siksi sitä miettiikin että onko kaikki ok..
Ensiviikolla sitten ekan kerran neuvolaan turisemaan hoitajan kanssa.
 
Heips kaikille =)

Päätin minäkin nyt liittyä.. Uutena-vuotena kävin labrassa ja plussaa näytti, wau !! LA olisi laskurin mukaan 29.08. Tiistaina ensimmäinen neuvola..

Mieheni kanssa innolla odotetaan tulevaa esikoistamme !
 
Tervetuloa uusille ja onnea hirmuisesti!!!emoticon

Tulkaa tekin höpöttelemään tonne tammikuisiin turinoihin.. Löytyy tosta "elokuun pääsivun"  ylimmästä kohasta..

Huh.. olipas vaikeesti muotoiltu..emoticon
 
Hoi kaikille ja onnea :) Täällä uusi odottaja ilmoittautuu joukkoon, eli ensimmäistä odotetaan, raskausviikkoja olis 8+2 nyt ja la 21.8.2011. kahdessa alkuraskauden ultrassa käytiin tk:ssa ja viimeisimmässä sydän sykki <3 3.2. olis sitten seuraavan kerran uä ja se olis se np. ei millään malttais odottaa.

ps. Taisin vahingossa lähettää alunperin tähän tarkoitetun viestini henk.koht. viestinä idaholle, anteeksi siitä :D (olen vielä vähän toope täällä 8) )
 
Laukku, samassa veneessä ollaan. Itsellä myös meneillään rv 8+2 ja 21.8.2011 ois LA. :)
Sattuupa tuo kyseinen päivä olemaan vielä oma syntymäpäiväni!
 

Italian suunnalla asuvalle uudelle "mammalle" terkkuja toiselta monikulttuuriisen perheeseen pikkuista odottavalta.
Oma mieheni on egyptistä ja laskettu aika meillä on joko 31.7 tai 1.8.2011.

Tervetuloa joukkoon 
 
Takaisin
Top