elämäntilanne

Täällä 28 vuotias mamma, mies 25. Miehen kanssa yhteisiä vuosia 10 takana, joista kihloissa 6 ja naimisissa 2. Meillä on ennestään 7v tyttö ja 4v ja 1v pojat joten vauhtia tulee jatkossakin riittämään. Asutaan tällähetkellä kolmiossa, mutta tämä ei oikein toimi nytkään, isompaa siis etsitään.. myös auto menee vaihtoon. Kaikenlaista uutta siis tiedossa ja tietysti lisää stressiä jo entisten sisarusvaunu- ja muiden käytännön asioiden pohtimisessa :)
 
Mä olen 37v ja mies kolme vuotta nuorempi. Asutaan omassa kolmiossa kahden koiran ja kanin kanssa :). Jännää, kun ei tiedä, miten koirat suhtautuu uuteen tyyppiin... Toivottavasti hyvin! Olisi hirveää, jos ei onnistuisi yhteiselo :sad001..
 
Muakin HannaPulla on mietityttänyt että miten koira suhtautuu kun tullaan vauvan kanssa sairaalasta kotiin.

Kuitenkin jo seitsemän vuotias koira, mutta ei oo tainnut koskaan edes nähdä vauvaa ja pienten lastenkin kanssa ollut tosi vähän tekemisissä. Tosi aktiivinen ja vilkas koira niin jännittää että osaako sitten varoa vauvaa ja olla koheltamatta ym.. Mutta toisaalta yritän olla luottavaisin mielin koska tiedän myös koirani fiksuksi tapaukseksi, eli eiköhän tuo aika nopeasti hoksaa mikä on homman nimi ja lopulta siitä varmastikin kehkeytyy loistava perhekoira.

Oon vaan luonteeltani sellainen murehtija että kaikki mitä voi vaan etukäteen murehtia niin tulee kyllä käytyä mielessä läpi :angelic:
 
Muakin HannaPulla on mietityttänyt että miten koira suhtautuu kun tullaan vauvan kanssa sairaalasta kotiin.

Kuitenkin jo seitsemän vuotias koira, mutta ei oo tainnut koskaan edes nähdä vauvaa ja pienten lastenkin kanssa ollut tosi vähän tekemisissä. Tosi aktiivinen ja vilkas koira niin jännittää että osaako sitten varoa vauvaa ja olla koheltamatta ym.. Mutta toisaalta yritän olla luottavaisin mielin koska tiedän myös koirani fiksuksi tapaukseksi, eli eiköhän tuo aika nopeasti hoksaa mikä on homman nimi ja lopulta siitä varmastikin kehkeytyy loistava perhekoira.

Oon vaan luonteeltani sellainen murehtija että kaikki mitä voi vaan etukäteen murehtia niin tulee kyllä käytyä mielessä läpi :angelic:
Meillä kanssa toinen koira on ihan super koheltaja, ADHD varmaan... :grin Nää meidän on muutaman vuoden ikäisiä, eivätkä myöskään liioin ole muiden kuin aikuisten kanssa olleet.. Mut lähdetään siitä, että koirat sopeutuu meidän vauvoihin! :)
 
Takaisin
Top