Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mä vannon lugejen nimeen. Huomasin et se teroissa oleva synteettinen aine ei toiminut mulle , sillä ei ollut mitään vaikutusta, vuoto alkoi niin kuin ennenkin, dpo 9. Gyne myös sanoi, että lugejen määrää kun voi säädellä, kun ei se minimi mulle riittänyt, niin sitä pystyy lisäämään, teroissa se on aina se 1 tabl/päivä. Mun keltarauhastasoja ei ole mitattu, mutta kun kerran luget minimillä ei auttanut, niin oletettavasti vajetta on. Ja hän suositteli että jatkan lugeja jos raskaudun siitäkin huolimatta että mulla ei ollut spontaani km. Silti keltarauhanen on voinut toimia laiskasti. Että kannattaa tarkkailla, jos terot ei auta, niin vaatia lugeja viimeistään silloin. Ainoa asia mikä vähän huolettaa on toi kk-vuodon pituus, joka oli lugekierroissa 2 päivää. En nyt sitten taas kehtaa soittaa gynelle.

Mariska minkä alan lääkäri on endokrinologi?

KIva, että niin moni samanhenkinen tuolta Raskaaksi 2015 ketjusta on löytänyt tiensä tänne.

Vitamiineista: mä en syö muuta kuin femibion-valmistetta siinä on foolihappoa 800mg+ muitakin vitamiineja. Nyt käytän rahani mielummin kalliisiin CB:n kaksoishormoni ovistesteihin… ja näin yritetään että seksiä olisi ainakin oikeina päivinä.
 
Saanko liittya joukkoon kirjavaan??? Yritysta 2/14, km 1/15 muuten ei mitaan. Talla hetkella tauolla (ei kuitenkaa olla ehkaisya kaytetty :wink ) kunnes kasi leikataan elokuussa. Taustailen, tykkailen ja valilla kommentoin, raskaaksi 2015 ei enaa tunnu "omalle" paikalle, kirjottajia niin hirvee maara etten pysy perassa :wink tuntuu et hukun massaan :)

Tsemppia kaikille tasapuolisesti, kylla md kaikki sen plussan viela saamme!
 
Tarkastin omista monivitskuista tuon foolihapon määrän, ja niissä on vaan 200... eikö tuo foolihappo auta vasta sikiön kehityksessä, mihin sen pitäisi auttaa että sitä syö isoja annostuksia jo ennen plussaa?

Geleestä löytyy guugelista paljon tietoo, suurinpiirtein ihmeaineenahan sitä myydään :grin mulla on ollu se nyt ekaa kertaa tässä kierrossa käytössä, aloitin varovasti 1 tabu/pv kp 3-15 ja miehelle kans. en oo ainakaan mitään eroa huomannut, ja piinaviikoilla mennään niin tulostakaan en vielä tiedä :wacky: mutta mitään plussaan viittaavia oloja ei ole..

Meillon tosiaan esikoinen toiveissa, jos tuonne tietoihin lisätään :)
 
Apua kun olette jo ehtineet paljon kirjoitella tänne!:) Eli mukana ollaan myös. En ollut listalla joten jos murkku tai joku muu ehtii mut lisäillä. Eli yritystä 10/13. Ensimmäistä yritetään eikä plussan plussaa ole koko aikana tullut. Tutkimukset on käyty eikä mitään vikaa löytynyt kummastakaan. Inseminaatiohoidot aloitettu ja 3. kerta edessä ensi viikolla. Ikää mulla jo 38 :nailbiting: ja miehellä 35. Eli ei mitään nuorikkoja enää.
 
Pisama, haluutko kertoo lisää siu "tarinaa" eli ootko sie käyny mitää hoitoja läpi? Jos oot niin mitä ym ? :p

= eiku sori sie olitko kirjottanu tohon hups :D
 
Voin lisäillä niille jotka haluu että monennettako yrittää.

Mä kans tuplasin tähän kiertoon foolihapon määrän eli nyt 800mg päivässä. Geleetä sen yhen napin päivässä otan eli 500mg.

Geleestä voin sen verran sanoa, että mulle lääkäri totesi etten edes clomeilla ovuloi, niin ainakin noissa kierrossa missä geleetä popsin ovisplussan olen saanut. :)
 
Kiva :) mut voi lisätä :3 mikä on geleetä? Mä en o mitää "poppakonsteja" käyttäny mitä te muut käytätte? Ja kukaa ei kommentoinu mitää hehe siihe pregnyliä juttuu.. Eihä clomifenit auta munasolua irtoomaa? Koska nyt ovuloin joten en tajua miksi clomeja pitää syyä enkä saa apua munasolun irtoomiseen :sad001 vaan ne kasvaa ja kasvaa ja tulee kystia :sad001
 
Kylläpä tässäkin ketjussa on lähtenyt juttu kulkemaan vilkkaasti :wink

PikkuMinski, mitä tutkimuksissa löytyi vai haluatko kertoa? Saatteko apuja? Toivotaan teillekin sitä plussaa pian!

Meritähti, jeeee kivaa olla kiertokavereita :) Sitten plussataan myös yhdessä, eiks jeh :wink

Mimmu, mulle määrättiin terot ensisijaisesti ton tiputtelun takia ja toissijaisesti samalla auttamaan mahdollisessa kiinnittymisessä. Luin pakkausselosteesta, että eivät ole raskaana haitallisia eli niitä voisi jatkaa esim viikolle 6 tai 7 asti, jos plussa tulisi (pitäisi vaan lääkärin kanssa asiasta keskustella/sopia). Jos plussaan niin saatan lekurilta tosta kysyä. Mutta toisaalta, olisi ehkä parempi antaa asioiden mennä omalla painollaan ja käyttää ne terot vain se 10 pv. Jos plussa tulee niin haluan ajatella, että luonto hoitaa asian niin, että raskaus jatkuu jos pikkuinen on elämään tarkoitettu. Meille on kuitenkin jatkotutkimuksia tarvittaessa tulossa, joten tukihoitoa (esim luget) varmaan saadaan, jos on jatkossa tarvetta. Mutta eipä mennä asioiden edelle, en ole sitä plussaa vielä edes saanut :grin :grin :grin

Murkku, mulle voisi lisätä tietoihin, että esikoista yritetään :)

Larissa kp 9/27-31
 
Muokattu viimeksi:
Pikkuminski kiva kuulla sustakin. Vaikka mielummin tietysti niin ettei sun tarviis täällä enää pyöriä :). Samaa mietin kuin Larissa että mitä tutkimuksissa selvisi? Ei tarvii kertoo jos et haluu?
 
Meillä tilanne on... Miehellä; näytteen määrä erittäin vähäinen (pidättäytyminen 2,5vrk), Siittiöiden määrä, laatu ja tiheys huonontunut huomattavasti. Mun kohdalla hormonit ei nouse. Jossain vähän menopaussin + puolella mennään.

Meillä on jo 2v 3kk poika ❤ IHME ❤ Elämän valo ❤

Toinen ja kolmas oli tilauksessa ja unelmissa, mutta näiltä unelmilta taisi siivet katketa :'(

Mennään vielä 16.6 tarkkaan analyysiin ja erikoislääkärille yhteenvetoon ja hoitosuunnitelma tehdään samalla. Me vain tuskin lähdetään mihinkään hoitoihin :sad001

Ja minä kun en periksi anna; en ennen kuin sydänkäyrä on suora! Eli en ole ainakaan vielä hyväksynyt tuomiota :wink
 
Muokattu viimeksi:
PikkuMinski, kokeilitko jo noita poppakonsteja? Mulla ainakin noi gelee royalet auttoi ovuloimattomuuteen. Ja olikos se Pepen mies joka popsi jos jonkin näköistä pilleriä ja seuraavasta kierrosta tärppäs. :)

Meillä ei myöskään lähdetä mitään hoitoja tekemään. Et jos nyt ei tuu ni sit ei tuu näillä keinoilla millä yritän. :)
 
Meil on tehty ja syöty jos vaikka mitä... nyt kuiten päätettiin, että olkoon. Perus vitamiineilla mennään ja Hei mä sain viime kierrossa kirkuvan ovis plussan kp16 ilman mitään poppaskonsteja; YES!!! Eiköhän toi oo plussa :wink

Ja hormonit ei nouse :O

Mut nyt en enää jaksa tikuttaakkaan
 

Liitteet

  • 1433354848294.jpg
    1433354848294.jpg
    16.8 KB · Katsottu: 290
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top