Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Jellona, mulla toi loppukierron tiputtelu kestää juurikin sen viikon ja lutis oli ennen vehnänalkioöljyä 8 pv, nyt 12. Mulle on tehty nuo samat labrat, on ultrattu kohtu ja nyt sain viimein nuo terolutit. Tarvittaessa meillä on jatkossa pääsy lisätutkimuksiin (miehen simppatutkimus ja mulle aukkari), mutta toivon että jo terot auttaisi :) Harmi, kun et ole apua tiputteluusi saanut :/ Mulle gyne sanoi, että mun tapauksessa ei ole tällaisella tiputtelun määrällä kiinnittymiselle juuri mahdollisuuksia vaikka hedelmöitys tapahtuisikin. Toivotaan, että sulla loppuisi tuo tiputtelu itsekseen ja saisit kauan toivotun plussan! :)
 
Minäkin tulin :)

Elikkäs yritystä 07/14 ja takana kaksi spontaania km ja yksi kkm. Nyt siis ollaan jonossa tutkimuksiin jos se lähete sinne tiensä joskus löytää.
Minä olen 29 ja mies 32. Lapsia mulla on ennestään kaksi tyttöä ja miehellä poika. Tytöt asuvat meidän kanssa, poika äitinsä luona, mutta vierailee täällä säännöllisesti. Yhteinen siis toiveissa, mutta antaa odottaa itseään.
Myös aikamoinen eläin joukko täältä löytyy.

Ihana saada tällainen ketju (voiko noin sanoa) , mutta välillä oli vieras olo tuolla 2015 ketjussa kun ihmisiä tuli ja meni.
Eiköhän nyt tsempata toisillemme upeat plussat ja purra yhdessä hammasta pettymyksien edessä :)
 
Kiitos tosiaan muurahainen, kun perustat ryhmän. Tuli tarpeeseen :)

Larissa, 12 päivän luteaalihan on ihan hyvä. Mulle on sanottu, että jos ovis tulee ennen kp 10 ja luteaali jää 10 päivään niin sitten ollaan heikoilla jäillä.

Mutta toki jos sitä tuhrua viikonkin tulee niin eipä sekään hyvä ole. Mulla esikoista tehtäessä tuli aina tuhrua 2-3 päivää ennen menkkoja mutta silti lopulta plussasin luomuna.
 
Last edited by a moderator:
Mä tuun kans tänne! :)

Eli yritys aloitettu 5/2014 ainakin 2km viime kierron haamusta en tiiä mikä oli kun menkat alko samantien.. :D
Yksi neljä vuotias tytöntyllerö löytyy..
Nyt jatketaan tjotailulla.. Kun on niin vaikeeta:wink ja kesä laidun odottaa :wink
 
Tänne myöskin ilmottaudun! Kiitos Murkku ketjusta!
Yritystä 4/14, eka haaveissa. Kkm 9/14(10+3) ja sen jälkeen taitaa olla 8.kierto menossa. Luget toista kiertoa nyt lyhyen luteaalin takia. On jotenkin aivan paska fiilis, eli oikeeseen kohtaan tuli tää ketju. Tekis mieli heittää kirves syvälle kaivoon. Samaa mieltä monen kanssa tosta raskaaksi -15 ketjusta, josko täällä pysyis vähän paremmin mukana. Ite kirjotellu lähinnä nyt tuolla keskenmenopuolella(täälläkin monta tuttua sieltä :Heartred) kun se jotenkin on niin iso osa tätä "projektia".

Nuuhkulle rentouttavaa kesää! Tuo plussa tullessas, mieluummin pysyvä!!
 
En tiedä kuulunko tähän ryhmään nyt sitten... Yritystä 8/14 alkaen. Plussa 12/14 joka meni kesken tammikuussa -15. Ikää itselläni 27 ja mies 25. Mulla taustalla 1/15 todettu endometrioosi. Kiertojen pituus vaihdellut 28-31 ja uusin juttu ollu tuhrua muutaman päivän ennen tätiä.
 
Hellou!
Mä tulen tänne kans!!! :)
Minä 24v ja mies 32v yritystä meillä on syyskuusta 2012 (9/12). Molemmille ensinmäinen lapsi.
Toukokuun lopussa oltiin naistenklinikalla tutkimuksissa ja mulla todettiin endoa, miehen tulokset oli hyvät.
8.6 meen labraan jollon katotaan et ovis on tapahtunut.
Sitten kun menkat alkaa kp 3-5 meen labraan ja siellä otetaan: FSH, LH, hiv, hepatiitti, veriryhmä & PVK. (Ei mitään tietoa mitä nää kaikki ja miks toi hiv otetaan kun se on otettu viimeks vuosi sitten).
6kk sisään saan ajan kohdun tähystysleikkaukseen ja sillon endo poltettais pois sieltä kohdusta.

Kiitti murkku kun teit tän ryhmän!:Heartred

Nyt kun kaikki pitkään yrittäneet on täällä niin voidaan plussata ja jättää tää ryhmä tyhjäksi!
+++++++!!!! :)

-Mymmelisti kp17/29 yk 34
 
Heippa! Saanko mäkin liittyä joukkoonne, vaikka yritys on nyt tauolla tulevan sydänleikkauksen vuoksi? Esikoisen yritys aloitettu 11/12 ja ensimmäinen plussa saatiin clomeilla 2/15, josta sitten keskeytynyt keskenmeno ja ensimmäinen tyhjennysyritys 7.4. Kkm-tyhjennysrumban ansiota minulta löydettiin pidempään piilevänä ollut sydämen vajaatoiminta ja mitraaliläpän vuoto, nyt siis odotan leikkausaikaa ja kierukka joudutaan laittamaan siksi aikaa, kunnes olen taas kunnossa. Perjantaina alkoi vihdoin ensimmäiset kk:set km:n jälkeen. Endo, pco ja kystia todettu. Viimeisen kaavinnan yhteydessä tehtiin laparoskopia ja nyt kk-kivut loistivat poissaolollaan. Olen 33-vuotias ja mies vuoden nuorempi. Lapsen kaipuu on valtava, enkä pysty hyväksymään, että nyt on pakko pitää taukoa. En tiedä olisiko täällä jossain tilanteeseeni sopivampi ketju, mutta tämä tuntui hyvältä, kun on niin paljon tuttujakin tuolta raskaaksi 2015-ketjusta. Saapi sanoa suoraan, jos koette hulluna, että haluan täällä kirjoitella teidän kanssa. :)
 
Myy : tottakai sä tänne tuut turisemaan! Ihan parasta tukiverkostoo tää!

Mä yritystä 9/13 toista lasta toiveissa... parisuhde kai tässä ollu eniten koetuksella ja yritystä hankaloittaa miehen työ hommat... joten täällä viel ollaan.. tulee nyt 6 vk km eikä menkkoja näy....
 
Moikka!

Voisin minäkin tulla seurailemaan tätä ketjua tuon keskenmenon kokeneiden salaisen ryhmän ja Esikoinen toiveissa ryhmän lisäksi. Aika paljon tuttujahan täällä onkin, mutta erityisesti ilahduttaa (tai no ei näissä merkeissä....) nähdä vanhoja tuttuja nimimerkkejä tuolta raskaaksi 2014 ja 2015 ryhmistä mihin lakkasin osallistumasta niin hirmuisen kirjoittelutahdin takia. :)

Täällä siis menossa yk 11 ja marraskuinen km taustalla. Tässä kuussa onkin varattuna ensikäynti yksityiselle lapsettomuus tutkimuksiin. Mies kävi jo simppoja tutkituttamassa ja tuloksia odotellaan.

Saatan tähän alkuun osallistua vähän enempi taustalta, kun just nyt on taas menossa vaihe että suorastaan kyllästyttää tämä koko pska.

Eli listaan jos lisäät muurahainen niin
Sabetti yritystä 8/14
 
Saanko liittyä seuraanne höpöttelemään?

Meillä yritystä/tjottailua takana 8/14 (virallista yritystä sitten 2/15)
Kierto epäsäännöllisen pitkä joten nyt apuun Primolut.


Ensimmäinen lapsi toiveissa.
 
5/2013 listaan saa lisätä!


Voin siis toki uudestaan kertoa tarinani vaan lyhyesti :)
2v ja 1 kk yritetty pientä. Vuoden yrittämisen jälkeen ei nyyttiä kuulunut joten mentiin hoitoihin. Hoidoissa miehen jutut ok ja minulla aukiolotutkimuksess kaik auki :) ( riemun kiljahdus ) no mutta ongelmana on ovuloimattomuus eikä munasolu edes kasva/ irtoa :sad001
5kk clomit takana, 1kk oli taukoa. Menin lääkäriin ku hirveät kivut alamahassa ja menkkoi ei kuulunu. Kysta löyty :O koko elämä romahti kun en tiennyt mikä se on ym ym... No enskuussa on ultra. Tää kierto oon ite reissussa ja ekaa kertaa melkeepä tauko kierto meillä! Itseasiassa ihan hyvä vaa ni ei tarvii "keksiä" raskausoireita :D nyt nautin kesästä ja juhlista mitä kesäkuu tuo tullessaan. Heinäkuun kiertoon saan clomit taas avuksi jos kysta ok. ( ja menkat tosiaa alko kystan takia kp 40 ) tänää menossa kp12 mut niku sanoin tä kk nollataan kummatkin, 2v ja 1kk on pitkä aika lapsettomana joten tekee varmaa meille hyvää :)

Aijemmissa kierroissa nyt 2 olen ovuloinut. Ekassa kierrossa kävin verikokeissa ja toisessa tää kysta mut kysta ei tuu kuulema jos ei ovuloi :wink joten toiveet on korkeella ku heinäkuus clomit käyttöö ku nyt ite jo ovuloin ni jospa ne auttais ja vahvistais . Eniten va huolestuttaa miksi sille ei tehä mitää ku mun munasolu ei tahdo irrota ja irtoomiseen ei tietääkseni clomit auta... Toivoisin että meille kirjottettaisiin clomifenin kanssa pregnyliä jos niitä sa samaa aikaa käyttää ku en halua enää yhtää kysta ja niinhän käy jos munasolu "kasvaa liikaa" eikä irtoa.


Väsyneenä kirjoitan pahoittelut virheistä ja vääristä sanoista :D

Suuri kiitos viellä tän ryhmän luomisesta :Heartred jospa tässä ryhmässä pysyis perässä : )
Ps. Esikoista yritetään
 
Muokattu viimeksi:
Mäki kattelin et valitettavan moni tänne löysi tiensä ;(

Larissa on näköjää mun kiertokaveri :wink päräytetää kuule plussat tästä kierrosta :Heartred

Mä oon nähny paljon juttuja noista vehniksistä ja sut greippimehusta mut voisko joku rautalangasta mulle vääntää, et mihin ne nyt auttaa? :)
Mä syön vaan sitä raskaus & imetys monivitamiinia ja oon miettiny pitäiskö
Jotain muutaki tähän rinnalle ottaa..

Meritähti kp10/29(-37)
 
Mäkin voisin tulla tänne... Tosin en kyllä kauheen aktiivinen oo :sad001 . Esikoinen nyt 2v 3kk ja yritystä 10/2013 asti. Kierto säännöllinen 28-30. Minä 31v ja mies 35v. Tutkimukset tehty ja sanottavaa oli molemmissa :'( . Näillä kuitenkin mennään ❤

PikkuMinski kp14/30 yk21
 
Muokattu viimeksi:
Mami me ollaan kans 24 ja mies 31 :)

Miehellä 9v kaksoset, minulle tuleva pikkuinen on esikoinen.

Tuo raskaaksi 2015 ryhmä on kyllä sellainen että siellä ei pysy kirjoitus tahdissa ollenkaan, hyvä jos lukeen ehtii kaikkea..

Se olis viikko laskettuun aikaan... voi kumoa se kumpu olisi ja pääsis pian synnyttään :sad001

Itse kirjoitellut myös enimmäkseen km puolella.

Kierto siinä vaiheessa että ovis pitäis olla vkloppuna!
 
Larissa, sanoiko sun gyne syytä miksi antoi juuri Terot? Kun nehän pitää lopettaa, kun tulee raskaaksi. Jos taas sun tiputtelu johtuu keltsun vajaatoiminnasta niin keltsuvalmistetta olisi hyvä jatkaa rv 12 saakka. Tuli vaan mieleen, kun tätä on pohdittu esim. Rosannin kanssa tuolla km puolella.

Päivän positiivinen. Meillä on +30 astetta lämmintä ja pohdin tässä, että minkä kokoisen altaan kävis ostamassa :happy:
 
Ihanaa, että näinkin moni koki tarpeelliseksi tälläisen ryhmän :Heartred

Päivittelen sitten jatkossa tota etusivun listaa jahka tästä kaikki plussaillaan! :) Lucky tais olla seuraava joka plussaa :)
 
Takaisin
Top