Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Heitsu nyt vaan vyöt tiukalle kiinni kyytiläiselle.

Mä oon myös katsonut ilpurin kuvan olevan gorillan naama...

Eihän siihen tarvita kuin yksi ja ainoa että jotain tapahtui, mutta jotenkin on kovin epäuskonen olo. Mutta katsotaan mitä tästä seuraa. Nyt flunssa tekee tuloaan...
 
Heitsulle paljon tarrasukkia!

Jouduin siirtämään sitä meidän felicitaksen aikaa ku tuli työmeno samalle päivälle enkä voi olla sieltä pois millään. Nyt oon sit tänään jo menossa! :eek: Toisaalta ihan hyvä koska kp12 ja yleensä ovis kp14 ni josko siellä ois näkyvissä jotain merkkejä :rolleyes:
 
Olipa oikeesti kiva lääkäri :) Pelotti ihan sikana mennä koska miesgyne (sain nuorempana traumat yhdestä miesgynestä) mut se oli oikeesti ihan huippu mukava. Kaikki näyttää hyvältä, kystista ei ole tietoakaan, kummallakin puolella useita follikkeleita, oikealla isoin 13mm ja vasemmalla 10mm, limakalvo oli vaan 5,4mm mut siit se ei kyl sanonu mitään. Käski tehdä ovistestit ke-pe :grin Ens kiertoa varten määräs Anastrozolia kp3-7

Jotenki tosi helpottunut olo :shy:
 
Viime perjantaina oli siirto.Eilen illalla-yöllä oli semmoista jännää tuntemusta kun aloin nukkumaan ja sitä yöllä myös oli.Päivällä myös on ollut.Tänään tunne ollut sellainen välillä kirvely,polte,kutina ja pistevä myös tuikkiva jomottelu.Siirron jälkeen ei ole päivääkään ollut sellaista ettei jotain jomotusta olisi nyt vain voimakkaasti tuntee kaikki jomotukset ja tuntemukset.
 
Muokattu viimeksi:
Heitsu, Kuulostaapa harvinaisen hyvältä!!
Mulla on kaikkien kolmen alkaneen raskauden kanssa ollut jopa epämiellyttäviä tunteita alkaen pari päivää siirrosta. Osa on varmasti vahvaa keltarauhasta sulla ja toivon mukaan alkio kaivautuu sinne oikeaan kohtaan pian!
 
Olipa Luruh sulla kiva käynti! Ja hienoa että oli mukava lääkäri!

Heitsulla kuulostaa tuntemukset oikein hyvälle.

Itseä jännittää tuo inssi nyt. Kauhea hulabaloo että sain ultran varattua kp12. Kaikki ovat lomalla ja lähden ajamaan ultraan tunnin ajomatkan päähän sitten maanantaina. Jännittää myös mitä siellä sanotaan ja kuinka nopeasti sitten samalla viikolla tuo inssi tulee olemaan.
Jotenkin alitajunta sanoo että menee turhaan aikaa ja rahaakin tuohon inssiin...
 
Katjusha,Toivotaan kahta viivaa testipäivänä :) edelleen jatkuu se tuntemus mutta ei nyt niin kovana.Kuitenkin tuntuu istuessa nyt myös tuntuu ennen tuntui vain kävelessä.
 
Osaatteko sanoa miten nuo yleensä toimii sen inssin kanssa.
Kun ilmoitan heille, että saan O-testiin plussan niin onkohan meno sitten seuraavana päivänä?
Soittelen vasta maanantaina ultrakuulumiset heille niin varmaan silloin kuulen miten he toimivat, mutta olis kiva vähän kuulla jos jollain kokemusta?
 
Untuvainen: Mulle tekivät ultran Maanantaina ja olisivat sen perusteella tehneet eilen/tänään inseminaation jos olisi tehty.

En tiedä miksi eivät nyt sitten tehneet vaan tää kierto mennään normi yrittämisellä ja letrot avusti alkukierron. Eihän täs olla yritetty ku jo kaksi vuotta, ovikset testattu useamman klerran sinä aikana ja ajoitettuja yhdyntöjä (jestas mikä sana) harrasteltu ilman haamun haamua -tympii kun ei mitään tehdä asian eteen. Soitan tänään kyllä klinikalle ja kysäsen että miksi inssiä ei olisi voitu tehdä tänään, meinaa ovis plussa tuli nyt aamupv testiin ja jomotuskin on sitä luokkaa etten epäile hetkeäkään etteikö olisi ovis. Iltaa ja miestä kotiin odotellessa. :angelic:
 
Tämä piinailu on raastavaa näin alkion siirron jälkeen.Jomotuksia on edelleen mutta ei niinkään voimakkaana kuitenkin niitä jomotuksia on.Valkovuotoa paljon ja limoja paljon myös.Eilen kauhean kuuma olo mikä näkyi iholla lämpönä.Tuon lämpö jutun huomasi ulkopuolisetkin ja sain ihmettelyjä.19.10 olisi testipäivä ja mietinkin sitä että milloin sitä uskaltaa testa luotettavin mielin vasta testipäivänä? Siirrosta nyt 5päivää. Rinnatkin myös arat.Toiveet niin hirveän korkeat että pelkään että jos nämä jomotukset, on jotain punktion toipumiseen liittyvää tai jotain kuviteltuja jomotuksia.Mitä täällä foorumeilla on ollut niin ei sitä kiinnittymistä ja raskautta aina ole tuntenut ennen kun testi on tehty tai viikot pidemmällä.Kuitenkin miettii tälläisiä että raskaus voi alkaa vaikka itse et tuntisi kipuiluja tai mieliolisi mikä olisi.
 
Mulla on nyt niin kamalat ovulaatio kivut, että makaan vaan raatona. Ei pysty liikkuu kun heti koskee munasarjoja.
 
Tämä piinailu on raastavaa näin alkion siirron jälkeen.Jomotuksia on edelleen mutta ei niinkään voimakkaana kuitenkin niitä jomotuksia on.Valkovuotoa paljon ja limoja paljon myös.Eilen kauhean kuuma olo mikä näkyi iholla lämpönä.Tuon lämpö jutun huomasi ulkopuolisetkin ja sain ihmettelyjä.19.10 olisi testipäivä ja mietinkin sitä että milloin sitä uskaltaa testa luotettavin mielin vasta testipäivänä? Siirrosta nyt 5päivää. Rinnatkin myös arat.Toiveet niin hirveän korkeat että pelkään että jos nämä jomotukset, on jotain punktion toipumiseen liittyvää tai jotain kuviteltuja jomotuksia.Mitä täällä foorumeilla on ollut niin ei sitä kiinnittymistä ja raskautta aina ole tuntenut ennen kun testi on tehty tai viikot pidemmällä.Kuitenkin miettii tälläisiä että raskaus voi alkaa vaikka itse et tuntisi kipuiluja tai mieliolisi mikä olisi.

Kaksi raskautta... tai siis kolme kokeneena sanoisin että rinnat kyllä kertoo jos tärppää :)
Tarkkaile niitä. Vatsajomotukset tulee ja menee. Jos sul rinnat aristaa, se on lupaava merkki!

https://www.countdowntopregnancy.com/early-pregnancy-symptoms/dpo-chart.php?dpo=8

Ite hengailin tällä sivulla ovulaation jälkeen. Suosittelen :)
 
Takaisin
Top