Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Heippa! Mä kävin tänään kp12 folliultrassa ja sellaisia uutisia tuli nyt, että tähän kiertoon voi olla kaksosriski. Oikealta puolelta löyty 13 ja 11mm follikelit, vasemmalla oli pieniä joita ei edes mitattu. Limakalvon paksuus oli 9.3mm. Jos tuo pienempi jatkaa kasvuaan niin voi tulla kaksoset sieltä sitte. Pistelen vielä 3 päivää gonal-F ja lauantaina irrotuspiikki. Mitä muille kuuluu?
 
Heippa! Mä kävin tänään kp12 folliultrassa ja sellaisia uutisia tuli nyt, että tähän kiertoon voi olla kaksosriski. Oikealta puolelta löyty 13 ja 11mm follikelit, vasemmalla oli pieniä joita ei edes mitattu. Limakalvon paksuus oli 9.3mm. Jos tuo pienempi jatkaa kasvuaan niin voi tulla kaksoset sieltä sitte. Pistelen vielä 3 päivää gonal-F ja lauantaina irrotuspiikki. Mitä muille kuuluu?

Ei varmaan haittais? :)
 
Hei pitkästä aikaa. Mulla meni koko foorumi lukkoon kun naputtelin salasanat väärin enkä saanut niitä palautettua pitkään aikaan... omituista...

Mitä tänne kuuluu??

Kesä oli ja meni ja meillä edelleen vaan odottamista.
 
Täällä odoteltu koko kesä laparoskopiaan pääsyä. Vihdoin 3 viikon päästä leikkausaika. Päästään toipumisen jälkeen jatkamaan hoitoja. Odottavan aika on tosiaan pitkä :yuck:
 
Täällä tänään 24kp ja viimeisen primolutin otin tänään nyt vain vuotoa odotan.Vuodon alkaessa alkaa IVF hoito.
 
Täällä kääntyilee 1kp hieman siteseen tulee jo ja aamulla tuhrutti.Soitin Naistenklinikalle että kierto täällä vaihtumassa ja sieltä sihteeri vastasi ja sanoi että 2vk kuluessa tulee kutsu kotiin ultraan ja sen sellaiseen sanoin että lyhyestä kaavasta oli kyse ja viimeksi neuvo oli se että 15kp kohdalla primolut ja soitto heille kun vuoto alkaa Tämän jälkeen sain soittopyynnön hoitajalle ja nyt hoitaja soitti ja sanoi että tästä kierrosta ei ala taaskaan hoito kun tarvitsee antagonisti pistosta varten ultra ajan ja toimenpiteitä ei ole varattu minulle. Menee seuravaan kiertoon ja tällä viikolla viestillä/soitolla tulee ohjeet miten edetään hoitojen suhteen.Odotanko seuraavaa luomu kiertoa vai aloitanko tässäkin kierrossa jossain vaiheessa primolutit ja missä vaiheessa ultrat on nämä asiat saan selville tuon toisen soiton/viestin jälkeen.
 
Oli niin mieltä ilahduttavaa käydä tänään puntarilla.Puntari näytti sellaista lukemaa mitä koko elämän aikana ei ole näyttänyt ylimääräistä yli 20kg kaikista pienimmillään oon ollut synnytyksen jälkeiset pari kuukautta (kohtukuolema) Painoindeksi juuri 33 laskettuna ja keväällä IVF suunnittelussa kävin Naistenklinikkalla puntarilla ja siellä olin 3kg kevyempi ja sanoivat että painoa ei saa tulla yhtään lisää ja 33 painoindeksi on max niillä hoidoissa.Toivotaan nyt että tämä nousu ei ole liikaa jos he nyt lähiaikoina puntaarin laittavat minut.Laihdutuksen suhteen itsehillintä nollassa ruuan ja herkkujen suhteen.
 
Tänään vihdoin ja viimein soitettiin Naikkarilta jätin uudestaan aamulla soittopyynnön.Viikolla 39 on varattu toimenpiteet alustava varaus ja 3.9 alkaa primolut kuuri siis 15kp nyt menossa 8kp siis tasan viikon päästä :)
 
Hei. Ompas täällä nykyään hiljaista.
Mitä teille nykyään kuuluu?

Mulle on henkisesti ollu parempi olla ilman foorumeita mutta nyt on taas tullut uteliaisuus mitä tänne kuuluu ihmisille.

Itsellä todettiin ensimmäisestä inseminaatiosta määrittelemätön kohdun ulkoinen raskaus.
Nyt sitten oli toinen inssi ja piinaviikot pahimmillaan. Perjantaina saan testailla ja on pikkasen jännittyneet fiilikset.

Plussatuulia kaikille!
 
Niksu, pahoittelut kohdunulkoisesta :sad001 Se taisi mennä kuitenkin ohi, ja toivuit nopeasti?
Tsempit piinaviikkoon, toivotaan parempaa onnea nyt!
Itsekään en juuri ole foorumin useimmilla tutuilla ketjuilla kommentoinut, koska me lopetettiin hoidot. Eli tilanne on, että raskaaksitulemisen mahdollisuus on 0-0,5% per kierto. Ihmettä odotellen, ei suurempaa kommentoitavaa :)
Nyt on sellainen tilanne päällä, että kierto seiusahtui, nyt menossa 32 / 27, maanantaina aivan blanko herkkä raskaustesti. Että vanhuus lie tulossa, kun ei kiertokaan enää kulje. Hohhoi!
 
Moikka, ajattelin siirtyä tälle puolelle.. Meillä siis yritys alkanu 11/17, km 2/18 ja sen jälkeen ei mitään. Nyt oon menossa 24.9 gynelle juttelee josko alotettais jotain suunnitelmaa kun siis km jälkeen kierto lyhentyny 28->26->23. Tähän mennessä tutkittu useempaan otteeseen verikokeet ja papa, joista ei mitään normaalista poikkeavaa löytyny. Gynellä viimeks kävin maaliskuussa jossa todettiin ohut limakalvo ja sillon gynen vastaus oli "älä sä siitä huolehdi". Nyt meneillään kp15 ja vaikuttais ovis olevan käsillä.
 
Takaisin
Top