Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Huhuilen tännekin pitkästä aikaa kuulumisia. Luen ahkerasti, mutta kommentointi on jäänyt kun tympii kännykän sekoilu viestien kirjoittamisessa :banghead:

Mulle tuli äitien päivänä kp33/dpo15 plussa tikkuun (tai kolmeen, mut kukapa niitä laskee :rolleyes: :hilarious:) ja eilen digiin lukema 1-2vk. Tiputtelu alkoi su iltapäivästä ja olin jo varma, että kemialliseks jäi. Mutta ilmeisesti oli vielä kiinnittymisvuotoa.
Tosi epäuskoinen olo, mut niin onnellinen, et tekis mieli kertoo jo kaikille :joyful:
Takana siis 2,5v ja yk25 menossa. Luomutärppi vielä :wideyed: (talvella oli muutama OI kierto)
Oliko tää ihan sun ensimmäinen plussa? Vai onko sulla ollut keskenmenoja tai kemiallisia? Joka tapauksessa nyt sormet ja varpaat ristissä, että kaikki menee hyvin:)
 
Mrs R. On ollu vissiin 3 kemiallista näiden 2,5v aikana. Tän lasken ekaksi raskaudeksi, kun on menkat myöhässä ja plussa (sekä oireet) vielä pysynyt. Kemiallisissa on alkanut menkat ajallaan, mut testit tullu tehtyä ajoissa ja nähnyt viivojen haihtuvan ennen vuodon alkua.
 
Täällä alkoi pirimolutejen lopetuksesta viidenen päivän jälkeen tuhruttaa.Huomenna soitto Naikkarille ja alan varmaan Gonal-F:ää pistelemään loppu viikosta. 1kp varmasti kunnolleen kääntyy tässä pian viimeistään yön aikana.
 
Kiitos kysymästä, vointi on ollut tällä kertaa todella hyvä, toki vertailukohta esikoisen odotukseen onkin aika rankka (hyperemeesi), liitoskivut öisin on ainoat jotka muistuttaa raskaudesta kertyneen kannettavan lisäksi. Ja onhan tässä koko kesä vielä odoteltavaa, melkein 3kk laskettuun aikaan :)
 
Naikkarilta soittivat iltapäivällä ja tiistaille 22.5 varattiin ultra ja tuon ultran jälkeen katsotaan antigonisti(orgalutran) pistoksia tuon päivän jälkeen todennäköisesti alkaa orgalutran gonal-f:än rinnalla.Huomenna alkaa pistokset gonal-f:ässä.Helmikuun sukupuolitauti verikokeet on siinä rajalla pitääkö uusia vai ei kun ei saa olla pitkä aika niistä että ne on otettu.Noista labroista vielä palataan minulle jos täytyy käydä uudestaam jos ei palata sitten ei tarvitse mennä.
 
Täällä ois yks jarrusukkien ja superliiman kaipaaja...:sorry: (vaikka jesaria ja kärpäsrullaa,kunhan pysyis mukana:shy:)
Meillä kutonen tulossa,rv6+2, 4km kaikkineen ja jokaista on tehty hartaudella pari vuotta,mut tätä nyt liki 7v....:oops:
Onnea muillekkin plussanneille!:signs003
 
Teksti leike artikkelista,
"Ferritiiniarvo kertoo rautavaraston tilanteesta, ja arvon olisi Tulenheimo-Silfvastin hyvä olla raskautta suunnittelevalla 50–60"

Oliko täällä ollut puhetta aiemmin ferritiini arvosta..
Yksi kumma syy miksi täällä ei tärppiä tule
Miun arvo oli 5..
Oma perus sairaus osa syynä huimaan lasku, n. 4-6kk välein arvoja tarkkaillaan. Rytinällä tultu arvon kanssa alas. Hb:kin satasen luokkaa.
 
vaapukkamaa no onpa matala ferritiiniarvo :eek: mut onneksi kontrollit ja varmaan saat lääkkeet tuohon.
Mulla ollut käytössä ihan perus monivitamiini (nyt mammavita), jossa myös rautaa. En oo koskaan tota ferritiiniarvoa osannut ees pyytää, eikä kyllä lapsettomuuspolin labroissakaan tainnut niitä automaationa olla :bookworm: ihme, ettei sitäkään kontrolloida, kerran vaikuttaa raskautumiseen :bored:
 
Hei tsemppiä naiset ketjuun!
Vaapukkamaa, tuossa on kyllä tekemistä, miten saisi rauta-arvot nousuun. Se taitaa olla melko yksilöllistä, miten rauta ruoasta tai pillereistä kullekin imeytyy. Toivotaan, että löytyy hyvä ratkaisu. Jotkut on kokeneet nestemäiset valmisteet tehokkaammiksi. Onneksi on monenlaista vaihtoehtoa tarjolla.
Mulle lääkäri määräsi rautakuurin ferritiiniarvolla 56... vedin paketin obsidania. Nyt menee mama vita, ei erillistä rautatabua.
Mulla alkoi eilen siis ”papanapäivät” eli lugesteronit. Nyt odotellaan perjantaihin, että onko meillä huurunenä vastassa vai mikä on tilanne.
 
Jep, pelottavan matala täällää..
Yhteydenotto hema lääkäriltä vielä , perussairauden vuoksi suoraan lääke tiputukseen.
Jos se vaikka rytinällä nostaisi.
 
Takaisin
Top