Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Tämän päivän testi tuossa kuvassa missä on yksi testi.Kahden kuvan testissä ylin eilinen ja alin tämän päivän.Tämän kierron ainuat ovis testit mitä meinaan tehdä.Tämän päivän testi omasta mielestä ainakin on vahvistunut ja tiedossa on vappuaatto-vappupäivänä vähän :wink kaato työtä.
 

Liitteet

  • IMG_20180429_173654.jpg
    IMG_20180429_173654.jpg
    128.2 KB · Katsottu: 152
  • IMG_20180429_173616.jpg
    IMG_20180429_173616.jpg
    289.4 KB · Katsottu: 165
Heitsu
Hyvä näköiset viivat! Hyvät vappu puuhat suunnitteilla siellä.

Katjusha
Voihan menkat! Toivottavasti pian alkaa..


Täällä kp28 ja täti ei ole vielä tullut. Hyvin hämmentävää..
Joko se on se odotetuin ____...
Tai vaan kroppa heittää omia niinkuin Katjushan
...
Työ matkalla ostettava testi...
 
Tarviin neuvoja ja mielipiteitä jos ei ole omakohtaista kokemusta teillä.Minun pitäisi aloittaa huomenna primolutit 10pvää ja tehdä ennen aloitusta raskaustesti ja huomenna on 18kp vasta.Ovulaatio yleensä tulee 13-18kp kohdalla ja eilen oli ovis +.Tuon jären mukaan testi olisi nega ja ennen kun tämä kierto alkoi tein silloin samana päivänä ennen kun kierto vaihtui 1kp testin joka oli nega.Teenkö testin ja aloitan primolutit vai sitten 10pvän jälkeen viimeinen päivä primoluteja sitten vaikkapa teen testin?Mielipiteitä kaipaan.
 
Tarviin neuvoja ja mielipiteitä jos ei ole omakohtaista kokemusta teillä.Minun pitäisi aloittaa huomenna primolutit 10pvää ja tehdä ennen aloitusta raskaustesti ja huomenna on 18kp vasta.Ovulaatio yleensä tulee 13-18kp kohdalla ja eilen oli ovis +.Tuon jären mukaan testi olisi nega ja ennen kun tämä kierto alkoi tein silloin samana päivänä ennen kun kierto vaihtui 1kp testin joka oli nega.Teenkö testin ja aloitan primolutit vai sitten 10pvän jälkeen viimeinen päivä primoluteja sitten vaikkapa teen testin?Mielipiteitä kaipaan.
Heitsu, mä tekisin just niinku klinikalla on sua neuvottu. En lähtis enää tässä vaiheessa miettiin mitään muita vaihtoehtoja, jotta pitkään suunniteltu IVF ei menis mönkään.
 
Heitsu, mä tekisin just niinku klinikalla on sua neuvottu. En lähtis enää tässä vaiheessa miettiin mitään muita vaihtoehtoja, jotta pitkään suunniteltu IVF ei menis mönkään.
Kerkesinkin ekan primolutin ottaa aamulla jo.Näin ollen vuoto alkaa lääkärin arvion mukaan vk20.
 
Täällä alkoi tänään progynovan ottaminen, menee 6 mg/pvä. Synarela lähti jatkumaan pienemmällä annoksella 1 suihke aamuin illoin. Lisäksi alkoi kortisoni, eli hyperoloa tiedossa. Toivotaan, että saan nukutuksi. Onneksi tuo synarela väheni, koska sekin voi aiheuttaa unettomuutta.
Katjusha kp 3, seuraava ultra 14.5. ja kattellaan sitte :)
 
Sain puhelun tänään lääkäriltä kun olin pesutuvalla ripustamassa pyykkejä. Kävin kaivaa tiedot omakannasta kun meni osa asioista ihan ohi puhelun aikana. Hormooni verikokeet oli normaalit, aloitetaan siitä huolimatta pistokset koska ei tiedetä miksi ei letrozoleilla ole saatu vastetta. Eli seuraavasta kierrosta alkaa pistoshoidot. :)


FSH 6.6, LH 3.3 eli normaalit. Käyttänyt ed. kierrossa Primolut:a 10 vrk, sillä vuoto. Neuvotaan käyttämään uusi Primolut 10 vrk 11.5. alkaen, ilmoittautuu FSH- OI - hoitoon alkavasta vuodosta. Aloitus- UÄ + pistosohjaus tuolloin. Alustavasti annokseksi Gonal-F 62,5 IU/ vrk, UÄ noin 7 vrk pistosten aloittamisesta
 
Heiii,
Mitkä oli ne verikokeet nimeltään jotka otetaan loppu sekä alki kierrossa?

Alinah
Saako kysyä, että minkä hintaluokan lääkkeet siula on nyt?..

Tässä miehen kanssa ollut puhetta, että kysytään meille myös pistos hoidot.
 
Kiitos Katjusha.

Sain verikokeet varattua kierron käynnistymistä odotellessa 10 päivää ..no Nautitaan tästä kauniista keväästä täysin rinnoin..

Tuli myös julkiselta puolelta tiedoksi, että toi 6kk sitten olisi pitänyt olla kysta kontrolli oi .
No eipä tänne saakka kutsut ole tulleet.
No sekin reilun parin viikon päästä .

Äh, puh, ahdistus, hiljaiseksi vetää ...

Siskoni, kun ilmoitti raskaudesta oho meille tulee vauva ja nyt tämä syntynyt.
Tällä tädillä vähän ristiriitaiset fiilikset..

Auttakaa miuta..
 
vaapukkamaa, voimia ristiriitaiseen tilanteeseen. Mullaki oli yhdessä vaiheessa vaikeeta, kun tuntu, että ihan kaikki ympärillä lisääntyy.. :banghead:

Täälläpä aloteltiin vihdoin ja viimein ivf-hoito lyhyellä kaavalla tähän kiertoon, tänään pistetty eka annos Gonalia ja perjantaina ultraan kattelee alkaako tapahtuu mitään :rolleyes:
 
Vaapukkamaa tsemppiä hankalaan tilanteeseen. Ei siihen oikein voi mitään sanoa, itse annostelin olemista raskautuneiden ”vaikutuspiirissä”.. silloin, kun itsellä oli rankinta lapsettomuudessa. siskon kanssa mulla ei ole kokemusta, koska hän ”hups” 18-vuotiaana tuli raskaaksi, eikä minulla ollut sopivaa miestä saati vauvakuumetta ennenku 10-15 vuotta myöhemmin.
Triana, voi että, jospa tämä olis teille se Ratkaisu!! Mukavaa ja tuloksekasta pistelyä!
Mulla taisi mykoplasma taas nostaa päätään, mutta hitto en peru mitään. Tämä kolmas yrityskierros menee miten menee. Täydellistä hetkeä ei taida nyt tulla. Näillä mennään. Ensi maanantaina olis eka limakalvon kontrolliultra.
 
Huhuilen tännekin pitkästä aikaa kuulumisia. Luen ahkerasti, mutta kommentointi on jäänyt kun tympii kännykän sekoilu viestien kirjoittamisessa :banghead:

Mulle tuli äitien päivänä kp33/dpo15 plussa tikkuun (tai kolmeen, mut kukapa niitä laskee :rolleyes: :hilarious:) ja eilen digiin lukema 1-2vk. Tiputtelu alkoi su iltapäivästä ja olin jo varma, että kemialliseks jäi. Mutta ilmeisesti oli vielä kiinnittymisvuotoa.
Tosi epäuskoinen olo, mut niin onnellinen, et tekis mieli kertoo jo kaikille :joyful:
Takana siis 2,5v ja yk25 menossa. Luomutärppi vielä :wideyed: (talvella oli muutama OI kierto)
 
Takaisin
Top