Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Täällä menossa nyt 54kp ja nyt syöty 9pvää primoluteja.Nyt vähän aikaa sitten huomasin että minulla on vain tämä 9tablettia primoluteja eikä ole sitä 10kpl.Riittäköhän tuo 9pvän syönti kierron katkaisemiseen vai pitäisikö huomenna Naikkarille ottaa yhteyttä ja sanoa että jää yhdestä päivästä vajaaksi.Luin Googlen kautta niin joillekkin oli määrätty 9pvän kuuri 10pvän sijaan.Mitä mieltä kanssa sisaret olette?
 
Dpo14, vähän tuhruttaa edelleen, mutta ei siteeseen asti.

Miehen kanssa puhuttiin, tehtiin oikein kirjallinen sopimus, mihin hän sai ruksia, että sitoutuuko yksiavioiseen suhteeseen, vai haluaako avoimen. Ruksi ensinmainitun. Sopimuksen rikkominen johtaa välittömään eroon. Itkettiin molemmat. Iso rakkaus kuitenkin pitää meidät yhdessä. Ja hän ei pettänyt tällä kertaa fyysisesti, vaan lähinnä viestittelyjä, toki pahalta tuntuu sekin. Mutta yritetään, last change. Eikä pelkän siittämisen takia :wink
 
Tänne rantautumassa 1kp jomotuttaa,päänsärkyä ja pyyhkieässä tulee hyytymiä ja tuhrua.Tällä erää ei pitkään menny ennen kun alkoi menkka oireet ja menkat noiden primolutejen lopetuksen jälkeen.
 
Millä te onnistutte pitämään toivoa yllä tärpistä? Tai kannattaako sellaista toivetta edes yrittää pitää yllä? Mulla on vaan jotekin nyt ihan sellanen täysin luovuttanut olo, että kun ei viime, eikä sitä edellisestä eikä sitäkään edellisestä tärpännyt, niin miksi tärppäisi nytkään. En siis ole mitenkään erityisen epätoivoinen tai masentunut, vaan oikeastaan yllättävänkin rauhallinen. Tuntuu vaan siltä, että ei meillä tärppää ainakaan ennen kesää ja that’s it.

Uskon, että kesällä tärppiin on paremmat mahdollisuudet, kun keskenmennytkin tärppäsi kesällä. Lisäksi kaikki mun ja miehen sisarukset ja vanhemmat on keväällä syntyneitä, joten alan vahvasti uskoa, että meillä on geneettinen taipumus tulla raskaaksi kesällä:grin

Dpo 7, eikä mitään edellisistä negakierroista poikkeavia oireita.
 
Mrs R, pitemmän päälle, ei sitä joka kierto jaksa. Jos puhutaan vuosista. Mutta meillä oli kuitenkin toivo, että jossain kohti tärppäis. En ajatellut jääväni lapsettomaksi todellisesti edes silloin, kun munasarjat sanoi sopimuksensa irti 6 vuotta sitten. Johonkin taikaan sitä taustalla kai uskoi, vaikka ihan muuhun keskittyen meni kuukausia ja yks vuosikin siellä välissä.
Se, että antaa asian olla, ei saattanut minua raskaaksi. Mutta monilla se tuntuu tekevän positiivisen vaikutuksen :)
 
Kp2 ja uuteen nousuun hetkellisen toivottomuuden jälkeen! Latasin jo letrot valmiiksi lääkeannostelijaan vitskujen kanssa (ei tarvi laskea oikeita päiviä ja mennä sekaisin kun on valmiina) ja tilasin uudet kaksoishormonitestit. Katon nämä 4 jäljellä olevaa letro-kiertoa ja luovutan vasta sitten :)
 
Hienoa Hannuli! Epätoivon hetket on tuttuja, mutta jännästi sieltä noustaan ”taistoon” uudelleen!
Mulla on edelleen kuvitteellisia ovisoireita, mutta takuulla munasarjat on nukuksissa :) Tästä tää lähtee. Tuuppaan kevään työkalenteria, että pysyy ajatus muussakin kuin tässä ”projektissa”...
katjusha kp 15
 
Mitäköhän tämäkin on?Lauantaina tuli siteeseen asti vuotoa ja ei tarvinnut edes vaihtaa sidettä siltäpäivältä enää.Lauantain jälkeen pyyhkieässä tullut vain tuhrun kaltaista paperiin ei siteeseen ollenkaan.Kropassa normi pms oireita vain ei vuotoa.Olikohan kiertopäivä 1 lauantaina vai mitäköhän tämä on.Onko kellään vastaavaa ollu primolutejen jälkeen?
 
Heitsu, mulla lähti viimeks ainakin ihan normaalin oloisesti tulemaan vuotoa. Toki kaikkineen kevyet menkat johtuen ettei limis ollut ehtinyt juuri paksuuntua. Kyllähän sitä tarttis vähän enemmän tulla kuin tuhru. Mulle lääkäri sanoi, että kp 1 olis kun tulee enemmän kuin tippa. Varoitteli kyllä, että niukkaa voi olla.
 
Heitsu, mulla lähti viimeks ainakin ihan normaalin oloisesti tulemaan vuotoa. Toki kaikkineen kevyet menkat johtuen ettei limis ollut ehtinyt juuri paksuuntua. Kyllähän sitä tarttis vähän enemmän tulla kuin tuhru. Mulle lääkäri sanoi, että kp 1 olis kun tulee enemmän kuin tippa. Varoitteli kyllä, että niukkaa voi olla.
Mulla vain ollu lauantaina vuotoa siteseen ja sen jälkeen vain tuhrua pyyhkieässä.Onkohan tuo lauantai ollu 1kp vai mitäköhän tämä on?
 
Kiva käydä lukee omakannasta noista naistenklinikka käynneistä, vaikka selannut niitä ties kuinka monta kertaa niin aina pistää silmään se kun siellä lukee että munasarjat lepotilassa...

Ikää 25 ja munasarjat ei pelitä, ei oo vissiin koskaan oikee kunnolla pelittänyt... Loma lähenee ja ajattelin siellä ottaa niin rennosti kun vaan voi!
 
Alinah, onhan se harmi ... epäilen itselläni samaa. Mulla on aina ollut lyhyet kierrot, ei oikeastaan ikinä 27-29 päivää. Kun kävin 18-vuotiaana hakemassa e-pillereitä, Th ilmoitti, ettei munasarjat toimi hyvin. Saattoi olla oikeassa, vaikka pahalta se kuulosti. Mun äidillä oli vaikeuksia 25-vuotiaana tulla uudelleen raskaaksi. Hän oli luultavasti clomifenillä, kun me kaksoset saatiin alkunsa. Ollaan identtisiä eli yhdestä muniksesta.
 
Takaisin
Top