Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Missä kieron vaiheessa teidän mielestä kannattaisi alkaa tikuttamaan ovista?Nyt kiertopäivä 4 .Tässä vaiheessa ei ainakaan vielä pitkään aikaan :)
 
Normaali luteaalivaihe on yleensä jotain noin 12- jopa 18 päivää. Yleisin lienee 14. Ovis on siis noin monta päivää ennen kuin kuukautiset alkavat ja lasketaan lyhimmän kierron mukaan. Jos kierto on lyhimmillään 28 päivää, aloittaisin itse ovistikut kp10-11. Silloin ei pitäisi ainakaan ehtiä mennä ohi ennen kuin alkaa tikuttaa. :)
 
Tulin hyvästelemään teidät. Meille ei suostuta tekemään ivf:ää. Toivon teille kaikille sitä pientä ihmettä ja onnea! Kaikkea hyvää! ❤
 
Mä seurailen pääasiassa täällä taustalla, kirjottelen lähinnä tuolla IFV-porukassa..

Mutta Myylle on pakko sanoa (vaikket mua varmasti tunnistakaan), että aivan käsittämättöntä! Olen niin kovin pahoillani, niin väärin ja todella raadollista, epäreiluakin. Kaikkea hyvää sulle ja teille, toivottavasti elämä antaa teille paljon muuta. :Heartred
 
Myy siis mitä ihmettä?!? :eek::sad001:smiley-angry019:wtf Oon tosi pahoillani teijän puolesta, kyllä elämä vaan voikin olla epäreilu. :smiley-angry017 Ei oikein muuta osaa sanoa. Halaus ja jaksamista sinne. :Heartbigred
 
Viima, pahoitteluni. :sad001


Myy, eikä?!? Miksi ei? On kyllä niin väärin.... oliko oma lääkärikin tätä mieltä? :sad001 tää on kyllä niin väärin... voimia sinne... :Heartred ihan itku tuli teidän puolesta. *halaus*
 
Takaisin
Top