Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Eilen alkoi tiputtelemaan hieman aika vähän.Yöllä kauhea vatsakramppi ja ripuliointi.Nyt kauhea kuukautisvuoto.Miten katsotte asian oliko eilen kiertopäivä 1 vai onko se tänään?
 
Heitsu jos runsas vuoto alkaa klo.18 jälkeen niin lääkärit katsovat seuraavan päivän vasta kp 1:ksi. Eli sulla on tänään kp 1.

Muoks. Meritähti siirretty plussanneisiin! :Heartred
 
Jos teillä on jotain sovelluksia mihin voi laittaa menkkoja niin ja siinä kysytään kiertopäivien määrää.Ja jos on 33pvää viimeinen vuodoton päivä laitanko 33pvää vai 34pvää.Sen 33pvään jälkeen vuoto tulee.Tyhmä kysyy.
 
Heitsu, mulla on ainakin sellainen appi, mihin kalenteriin laitetaan "period start" kyseiseen päivään joka kuukausi, ei tartte mitään itse laskea vaan applikaatio tekee laskelman...
 
Heitsu, mulla on ainakin sellainen appi, mihin kalenteriin laitetaan "period start" kyseiseen päivään joka kuukausi, ei tartte mitään itse laskea vaan applikaatio tekee laskelman...

Itellä on ladytimer ja se näyttää aivan seinään aina ovulaation.Esim viime kierossa Ovulaatio ois pitänyt tapahtua 20kp ovis oli oikeasti 16kp.
 
Heitsu valitettavasti naisen kroppa on monimutkaisempi kuin mihin nuo appsien logaritmit pystyy. Ne on arvioita tiettyjen parametrien ja matemaattisten kaavojen mukaan laskettuna. Toisinaan arvio osuu hyvin nappiin kuitenkin :) se toki auttaa, jos on kierrot suht tasaisia (ja useampi kierto kalenteriin kirjattuna). Mitä enemmän kierroissa hajontaa, sitä vaikeampi niiden appsien on arvioita tehdä.
 
Itellä on ladytimer ja se näyttää aivan seinään aina ovulaation.Esim viime kierossa Ovulaatio ois pitänyt tapahtua 20kp ovis oli oikeasti 16kp.
Mulla on myös Ladytimer, pistän siihen kuukautisten alkamispäivän ja annan appin laskea arvio seuraavasta ovulaatiosta. Merkitsen myös testaamani ovisplussan, josta appi laskee mulle arvion luteaalivaiheen pituudesta. Ladytimerissa on lähtökohtaisesti 14 päivän luteaalivaiheoletus, mutta omalla raportoinnilla sekin muuttuu henkilökohtaisemmaksi.
 
Mulla on myös Ladytimer, pistän siihen kuukautisten alkamispäivän ja annan appin laskea arvio seuraavasta ovulaatiosta. Merkitsen myös testaamani ovisplussan, josta appi laskee mulle arvion luteaalivaiheen pituudesta. Ladytimerissa on lähtökohtaisesti 14 päivän luteaalivaiheoletus, mutta omalla raportoinnilla sekin muuttuu henkilökohtaisemmaksi.

Ite en ole pitkään käyttänyt sitä niin siksi kyselen.Vaikka onhan sielläkin se keskustelu :D
 
Ite en ole pitkään käyttänyt sitä niin siksi kyselen.Vaikka onhan sielläkin se keskustelu :D
Joo niin on keskustelu, olen seuraillut joulukuusta 2015 lähtien. Olen saanut muutaman ystävänkin sitä kautta. Toki välillä ihan silmiin sattuu, kun kysellään varmoista päivistä yms. mahdotonta.
 
Joo niin on keskustelu, olen seuraillut joulukuusta 2015 lähtien. Olen saanut muutaman ystävänkin sitä kautta. Toki välillä ihan silmiin sattuu, kun kysellään varmoista päivistä yms. mahdotonta.

Ite en ole saanut ystäviä sieltä eihän se pakko. Keskustelen kyllä siellä myös en vain lueskele :D
 
Onnea Meritähti!!! Mahtavaa!

Älkää suuttuko, mutta sen verran tulen omiani huutelemaan, että tänään oli nt-ultrassa kaikki hyvin. Yhä tää tuntuu ihan uskomattomalta sen pitkän yrityksen jälkeen!

Edelleen tulee luettua teidän kuulumisia vaikka ei tule enää itse juteltua.. Plussia toivon kaikille tasapuolisesti :)

Jellis 12+5
 
Kyl naisen elämä voi olla kurjaa välillä.
Kohta tulee 2v yritystä eikä ainuttakaan plussaa. Jotain hailuraa oli joskus mut sekin varmaan viallinen testi.
Tänään kaveri sai vauvan, joka ihan tuskastui niin, kun joutui 4kk yrittämään sitä plussaa... pitäis olla onnellinen hänenkin puolesta, mutta pakko myöntää että tuntuu vaan pahalta, kun ajattelee että olisipa itse jo saanut sen vauvamahan...
kaipa tää taas tästä. Menkat alko kunnolla taas kerran just sillon kun joku sai vauvan... onneks tänne voi aina avautua ilman syyllistämistä.
 
Voi Untuvainen! ♡ On kyllä niin väärin, että osalla raskautuminen käy helposti (tai suht helposti) ja osalla ei onnistu sitten millään. :sad001 Mikä teillä onkaan hoitohistoria, onko löydetty vikaa jommastakummasta ja jos on niin miten on yritetty hoitaa? Anteeksi, en muista nyt.
 
Mitä vitamiineja ja poppakonsteja täällä käytetään?Ite olen kokeillut greippimehu jutut hampaat sanoi ei ja ei tehoa minulle.Royal jellyä kokeiltu ovis ja menkka kivut kovat sain ei tehoa niistä.Nykyään käytän D-vitamiinia,foolihappoa ja sinkkiä missä on c-vitamiinia ja ruusunmarja uutettetta.Ja aktin jälkeen seinälle jalat 20min.
 
Jellis, aivan ihanat ultrakuulumiset!!! :love017

Enni, isot tsempit loppumetreille! ❤

Mäkin olin jotain näkeväni LaraS:n toisessa testissä. Toivotaan vahvistumista!

Untuvainen, tsemppiä! ❤

Kiitos teille kaikille ❤ Tänään tuli lausunto postitse ja mites sen tällai julkisella puolella kauniisti muotoilisi..... ...... Koko lausunto on täyttä p***aa ja sen on kirjoittanut lääkäri, josta en ole koskaan edes kuullut. Plus sillä lausunnolla vaaditaan ihme, että joku suostuisi meitä vielä hoitamaan. Otan seuraavaksi yhteyttä mun sydänhoitajaan, et onko oikeasti enää mitää tehtävissä.

Tsemppiä hirmuisesti tänne teille naiset! ❤
 
Heitsu, mä syön mama-monivitamiinia ja sit d-vitamiinia. Aina en muista edes ottaa mut nyt oon yrittäny :D mies syö myös jotai, en muista mitä.

Myy, toi on niin kauheeta! Ihan sanattomaks vetää :sad001 mä niin toivon, että kaikki kääntyy hyväks ja pääsette vielä hoitoihin :Heartred
 
Jellis ihanaa, että kaikki hyvin :love017 onnea ja hyvää raskausaikaa :happy: huutele vaan aina kuulumisia; menestystarinoita on aina kiva lukea :)

Untuvainen voi ei, on se vaan kurjaa välillä, yrittää kestää toisten sikiäminen. Ja sitten se huono omatunto siitä kateudesta... Voimia ja uskoa, että omakin vuoro vielä koittaa :Heartpink

Heitsu mulla myös nyt vain mamma-vitamiini, jossa 400mikrog. foolihappoa ja 10mikrog. D-vitamiinia. Lisäksi otin välillä (aluksi) extra-foolia siten, että yhteensä 800mikrog. Oon kokeillut myös Royal gelee, josta en huomannut vaikutuksia mihinkään suuntaan, samoin kävi ubikinonin kanssa. Ja greippimehun.

Myy voi että, miksi se pitää vielä teidän taipaleelle tulla lisäesteitä :sorry: niinkuin ei olis ollut jo tarpeeksi tähän mennessä :sad001 toivottavasti sun hoitaja sekä tuttu lääkäri antavat hyvät uutiset, kerran sut ja sun tilanteen parhaiten tuntevat.
 
Takaisin
Top