Ehdotelkaa ammatteja! :) Lista toiveista

  • Ketjun aloittaja Viola'
  • Aloituspäivämäärä
V

Viola'

Vieras
Työ jossa on...

...osa jotain isompaa verkostoa, yhteistyötä eri tahojen kanssa (kaikki ei pyöri vain sen oman työpaikan ympärillä)

...mahdollisuus jaloitella useimmiten milloin haluaa, eikä tarvi olla paikallaan isoa osaa työpäivästä (vertaa hammaslääkäri ja eräopas)

...välillä tarve käydä työpaikalta (jos se on esim. toimisto) jossain muualla, edes pihalla, tai mieluusti kävellen tai autolla jossain muualla vaikka hakemassa tai viemässä jotain

...etua jos työntekijä on herkästi innostuva

...yhteistyötä työkavereiden kanssa, mutta myös yksintyöskentelyä

Kiinnostuksen kohteita:

Ruoka
Astiat ja kattaus
Eläimet
Luonto
Tiede
Terveys
Hyvinvointi
Lappi
Lapset
Ekologisuus
Värit
Kankaat

Työn ei tarvitse sisältää kaikkia kiinnostuksen kohteita :D Kun vaan jotain noista olisi. Nuo työn ominaisuudet olisi tärkeämpiä kuin kiinnostuksen kohteet, sillä kaipaan vaihtelua enkä siedä istua tai seistä orjallisesti koko päivää samassa tilassa ilman, että välillä voin jaloitella.

Vinkkejä? :)
 
Lähihoitaja :D saa ihan varmasti kävellä. Itse olen ja nyt toimin vammaisavustajana, työ on melko liikkuvaa (mulla vain pyörä käytössä), joillekin tehdään taloustöitä ja joillekin kaupassa ym. Istua ei tarvii muuten kuin joskus toimistolla jos ei ole keikkaa. Ja sielläkin taukojumppaohjeet+siivous kuuluu kaikille työntekijöille :) ei pääse kovin usein turhautumaan yhdessä paikassa olemiseen kun yhdellä asiakkaalla käydään n 2-4h :p
 
Mulla tuli noista toiveista ekana mieleen kotitalousopettaja :) On yhteistyötä mm. oman koulun kollegojen ja toisten koulujen opejen kanssa, saa olla jaloillaan ja pääsee esim. välituntivalvojaksi, innostumisesta on työssä valtavasti apua. Huonona puolena toki pitkät opinnot, mutta varmasti ois mielenkiintoinen ja antoisa työ :)
 
Kivaa, tällaista toivonkin! Erilaisia ehdotuksia. :) Hyviä ideoita kumpikin, tosin opettajan työhön vielä murrosikäisten kanssa ei ehkä kärsivällisyys minulla riittäisi. :wink Mutta tuo idea toivelistani takaa löytyy siinäkin, se olikin pääasia. Itse kun ajattelee tässä ammatinvalinnassa nyt vain samojen kaavojen mukaan, niin ei tule uusia oivalluksia.

Vielä lisää? :)
 
Yksityisyrittäjä. Oman firman pyörityksessä joutuu tekemään kaikkea mainonnasta verkostoitumiseen ja palavereihin, ja tietysti sitä omaa erityisalaakin.
 
Oletko yrittäjähenkinen? Entä kiinnostaako verkostointimarkkinointi hyvinvointi alalla?

Laita mulle yksityisviestiä, niin voin kertoa enemmän mitä mulla voisi olla tarjota sulle. :)
 
Takaisin
Top