dpo6 ja järkyttävät menkkakivut, muilla ollut?

Toivotaan plussaa sullekin Milttis! :-)

Täällä menkat eivät ole vielä alkaneet, mutta odotan alkavan viikonloppuna. Kyllä minulla taisi olla ovulaatio silloin kun koin ne kivut ja tiputtelun (eikä dpo6 tai niukat kuukautiset), koska valkovuotoa on tullut ihan entiseen malliin ja ruumiinlämpö on lähempänä 37 kuin 36. Raskauden mahdollisuus on lähellä nollaa, koska sillä viikolla ei ollut mitään toimintaa.
 
Vahvat viivat siellä ! :happy:
Toivotaan, että molemmille vielä tulis plussat testeihin !
Ittellä aika normaali olo.. Ei oikein tunnu raskaudelta :hilarious: en oo kuitenkaan tehny enempää testejä, koska sain sen plussan jo ja (yritän) luotan nyt siihen (muutenhan menkat olis jo alkanu)
Mullakaan ei oikein oireita oo enää ainakaan paljo.. Janottaa ja nälkä vaan kovempi, sit vessassa joutuu käydä useemin, vatsassa välillä pieniä tuntemuksia. Tissit ei oo yhtään kipeet! Ja se vähän ihmetyttää :wideyed:
Oon ollu kyl yllättävän rahallinen ja yritän olla jatkossakin :wink en vaan vielä uskalla liittyy laskettu aika ryhmään..
 
E.m. Tuo kuulostaa täysin normaalilta, no worries sen suhteen. :-) Edellisessä raskaudessa pahoinvointia alkoi ilmetä rv 7 ja sekin oli tosi lievää ja ilmeni iltapäivisin eikä aamuisin. Minua ei väsyttänyt, tissit ei ollut kipeät eikä nyt hirveesti normaalia useammin joutunut juoksemaan vessaan, ehkä kerran yössä. Nälkä kuitenkin oli, jo 9.30 aikaan oli pakko ottaa välipala.
 
Myy, hyvä kuulla. Jotenkin ajatuksena on et tissien kuuluis olla kipeet :p (aikasemmin ollu) mut eiköhän tässä kerkee vielä vaikka mitä oireita tulla, et pitää yrittää vaan nauttia alusta, että ei satu mihinkään tai oo paha olo :wink
Aika rauhallisesti oon osannu olla ja turhia stressaamatta, nii vahvasti haluun uskoa et tää menee nyt hyvin :happy:
Varmaa pakko varaa varhausultra yksityiselle. Meil on tulossa viel ulkomaanmatka ens kuussa, nii kyl varmaan haluun käydä ennen sitä ultrassa :happy:
Ellu, aijotko mennä varhaisultraan?
 
En viä oo miettinyt sitä! :) Mutta pakko sanoa, että mun eka raskaus oli kyllä varmaan tooosi outo, koska mulla ei ollut MITÄÄN oireita koko raskausaikana! Ekat supistuksetkin alkoi kun synnytys alkoi eikä ollut mitään rintatuntemuksia tai huonoa oloa. nyt vähän jännittää tuleeko kaikki oireet nyt tällä kertaa vai selviänkö yhtä helpolla.. :D mutta terve poika siitä raskaudesta silloin kuitenkin syntyi vaikka ei ollutkaan oireita, muuta kun menkkojen pois jäänti.. :)
 
Ihana kuulla Ellu :happy: mä en sit ala ees miettiä tai ihmetellä tissien ei kipuilua tai muuta !
Toivotaan et ei nyt ihan kaikki oireet sulle tulis! Jos vähän jotain nii se olis varmasti hyvä! :wink
Jotenki jännä kuvitella, et voi mennä noin "helposti" raskaus! Super hyvähän se tietty on :smug:
 
Juu ei kannata stressata oireita! :) ja niinpä! Muistan sillon kun kaikki aina valitti miten kamalaa raskausaika on, kun on kaikkia oireita ja mun mielestä oli vaan Ihanaa, kun oli niin hyvä olo! :D että kyllä meitä odottajia on moneen lähtöön :wink
 
Tossa mun Ovistesti eiliseltä. Tein huvikseni eilen vikan ovistestin kaapista että on syy tilata lisää. En kyllä arvannut että tällänen paljastuisi sillä ei mitään oireita ole mitä aiempina kuukausina on ollut,eik ole edelleenkään mitään. Ovis ois jokatapauksessa pitänyt olla vasta viiikonloppuna.
 

Liitteet

  • 20160210_171247-1-1.jpg
    20160210_171247-1-1.jpg
    972.7 KB · Katsottu: 543
Hyvältä näyttää :) voihan se ovis varmaan tulla etuajassa? Jollei sitten oo mahollista että olisit raskaana? Tuliko sul normaalit kuukautiset?
 
Kirppu, tarkotat varmaan, että alko 30.1 :)
Voithan tehä raskaustestin varmuuden vuoks jos siltä tuntuu.. Mut jos ei oo yhtää epäilystä niin sit se taitaa vaan olla et sulla on hiukan etuajassa ovis ku yleensä :happy: ja tosi hyvä et teit testin nii huomasit sen !
Nyt vaan tsemppiä plussaan ++++:p
 
Jospa. Mutta ihan hirvittävän korkealla toiveet ei kyllä oo. Jos ei menkat ala maanantaihin mennessä niin site käyn uuden testin.
 
Toivotaan, että ei alkais! :banghead:
Se tässä on aina kaikista kauheinta kun kerkee alkaa niiin toivoo !
Itteä myös vähän pelottaa vaikka kuinka yritän olla ajattelematta sitä vaihtoehtoa, mut kuitenki välillä tulee mieleen, et jos ultrassa huomataanki, et kaikki ei ookaan hyvin.. :nailbiting: En kyllä tiiä miten siitä pääsis taas eteenpäin, mut sormet vaan ristiin et niin ei käy :)
Mun siinä ekassa raskaudessa kävin ultrassa yksityisellä ja se totes nopeen tarkistuksen jälkeen et lapsi on kuollu, että ei vastaa oikeita kokoja! Mut se olkin virhe ! Menin samana päivänä toiselle yksityiselle joka katto, että kaikki on kunnossa.. :facepalm:

Ja sormet ristiin et sul ei menkat tuu !! Ja maanantaina haet uuden testin johon tulee super plussa ! :Heartred
 
No huhhuh. Kauheaa tuommoinen väärinarviointi. Kai annoit palautetta asiasta? Miten hoksasit mennä sitten vielä toiselle gynelle?
 
Joo, oli kamala tilanne! Annoin sitten jälkikäteen palautetta. Soittelin sinne ja lääkäri pahoitteli henkilökohtaisesti.
Kaikkihan ollaan kuitenkin ihmisiä, että virheitä voi sattua, mutta tuo oli jotenkin tosi inhottava virhe. Ja itse siinä tilanteessa en osannut mitään sanoa tai kysyä. Satuin vielä olemaan juuri yksin siellä. Mies onneksi oli lähistöllä ja tuli hakemaan kun en olisi minnekään päässyt siinä shokissa. Sitten istuttiin alas ja mietittiin hetki ja tuntu niin epätodelliselta ja alettiin miettiä, että miksi mitat ei muka täsmää, että ei siinä vaiheessa kuuluisikaan olla kovinkaan iso. Tuli sitten niin sellainen olo, että pakko kuulla toisen mielipide asiasta ja onneksi saatiin vielä samalle päivälle toinen aika toiseen paikkaan (jos muistan oikein niin taisi olla vielä perjantai).
Enpä siitä mitään korvauksia saanut, muuta kuin että he maksoivat minulle takaisin käyntimaksuni. En kyllä korvauksia olisi halunnutkaan. Uskon kuitenkin, että tämän jälkeen kyseinen lääkäri tarkistaa useaan otteeseen asiat, ennen kuin toteaa kenellekään vastaavaa.
Hän oli siis ilmeisesti pyörittänyt sitä raskausviikkolapuskaa väärin ja kun olin vielä kertonut, että hiukan oli tiputellut verta, niin oli näistä laskenut yks + kaks.
Onneksi tuo on nyt mennyttä, mutta kyllä se on jättänyt sellaisen jäljen, että jännittää mennä ultraan ja pakko joku olla mukana siellä jos mies ei pääse.
:smiley-ashamed008
 
No onpa kyllä ollut huolimaton lääkäri. Jospa hän olis tuosta tosiaan oppinut tarkemmaksi. Ymmärrän että pelottaa mennä mutta eiköhän siellä kuitenkin kaikki ihan hyvin ole ja jos ei ole niin minun mielestä ainakin olis paras kun sais tietää mahollisimman aikaisin :)
 
Takaisin
Top