Doppleri-riippuvaisia?

Ylläri19

Vauhtiin päässyt keskustelija
Lokakuun äidit 2019
Näillä viikoilla ei varmasti kannata vielä lähteä sykettä metsästämään, mutta availen keskustelua jo. Onko teillä doppleria tai ajattelitteko hankkia?
Viime raskaudessa meillä oli ystävältä lainassa Angelsoundsin perussoppleri ja olin tuntuviin liikkeisiin asti aivan koukussa kuuntelemaan niitä ääniä. Iltarituaalini oli viimeiseksi ennen nukahtamista pistää luurit päähän ja kuunnella sitä jumputusta. Mietinkin raskisiko sitä ostaa tällä kertaa omaksi. Merkkisuosituksia?
 
Tilasin pari päivää sitten, ei ole vielä tullut. Viime kerralla sain äänet kuulumaan ihan perus Angelsoundsilla viikoilla 8+4. Se oli muuten hyvä laite, mutta iso mötikkä ja piti kuulokkeet olla. Hankin itselleni sellaisen kaiutinmallin niin koko perhe voi kuunnella yhdessä :)
 
Ei ole, enkä aio hankkia. En ole koskaan kokeillutkaan, en koe tarvitsevani doppleria.
 
Minäkään en sitä aio hankkia. Koen turhaksi ja ehkä vaan stressin luontiin sopiva, ainaki omalla kohdallani.:)
 
On, kaksikin, mutta en tiedä tulenko käyttämään niitä ollenkaan.
 
Minäkään en aio hankkia. En koe tarpeelliseksi. :)
 
Mä varmaan addiktoituisin siihen kuunteluun sen verran, että taidan jättää välistä :D jää aikaa sitten muuhunkin :)
 
Mulla ei ole ollut kummassakaan edellisessä raskaudessa, enkä ajatellut nytkään hankkia. Mä myös varmaan vaan turhaan huolestuisin jos en löytäisi ääniä. Neuvolassa riittää kun ammatti-ihmiset hoitaa homman. Ja meillä pääsee kuuntelemaan äänet vaikka avoneuvolassa kerran viikkoon jos olisi tarve :)
 
Täällä tosiaan ensimmäinen tulossa ni vähän pihalla vielä mut luin tästä ja katoin että ei nyt kuitenkaan ihan mahdottoman kalliita ole niin ajattelin kyllä harkita. Vois olla isälle myös kiva kun pääsisi kuuntelemaan. :)
 
Mä varmaan addiktoituisin siihen kuunteluun sen verran, että taidan jättää välistä :D jää aikaa sitten muuhunkin :)
Minä pelkään vähän samaa että kehittäisin itselleni kunnon neuroosin siitä, kun mulla on muutenkin hiukan taipumusta pakko-oireisiin jos otan jostain stressiä. Siksi ehkä parempi että ultrissa seurataan se mitä seurataan. :)
 
Tänään tuli doppler postissa ja totta kai piti kokeilla kuunnella, vaikka eihän sieltä mitään kuulu näillä viikoilla, nyt 5+6 :grin Varmaan siihen kannattaa suhtautua varauksella ainakin ekat viikot. Joillakin kuuluu äänet ekan kerran vasta 12 viikon jälkeen, joillakin 8+ ja molemmat on ok. Se riippuu niin paljon kohdun asennosta, sikiön paikasta yms. Neuroosia ei kyllä kannata siitä kehitellä :)
 
Mä oon ollu vähän kahen vaiheilla :hilarious: ostaakko vaiko ei.. toisaalta olisi kiva, mutta toisaalta otanko siitä vain turhaa stressiä itselle :grin verkkokaupassa muistaakseen oli joku malli, että voi onneksi sieltä hakea jos siltä tuntuu :grin
 
Kirjoitelkaas tänne sitten millä viikoilla saatte kuulumaan äänet. :)
 
Ostin ekassa raskaudessa dopplerin mutta koitan pärjätä tällä kertaa ilman.
 
Mä mietin dopplerin ostamista esikoisen odotusaikana, mutta en sitten kuitenkaan ostanut. Nyt mietin, että viimekin kerta selvittiin ilman niin en taida tälläkään kertaa ostaa. Mä jään tosi pahasti näihin juttuihin koukkuun, niin parempi varmaan olla ilman, kun muutenki raskautta tulee mietittyä ihan liikaa. Dopplerin kanssa olisin varmaan kerran tunnissa kuuntelemassa sykkeitä.
 
Mulla oli tokassa raskaudesta doppleri ja nyt myös. Luulen että otan käyttöön vasta varhaisultran jälkeen, jos kaikki siellä kunnossa. Neuroosia en siitä aikaisemmin muodostanut, joten en usko että nytkään tulee sellaista.. ihan iloisin mielin kuuntelen vauvan sydämensykekin ja muodostan mielikuvaa masuvauvasta.
 
Monta kertaa jo olen yrittänyt kuunnella mutta tänään rv7+6 kuulin jumputuksen dopplerilla, oli se taas ihana kuulla :Heartred
Onpa ihanaa että sait jo kuuluviin! Mä en malta odottaa että itsekin kuulis. Vielä en uskalla edes yrittää ja tulin siihen tulokseen että kun parin viikon päästä kerrotaan esikoisen kummeille niin silloin sit kysyn tältä kummitädiltä vieläkö hänel on doppleri ja saisko sitä viel laineen.
 
Takaisin
Top