Doppler

Mä kuulin eilen ekaa kertaa kotidopplerilla sykkeen. :happy:
 
Kuunneltiin miehen kanssa uudelleen dopplerilla, samasta kohdasta kuuluu viuhviuh ääntä ja tuulta, eikös se oo istukka ja sen kohdilla näkyy näytössä syke 130-155 mutta ei saa selvää kuuluuko sykettä? eikö se ole vauvan sydän siellä? onhan..ainakin on samoilla kohdilla ja pysy välillä 10 sekuntiakin se lukema näytössä...
 
Haaveilija: Kokeile ihan alakerran karvarajasta asti ja käytä runsaasti geeliä/vauvaöljyä. Kohtu on oletettavasti vielä häpykummun alla. :)
 
Ja mulla on eteenpäin kallistunut kohtu..
Ihan sama kumpaan suuntaan on kallellaan. Silti ei pakosti kuulu äänet neuvolassakaan. Taaksepäin kallistuneessa voi olla ettei kuule neuvolan dopplerilla vielä useamman viikon päästä tostakaan.
 
Haaveilija mulla myös eteenpäin kallistunut.. viikot 9+5 eikä kuulu vielä täälläkään sydänääniä.
Viime raskaudessa istukka edessä joten kuulin dopplerilla vasta vkolla 12.. Enkä muutenkaan vielä huolestuisi. Mielestäni on aika harvinaista kuulla äänet ennen 10-12 viikkoa muutenkin.

Toivottavasti saadaan pian kuulumaan, mutta ei stressata vielä vaikkei heti kuuluisikaan :)
 
Kiitos kaikille ❤ yritän olla murehtimatta turhaan, enemmänkin sitä on pettynyt kun niin kovasti joka kerta odottaa kuulevansa sen jumputuksen. En luovuta, kyllä ne vielä kuulen joku kaunis päivä :love7
 
Mäkin päädyin tilaamaan dopplerin, vaikka meinasin että en tilaa kun hermoilen sitten kuitenkin. Toivottavasti se ehtisi tulla vielä ennen viikonloppua [emoji4]
 
Mä kokeilin löytää sykkeitä maanantaina mutta 20min etsinnänkään jälkeen niitä ei löytyny, sillon oli 10+3. Tiistaina kokeilin uudelleen ja sieltä se jumputus löytyi melkein heti [emoji173] itse en edes kokkeilus alle 10viikolla etsiä sykkeitä, mulla nyt viides raskaus enkä ikinä oo ennen 10viikkoa löytäny sykkeitä, kerran meni jopa 12+ viikolle että löytyi ekan kerran...
 
Minäkin tilasin UnbornHeart- kotidoppleri, vaikka ei alunperin pitänyt :). Tuo on kiva kun pystyy nauhoittamaan niitä ääniä.
Nyt on 8+5 ja aamulla heti ensimmäisestä kohdasta ihan alhaalta vasemmalta kuuluu se vuihviuh ääni ja ihan kun vaimeana taustalla kuuluisi se tasainen jumputus. Dopplerikin reagoi ja näytti sykettä 160-170, mutta tiedä sitten.

Meinasin malttaa olla taas hetken yrittämästä kuunnella, saa nähdä onnistunko :)
 
Tänään saapui dopleri :) Tilasin raskauskeijusta Angelsounds doplerin.
Viikkoja nyt 9+5 ja kyllä siinä kovan työn sai tehdä että löytyi, mutta löytyi kuitenkin. Yllättävän ylhäältä löyty ja metsästinkin aluksia liian alhaalta. Kun näytössä vilahti hetken aikaa 140 tiesin että lähellä ollaan.
Hetken aikaa näytti tuota 140 ja nousi kuitenkin 170 tuntumaan ja siinä pysyi sekä viuhviuh äänet kuulu eli eiköhän se vauva siellä ollut :)
 
Löysin ensimmäisen kerran sydänäänet 9+5 aamulla ennen sängystä nousuani.
Seuraavana päivänä päivällä kokeilin uudelleen, en löytänyt.
Tänään (10+2) kokeilin aamulla taas kauheessa pissahädässä ennen sängystä nousua enkä taaskaan löytänyt :sad001
Mieluummin olisin ollut löytämättä sykkeitä vielä ollenkaan kun että kerran löysin ja nyt en enää uudelleen.
Tälläinen alkaa huolestuttaan!
Onko muilla käynyt samoin?
 
Mä en oo löytänyt kaikilla kerroilla. Juuri tuossa 9-10viikkojen vaihteessa ei löytynyt helposti. Viikkoja niin vähän että en itse osaa olla huolissani jos en jonain päivänä löydä :)
 
Minäkään en löytänyt eilen 10+6, vaikka puoli tuntia etsin. Kävin syömässä ja koitin uudestaan, niin löytyi heti. Ei kannata näköjään kovin äkkiä huolestua.
 
Wow, nyt löyty hetkeks taas! Oli paljon alempana kun viimeks..
Ihanaa, taas ei tarvi hetkeen huolestua :)
Eli tosiaan voipi näillä viikoilla vielä helposti hukkua äänet yhtenä hetkenä ja löytyä helpommin toisena.
 
Takaisin
Top