Dad Camp

starletti

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Sattuikohan kukaan katsomaan kyseistä sarjaa TV Viideltä? Mä yllätin mun miehen kattomasta sitä, en ollu huomaavinani mut kyllähän se lämmitti. 
 
Siis se missä niillä äijillä oli ne raskaana olevat tyttöystävät ja ne miehet oli ihan sikoja:
ketkä poltteli maria, ketkä pettivät eikä yksikään ollut valmis isäksi?

Katselin ohjelmaa toisella silmällä.
Eipä käy tulevia äitejä kateeks vaan ittehän ovat tilanteeseen ajautuneet.
Yksikin pariskunta ollut yhdessä 2-3 viikkoa ennenku tuli raskaaksi...

Mut anything in america, been there seen that [;)]
 
mä näin pari minuuttia ko. ohjelmasta ja oli kyllä niin ihmeellisiä pariskuntia että huh.
 
Damn,mulla jäi kattomati,vaikka piti kattoo [&o] Tuleeko useampia jaksoja,kun se yksi?
 
Tuo ohjelma kun herätti mut siihen, että omat ongelmat parisuhteessa on aika pienii. Toisaalta, ihmetyttää, että millä nuo miehet on saatu mukaan ohjelmaan. Naisilla tuntuu olevan oikeet ongelmat ja tunteet pinnassa. Vai onko tämä vain amerikkalainen valmiiksi käsikirjoitettu tuotos? Että ei mitään yhteyksii tosielämään...Tekee vaan mieli puistella päätä, että eikö noilla naisilla oo yhtään järkee päässä. Miehet nyt on miehii ku niitä oo koskaan ymmärtäny. 
 
Millasii ne naiset siinä on? Onko ne jotain nuoria..tjtn..? tai ylipäänsä ne pariskunnat..
Täytyy kyllä tiistaina katsoa.
 
Yks nainen tais olla 30v, muut parikymppisii. Kaikki siis raskaana ja yhdessä oloa vähintään sen raskauden ajan. Sielä ne sit itkee kun niitten miehet ei oo valmiita isiks. Täs ohjelmas miehillä on 30 päivää aikaa todistaa olevansa valmiiks isiks /oppia isyyteen, muuten lentävät pellolle (suhteesta). Oisko tää verrattavissa johonkin pariterapiaan, mut kameroitten edessä.

Joskus katoin jonkun dokumentin ameriikasta, kun nuorille naisille pidettiin äitiyskoulua. Niitten piti hoitaa nukkeja niin kuin oikeita vauvoja kun siten pyrittiin takomaan niille päähän että vois yrittää olla hankkiutumatta raskaaksi. Isyyskoulutkin vois olla hyvii, ainakin niille miehille jokka hinkuu lapsii ja sit pudottautuu pois vastuusta.  
 
Tänään näky tulevan uusintana se ensimmäinen jakso.. no minä tietysti mielenkiinnolla nenä tv:n ruudussa kiinni, ja ukko ihmetteli että mikä on noin mielenkiintoista. Kerroin sit pääpiirteittäin tosta ohjelmasta, ja ensimmäinen kommentti oli häneltä:"mä en tommosta p*skaa kato". Istu tietokoneella, ja yritti varmaan huomaamattani sivusilmällä ohjelmaa vilkuilla.. kun tuli vuoroon tää alkoholiongelmainen mies joka petti avopuolisoaan, niin mies melkein oikeesti hermostu tosta ohjelmasta.. noitu minkä ehti, ja sano vaan että kyllä hän jo lähtis tommosesta suhteesta kävelee (koska nainen kohteli miestä noin). Pistää oikeesti miettimään, miten pitkään mulla oma usko meidän yhteiseen tulevaisuuteen vielä kantaa. Tuli vaan taas niin toivoton fiilis, vaikka nyt viime aikoina menny suhteellisen kivasti. 
 
Ai että jos mies ryyppää ja pettää puolisoaan ja puoliso siitä vähän sanoo ja nipottaa ni se on sitte väärin, mut noi miehen tekeleet ei[&:][&:][&:]...
Oi voi....[:o]
 
No tota pettämistä hänkään ei itte hyväksy,mut jokapäiväinen kaljanjuonti on ihan ok. Hänen mielestään.
 
No just, kyl sil yhel muijallaki viiraa päästä. Makselee tonnin kuussa auton ylläpitoo eikä suostu vaihtaan halvempaan...
Tosin on siinä tilantees et ite asuu Tenneseessä ja mies Utahissa (suunnittelee kai muuttoa kaliforniaan ja haluu naisen kans sinne) mut muija vaan valittaa et hän ei tee mitään uhrauksia kun ei mieskään... no just.

Tosin tuossa ohjelmassa sanottiin et vaippoja kuluu kuukaudessa 150 dollarin hinnalla... aika kalliita vaippoja. Ja heti puhuttiin vauvan ruoista... entäs imetys tai kestovaipat... kai niistäkin olis hyvä mainita eikä pelästyttää tulevia vanhempia ihan lopullisesti...
 
Musta ne summat oli kans aika tuulesta temmattuja.
Ja siihen pöydälle oli kasattuna hirveä määrä vaippoja ja ruokia, ja olevinaan yhden kuukauden tarpeiksi.
Huh huh, jos meillä saatais menemään se määrä vaippoja kuukaudessa niin kuinkahan usein sais vaihtaa...
Ja kyllä mä mietin mitä niiden muidenkin naisten päässä liikkui, kun veivät myytäväksi ihan uutta tavaraa.
Sehän on sama kun heittäis rahaa roskiin, kaveri on just ostanut uuden lumilaudan ja myi sen pois olikohan kolmasosalla siitä mitä oli siitä maksanut.
Tosi taloudellista [:D]

Mut yllättävän fiksulta koko ohjelma musta loppupeleissä vaikutti, siihen nähden minkä kuvan olin siitä saanut.
Ja ei nuo miehetkään tainnut ihan mahdottomia hulttioita olla -tai sitten ne on vaan esitelty paremmin siinä ekassa jaksossa.
Musta aikalailla normaalia nuoren miehen käytöstä oli useimmilla, saa yhtäkkiä tietää että vauva on tulossa ja tajuaa että joutuu luopumaan kaikesta entisestä.
Naistensa rinnalla seisoivat silti ja halusivat vauvan elämässä olla mukana, mutta ihan varmasti on kova paikka kun nurkan takaa tulee.
Sitä ekaa jaksoa en tosiaan nähnyt, eli tän yhden jakson perusteella vaan mielipiteet.
 
Ehkä sillä kirpputorijutulla oli tarkotus herätellä noita ihmisiä näkeen kuin paljon rahaa ne on laittanu menemään ja laittas edelleen. Eihän ne mitenkään vauvaa hyödytä, jos niitä ei muuteta rahaksi. 
 
Kiinnostais vaan tietää mitä ylimääräistä niiltä muijilta löytyis myyntiin... [:D]
 
Takaisin
Top