Brio happy 2014 yhdistelmät

Meillä on ollu nuo, mutta 2011 mallia, enkä kyllä äkkiseltään mitään eroa löytänyt.
Mutta siis hyvät on ollu lykkiä kelissä kuin kelissä, 3 vauvaa on meillä tuollaisissa matkustanu ja nuorimmainen edelleen päikkärit noissa nukkuu melkeinpä päivittäin!:)
 
Meillä on Brio Happy yhdistelmät jossa erikseen vaunukoppa ja rataosa. On olleet todella hyvät vaunut! Hyvät ja kevyet työntää mutta ei oo rimpulat eikä puolla mihkään suuntaan. Helppo hoitoiset ja eva renkaillakin jouhevaa menoa hyvän jousituksen ansiosta. Kestävät yhdistelmät. Suosittelen lämpimästi! :happy:

Muoks. Suosittelen eva renkaita, ei tarvitte miettiä että tyhjeneekö rengas eikä oo pelkoo että se puhkeis. Ja ovat kellillä kuin kelillä hyvät ja kevyet työntää.
 
Muokattu viimeksi:
Noissa hobby halin renkaissa siis ilm ei ole eva renkaita??

Mites jotkut ovat puhuneet että koppa on ahdas, onko tuossa mallissa??
 
Mun kaverilla on just nuo vaunut ja tykkää kovasti. Niissä on ilmakumi renkaat. :)
 
Mä taas oon ymmärtäny, et toi koppa on todella iso :D et ei pitäis jäädä pieneks ku on varmaa vaa puol vuotta käytössä. Löytyykö netistä mittoja?
 
76x29cm, mut just talvella kun on toppahaalaria ja makuupussia että sillei kuulemma jotkut kokenu että jää tosi ahtaaksi :/ täytyy käydä kattomassa jossain liikkeessä noita vaunuja
 
Sullahan on maaliskuussa laskettuaika? Vauva olis talvella aika iso, ettei se enää tarvi koppaa. Talvella vauva käyttää jo varmaan ratasosaa, ainaki oon kuullu et puol vuotiaat ei enää viihdy makuulteen vaunukopassa? Joo kannattaa käydä jossain liikkeessä kattomassa. :)
 
Kyllä noissa on tosi tilava koppa ja ratasosa. Meillä oli jouluvauva ja hyvin mahtu toppapuvun ja makuupussin kans vaunuihin koko talven, ja ei ollut mikään pieni vauva. :) Mutta kyllä puolivuotiaana jos ei nukkunut niin ei enää tykännyt olla vaan makuullaan, joten otettiin ratasosa käyttöön että näki maisemia. :)
 
Mutta meillä siis erillinen vaunukoppa ei pelkkä kantokoppa, pelkkään kantokoppaan ei missään vaunuissa mahdu hyvin talviaikaan, vaunukopallisiakin on nyt tarjouksessa, eli kannattaa katella eri paikoista :)
 
Takaisin
Top