Bola-koru

jemppo

Jostain jotain jo tietävä
Oletteks meinannu hankkia? Onko jollain jo ennestään? Kokemuksia? Harkinnan alla täällä, mietin tuleeko käytettyä, vaikka jäähän se kivana muistona kuitenkin. :)
 
Googletin kun en tiennyt koko korusta mitään. Pitääkö tietää vauvan sukupuoli ennen kuin hankkii korun?
 
Ei pidä, ellei haluu sit nimenomaan sellasen korun joka viestittää muille sukupuolen :)
 
Mie tilasin sellaisen perus tasaisen hopeen, missä on kaks jalanjälkeä :) Vielä en oo käyttänyt, mut tosi nätti se on :Heartred
 
hankein esikoista odottaessani sellaisen jo alkuraskaudesta, ihan perus sileän, ja odotin innolla milloin sitä voi ruveta käyttämään. puoli väli lähestyi ja otin korun käyttöön, mutta kun maha alkoi kunnolla kasvaa niin se koru oli vain riesa! :grin milloin se jäi villatakkiin kiinni, milloin oven ripaan, takin alla se painoi mahaan, hakkasi ruokapöydän reunaan kun meni istumaan... eikä se pysynyt ihanasti siinä mahan päällä, vaan se roikkui aina jotenkin typerästi sivussa...
joten aika vähälle käytölle se jäi, eikä sitä tullut käytettyä vauvan syntymän jälkeen "tuttuna rauhoittavana äänenä"...

kakkosen kohdalla muutaman kerran käytin sitä, mutta taas se tuntui jäävän vain joka paikkaan kiinni ja kolmosen kohdalla en käyttänyt kertaakaan...

onhan se kiva muisto raskaudesta, tosin nyt se vain on jo ajan myötä tummunut kovasti... mutta mitenkään käytännöllinen se ei mun mielestä ole. :)
 
Ostin bola-korun kun odotin toista lasta. Itselläkin muistikuva että se tuntui olevan aina tiellä. Ihana ajatus siinä kuitenkin on :Heartred Missähän tämä koru nyt onkaan.. Voisi etsiä jos kokeilisi käyttämistä uudemman kerran.
 
Esikoinen nyppis varmaan sitä koko ajan:-D ku lasitkaan ei pysy pääs..
 
Oli kans pakko googlettaa ko. korusta. Olis kyllä kiva kokeilla, jos vaikka joku ihana ostais mulle sellasen... Tosissaan aivan ihana idea tuollanen koru! :Heartred
 
Mulla oli esikoista odottaessa ja silloin pidin siitä kovasti enkä kokenut olevan tiellä tms. Tosin vauvan synnyttyä se unohtui, joten jäi testaamatta olisiko sen tuttu helinä rauhoittanut vauvaa... tokas odottaessa esikoinen oli pieni taapero eli kaikki korut olivat nou-nou. :wink Nyt voisi kaivella sen vanhan korun esille ja jos saisi tummentumat poistettua niin voisi koittaa uudestaan.
 
Oon kattonu raskauskeijusta vaik kuinka niitä koruja, en vaan osaa päättää millasen haluisin! Muutama suosikki on jo. :) Toinen ongelma on sit taas se, et tilaanko myös ketjun siihen, ois kuitenkin itestä kivemman näkönen hopeisella ketjulla, kuin sillä mustalla narulla. Tosin siinä narussa on hyvä säätömahdollisuus.. ompa vaikiaa. :grin:p
 
Mä tilasin bolakoryn raskauskeijulta ja oli vähän pettymys. Tilasin hopeisen pallon kehikon sisällä. Kehikko jotenkin kuluneen näköinen, ei tasaisen hopea. Tilasin myös hopeisen 70cm ketjun jonka oletin olevan mahan päälle yltävä kun kerran bolakorun kaa mainostettiin, mutta yltääkin vaan rintojen väliin o_O
 
Takaisin
Top