Biisi/korvamato synnytyksen aikana :D

Pinkkihirmu

Satasella mukana keskusteluissa
Tämmöinen hassu aihe, tuliko teidän mieleen/alkoiko soida päässä joku tietty laulu/biisi synnytyksen yhteydessä ja millä tavalla se mielestänne liittyi tilanteeseen?:p

Itsellä jostain ihmeen syystä alkoi soida Imagine Dragons - Pain/Believer (vaikkei se edes ole minun mitään varsinaista lempparia).

https://m.youtube.com/watch?v=im8bi_vOP8M

Tuntui vaan siltä että kaikki mahdollinen sattui niin paljon aina henkisestä pelosta ja huolesta vauvasta ja itsestä (vakava pre-eklampsia + keskonen rv 28) niihin kaikkiin neuloihin, kanyyleihin, katetreihin, piikkeihin, massiivisiin päänsärkyihin, oksennuksiin, leikkauskipuihin ja muihin.. Että kipua riitti ja silti en vaihtaisi yhtään kokemusta näistä pois!! :HeartbigredSainhan maailman ihanimman pienen vauvan. :love7:dummy1: Ja hänkin joutuu sietämään kaikenlaista tuskaa, eroa äidin kohdusta, kipuja, pelkoja.. vaikka kuinka usein ravaisi tuolla keskolassa niin ei se ole ihan sama kuin pitää pientä vaan vierellä, kotona ja rintaruokkia kaikessa rauhassa niin kuin olin ajatellut että kävisi ja niin kuin normaalisti olisi. Silti kaikki tämä on yhtä ihmettä. Olen niin kiitollinen ja onnekas. :Heartpink

"Pain you made me a believer."

Mitenkäs teillä?

Muutoin minä kuuntelin, silloin kun voin, niin kuulokkeista klassista musiikkia. :Heartred
 
Muokattu viimeksi:
Ihana tarina tossa sun "korvamadossa" pinkkihirmu :)

Mä satuin kuuntelemaan Scandinavian music groupia ennen synnytyksen alkua ja tästä sitten alkoikin muistaakseni viikon kestänyt kahden eri biisin soiminen päässä, synnytyksestä kotiin pääsyyn asti ja ekat päivät kotona. Kaunis Marjaana oli tää mikä soi lähinnä ja toista en enää muista.

Eipä tuosta niin ihmeempiä ajatuksia ole tullut, mutta Kaunis Marjaana tulee olemaan aina semmonen mistä tulee synnytyksen alku ja syntymänjälkeiset päivät mieleen. Olihan se hauska kun päässä soi synnytys salissa että "...aina on joku joka ottaa vastaan.."

Onneksi biisi on ihan kiva ja kepeä, eikä joku ihan hirveä korvamato :grin
 
Yritin rentouttaa itseeni tosiaankin juu laulamalla neljännessä synnytyksessäni. Katri Helenan Katson sineen taivaan, ja hitto mitä kimitystä siitä tuli kun sattuio niin piiipppp... Nykyään alkaa sattua myös jos koitan laulaa tota biisiä. Sorry Katri Helena :laughing001
 
Takaisin
Top