Big Brother

Roopen pisteet on kyl pudonnut mun silmissä reilusti, alkuun hän oli mun 1. suosikki. Ku pääs läyhäämään Ellan kaa niin muuttui kyllä käsitys hänestä...

Tuntuu et en oikein tykkää enää kenestäkään muusta ku Timosta, O.P.:sta, Joelista ja Kristiinasta, tässä järjestyksessä.

Hämmentää ketkä äänestää Samia. Toisaalta tuohan se kontenttia taloon, mut ihan kiemurtelin myötähäpeästä eilenkin niistä sen jutuista livessä :happy6 Siis miten hän pitää itseään niin hauskana? Kaikki läpät on jostain meemisivuilta revittyjä ja joka välissä vaan kehuu itseään ja heittää itsestään muille tapahtuneita tarinoita? Käsittämätön tyyppi.

Niko oli ihan hyvä valinta lähtijäksi mut ehkä Samikin vois jo seuraavana lähteä :stop:
 
En viime viikolla kauheesti kattonut, harmi jos Roope on lähtenyt läyhäämiseen:stop Eiköhän se Sami ole taas häätöuhan alla.
 
Siis niin tylsä kausi! Niin kuin yleensä suomalaiset versiot. Ei kovin intensiivisesti tule seurattua, mutta vähintään pyörii taustalla. Tyypeistäkään en paljoa osaa sanoa, Timo on mukava ja Sami sais olla vielä koska herättää tunteita :rolleyes:
 
Vähän joo pettymys, kun vertaa viime kauteen.. Tulisipa kesken kaiken taloon uusia asukkaita, kuten ennen muinoin. Olisiko vähän hyvä?
 
Neljä uutta asukasta on ihan liikaa. Kaks ois riittänyt, ja yks pois. Kati ja Ella sais lähtee.
 
Joo, neljä uutta on aika paljon. Saa nähdä onko liikaa! Kivaa on myös että kaikki asukkaat ovat häätöuhan alla.
 
Arttu/Sami/Ella :scratch vai tulisko joku ylläri vielä, Kati? Mut jos 2 pitäisi sanoa niin....Arttu ja....öö Sami..en kyl haluis Samia pois.

Uusista asukkaista taisi 3 olla naisia ja 1 mies. Tai yksi naisista on kai transsukupuolinen.
 
Minä taas antaisin Ellan ja Artun vielä jäädä, mieluummin häätäisin Samin ja Katin.
Neljä uutta on kyllä tosiaan aika paljon.
 
Vili ja Jatta. Nonahan on ollut reilusti kärjessä alusta asti. En kyllä tiedä miksi. Mutta kyllä itsekin pitäisin talossa Nonan ja Julian. Eipä noista voittajiksi kuitenkaan ole. Voi toki olla että osa äänestää vasta tänään ja mitä vaan voi käydä.
 
Nonahan sit kuitenki lähti Jatan kaverina. Mulle oli aika samantekevää, joskin näin punaista (eiku anteeks, "meni huuruun") ku Vili auko Timolle päätään ja meni henkilökohtaisuuksiin. Käsittämätöntä miten hän voi sanoo toista huonoks keskustelijaksi ja kaikkitietäväksi vaikka itse on sellanen... No, onnistuipa provoomaan mut ainakin.
Päästäispä ens sunnuntaina Ellasta eroon.
 
Mä pelkään, että vain seinäruusut jäävät lopulta taloon. On muuten ollut vähän tylsä kausi verrattuna edelliseen, pettymys!
 
Takaisin
Top