BBT - basal body temperature

Keskustelun 'Kuumeiluklubit' aloitti mannikka, 12 syys 2015.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. kotikissa Tuttu foorumilla Maaliskuun äidit 2019 Helmimammat 2017

Onko täällä muita ns. "Slow risereita", eli kenellä lämpö nousee hitaasti oviksen jälkeen? Voiko siitä aiheutua ongelmia tai onko se merkki jostain? Mulla on yleensä vasta dpo 3 lämmöt selvästi koholla, kun tuntuu että muilla ne pomppaa heti korkealle.
  2. Annsku Rakastunut foorumiin

Mulla nousee 2-3 päivää yli rajan joka rajana että Ovis varmana tapahtunut ja siitä vielä pomsahtaa korkeammalle ja sitten alkaa hidas lasku, hyvin raskauduin :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  3. kotikissa Tuttu foorumilla Maaliskuun äidit 2019 Helmimammat 2017

Kiitos tiedosta Annsku! Juuri noin se mullakin menee, eli toivoa on :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  4. Lucinda Peruskäyttäjä

Hei,

Tuun huuteleen tänne "vieraisiin pöytiin" :angelic:

Mulla on meneillään ensimmäistä kertaa lämpöjen mittaillut ja nyt on menossa dpo 8 ja lämmöt romahti eilisestä 36,7 asteesta 36,2. Mietiskelen, että kuinka suuri romahdus tuosta kiinnittymisestä tulisi, voiko olla noin suuri, vai enteileekö tämä tätin tulemista? Huomenna toki tietäisin asian varmasti, mutta hätähousu olen :grin Menkat pitäisi alkaa ensi maanantaina..
  5. salainensydän Ihastunut foorumiin Huhtikuun äidit 2019

Yleensä noita aikoja monella, mm. minulla on dippi lämmöissä. Voi olla niin nega kuin plussakierro eli ei kerro oikeastaan mitään, valitettavasti :)

Fertility Friendin sivuilta löytyy lisää tietoa tästä ns. "kiinnittymisdipistä", jos enkku taipuu :
    https://www.fertilityfriend.com/Faqs/Implantation-dip-study.html
    • Tykkää Tykkää x 1
  6. kotikissa Tuttu foorumilla Maaliskuun äidit 2019 Helmimammat 2017

Nyt se plussa vihdoin tuli (raskaus)testiin!!!

Sikäli harmi että tässä kierrossa loppuvaiheessa kuumemittari hävisi mökkireissulla niin en saanut täydellistä raskaus-charttia tähän, mutta laitan tän näytille anyway. Kuten huomaatte niin näinkin epämääräisellä käppyrällä voi näemmä raskautua :grin

Attached Files:

• Tykkää Tykkää x 7
  7. Mrs R. Rakastunut foorumiin Huhtikuun äidit 2019

Täällä on ollut hiljaista, mutta katsotaan, jos nyt kuitenkin joku bbt-expertti olisi linjoilla. Mä testasin eilen plussan, joka tän käyrän mukaan olisi ollut dpo 11.
    F08D0B50-354E-40D2-A94C-79E14D188A42.jpeg
    Plussa oli kuitenkin sen verran vahva, että laittoi miettimään, olisiko ovis ollut sittenkin vähän aikaisemmin. Ovistestit mulla loppui tuolloin lauantaina kp 23, eikä ovisplussaa ollut tullut. Limat oli myös tosi huonot. Mielipiteitä käyrästä? Alla vielä kuva eilisestä plussasta. Sen perusteella, mitä nyt oon muiden testeihin vertaillut, voisi tuo plussa olla jopa dpo 14.
    DD261601-8B6B-4149-972B-9EE6B6565650.jpeg
    • Tykkää Tykkää x 2
  8. Eliza79 Ihastunut foorumiin Lokamammat 2018 Joulumammat 2016

Hurjasti onnea Mrs R.! Tarkistin omat kuvat plussatesteistä ja mun tammikuinen pregcheck liuskatesti näytti aika samalta dpo11. Eli voi olla ihan oikea aikakin sulla tuossa. Tytöstä sanovat, että plussa näkyis aikaisemmin ja vahvenis nopeammin ja mulla näyttäis tämä pätevän. Eka plussa tästä tyttölupauksesta tuli hailurana näkyviin jo dpo8, kun pojasta, vuonna 2016, se näkyi vasta dpo11. La nyt siis 29.9. ja viikkoja kasassa 31+1. :)
  9. Mrs R. Rakastunut foorumiin Huhtikuun äidit 2019

Kiitos Eliza79! Ehkä tuo sitten on se dpo 11:) Mun rv 10+1 keskenmenneeksi todetussa raskaudessa dpo 11 oli vain haamu, vaikka sitten vahvistuikin nopeasti ja dpo 14 oli jo leffaviivojen tasoa.
    • Tykkää Tykkää x 1
  10. kotikissa Tuttu foorumilla Maaliskuun äidit 2019 Helmimammat 2017

11. Vaiana Rakastunut foorumiin Tammikuun äidit 2019

Vitsi mitä uutisia täällä!
    Onnea tuhannesti kotikissa ja Mrs R! :love017

Hiljaista täällä bbt-ketjussa nykyään ja itsekin harvakseltaan käynyt lukemassa.
    Täällä porskutellaan jo kohta puolessa väliä raskautta ja rakenneultra häämöttää parin viikon päässä :)

Ihanaa loppukesää ja tsemppiä kaikille! :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 5
  12. Mrs.Smith Rakastunut foorumiin

Nyt kyllä voi varmaan olla aika varma ovulaatiosta??? Tää on nyt 1,5vuoden aikana kolmas ovulaatio :D mutta ei se mitään. Oon tyytyväinen. ImageUploadedByVau Foorumi1535166499.153783.jpg
    • Tykkää Tykkää x 5
  13. Vaiana Rakastunut foorumiin Tammikuun äidit 2019

Jes! Hyvältä näyttää ovulaation suhteen! :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  14. Mrs.Smith Rakastunut foorumiin

ImageUploadedByVau Foorumi1538486815.535628.jpg

Ja taas mennään! Aika hyvin sekoili noi lämmöt keskenmenovuodon aikana.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  15. Vaiana Rakastunut foorumiin Tammikuun äidit 2019

Voi eeeei :sad001 en ole käynyt hetkeen lukemassa täällä..
    Syvimmät pahoittelut keskenmenosta:Heartred
  16. Mrs.Smith Rakastunut foorumiin

Kiitos :) kyllä se tästä taas
    • Tykkää Tykkää x 2
  17. Gadian Rakastunut foorumiin Tammikuun äidit 2019

Mrs.Smith, tosi kurja kuulla että sinne on osunu keskenmeno. :sad001 Toivottavasti tärppäisi nopeasti uudestaan ihan pysyvästi!
    • Tykkää Tykkää x 1
  18. Mrs.Smith Rakastunut foorumiin

No niin, taas mennään!! Kattokaapa tätä!!

ImageUploadedByVau Foorumi1538795000.312441.jpg

Turkoosi viiva on tämä kierto, purppura viiva on viime kierto josta raskauduin :)

Alkaa jo todella jännittää! :) :)
    • Tykkää Tykkää x 4
  19. Gadian Rakastunut foorumiin Tammikuun äidit 2019

Mrs.Smith, näyttääpäs lupaavan säännölliseltä, peukkuja pystyyn!
    • Tykkää Tykkää x 1
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  20. Mrs.Smith Rakastunut foorumiin

Joo ei tullu vielä sillon ovista, lämmöt laski mutta kp20 tuli! :) :)

Tässä turkoosi on tämä kierto, purppura on viime(raskaus ja km)kierto ja vihreä on kesältä ovulaatiokierto.
    • Tykkää Tykkää x 1

Jaa tämä sivu