BBT - basal body temperature

Junttura, mulla saattaa tippua lämmöt vasta joskus kp 3-4 eli enpä voi loppukierron korkeista lämmöistäkään päätellä mitään. :mad:

Toivottavasti sun testi näyttää plussaa! Mutta jos ivf-hommiin joudut niin seuraan sun taivalta mielenkiinnolla :) Meillä on (toivottavasti) sama edessä tässä keväällä, jos ja kun tästä kierrosta ei plussaa tule.
 
Larissa, mulla ainakin siis niinä päivinä ku aamulämpö on kohonnut on päivälämpö ollut alhasempi. Ja esim. nyt on päivälämpö ollu saman 35,8 mitä se oli aamulla mitatessa.

Joskus aiemmin muistan että jos aamulämpö on ollu 35,4 ni päivälämpö on ollu 36,3 mutta silloin en oo kyl verrannu sitä mihinkään kiertoon tms.
 
ImageUploadedByVau Foorumi1458298316.860161.jpg


Uusi kierto ja uusi käyrä :) oudon matalalla oli lämmöt muutaman päivän, tänään sitten tuli nousu.

Tämä on nyt meidän viimeinen kierto omin voimin. Jos ei plussaa tule niin yksi kierto mennään e-renkaan kanssa (rauhoittaa endoa) ja toukokuussa alkaa ivf-hoito.

Larissa kp 19, dpo 7
 
Diabolicat, aika epäilyttävältä kuulostaa jos peräkkäisten mittausten tulokset on tuollaiset :O

Tässä mun käyrää nyt. Tänään dpo 11 ja nega testattu.

ImageUploadedByVau Foorumi1458628111.741700.jpg
 
Roze, ei taida tällä hetkellä olla :/ Itse odottelen täällä kierron käynnistymistä, jotta pääsen ovista bongaamaan ja alkion siirtoon, ehkä sitten mittaan taas aamulämpöjä :)
 
Täälä ois :) toki menty vähä huonommalla mittarilla pari kuukautta kiitokset esikoiselle ku mittaili nalleja :)
Yleensä käyrät huitelee tosi paljo minne sattuu mitäkön tässä tapahtuu :shifty:
Kp30 dpo10
 

Liitteet

  • IMG_20160819_214246.jpg
    IMG_20160819_214246.jpg
    95 KB · Katsottu: 375
Täälläkin yksi aamulämpöjen mittailija ilmottautuu :greet025

Mytty_, sun käyrä näyttää aika samanlaiselta kuin mun. Mulla menossa vasta dpo 7 ja lugesteronit aloitettu dpo 3, niin sen takia noussut lämmöt noin korkealle :dead: Eilen eli dpo 6 on ollut ilmeisesti estrogeenirysäys, kun lämmöt dropannut hetkellisesti. Onko muut huomannu samanlaisia dippejä lämmöissä? Mulla tulee melkein joka kierrossa dippi joskus dpo 6-7. Aluks luulin, et mittari temppuilee, mutta hormonit ne siellä vaan vaikuttaa :grin
 

Liitteet

  • _20160824_113759.JPG
    _20160824_113759.JPG
    179.8 KB · Katsottu: 352
Dippi lämmöissä noin dpo 7 on ihan normaalia, johtuu juurikin estrogeenista :) Eli ei voi tulkita esim kiinnittymiseksi :wink
 
Pitäs kaivaa vanha puhelin ku siel on loppu käyrä ei oo uuteen vielä tullu ladattua mutta aika tylsä se on loppu käppyrä pysyy 36.76-37.00 välillä tasasesti ja oli plussa kierto :) mä tulkitsin päiväkirjan avulla kiinnittymiseks ku luki JOMOTTAA! On noita dippejä muissaki kierroissa ollu eli eipä se taida mitää kertoo kaikkee saa vaa haaveilla :wink
 
Onko kellään tietoa toimiiko tämä imettäessä? Olen nyt kierron ajan mittaillut aamuisin, mutta ei ole lämmöt noussut yhtään.. mahdollisesti ovis ei siis tapahdu vaikka kuukautiskierto onkin alkanut? Vauva n.4kk vielä täysimetyksellä jos se vaikuttaa.
 
Lunni, kyllä itsellä ainakin nousi lämmöt oviksen jälkeen imettäessäkin. Imetys voi kyllä myöhästyttää ovista tai kierrot voi olla ovuloimattomiakin..
 
Mä oon mittaillu huvikseni nyt tässä ekassa letrokierrossa ja täytyy sanoa ettei mun lämmöissä oo hirveesti mitään järkeä ollu... Lämmöt on ollu korkealla(36,8) menkkojenkin aikana ja vasta kp6(36,1) tipahti lämmöt. Sen jälkeen kp7-12 lämmöt ollu joka helkkarin aamu 36,4. Eilen sain ovisplussan testiin... Koska lämmöt pitäis lähtee nousuun?
 
Pätkis, lämmöt nousee ovista seuraavana päivänä, eli 2-3 päivää ovisplussan jälkeen :)
Yksilöllistä on se et laskeeko lämmöt ennen menkkoja vai vasta menkkojen aikana..
 
Nostelen tätä ketjua :) Täällä yksi aamulämpöjen mittailija, tässä kierrossa aloitin mittailun lähinnä oviksen varmistamiseksi. Selkeän ovisplussan sain kp 15, lämpödippi oli juuri tuolloin kp 14 ja 15. Sen jälkeen lämmöt lähteneet hissukseen nousemaan, ja eilen kp 23/dpo 7 oli reilu dippi lämmössä; kp 22 aamulämpö oli 36,7 ja eilen 36,0. Jatkan mittailua vielä huvin vuoksi loppukierron niin näkee sit vähän edes suuntaa mitenkä lämmöt käyttäytyy :)

Vieläkö täällä on muita mittailijoita mukana?
 
Minä mittailen, mut vaan menkkojen lopusta siihen kun oviksen varmistan :) loppukierron lämmöistä ei oikeen voi päätellä mitään, dipillisiä ja dipittömiä kiertoja on sekä plussa-, että negakierroissa..
 
Minä aloitin tässä kierrossa mittailemaan mutta vielä en ole täyttänyt mitään käppyrää, ainoastaan paperille laittanut listaan. Olen lukenut että valvominen vaikuttaisi lämpöihin, mutta osaako kukaan kertoa mihin suuntaan? Minulla on jostain syystä ollut viime viikkoina aamu-aamuyöpainotteista unettomuutta, ja on ollut vähän hankala noudattaa ohjeita joiden mukaan lämpö pitäisi mitata aina samaan aikaan heti herätessä. :wideyed: Pahimmillaan olen herännyt jo viideltä enkä ole saanut enää unta. Pitäisikö silloin mitata heti herätessä vaikka se on väärään kellonaikaan, vai vasta oikeaan aikaan vaikka silloin on ollut jo pari tuntia valveilla?
 
Valvominen nostaa lämpöjä. Ja heti herätessä kannattaa mitata, vaikka se ois eri aikaan kun normaalisti. :)
 
Takaisin
Top