Babybox

Mommy76

Silmät suurina ihmettelijä
Joko olette tilanneet ? :dummy:
Mitäs muita saa uudelle tulokkaalle, ainakin sen liberon kassin.
 
Mä en tilannut esikoisesta enkä ehkä jaksa kyl nytkään.. Tuntuu että tuota tavaraa on jo yhden jäljiltä liiankin kanssa :woot:
 
En tiedä mitä sisältää mutta lastentarvikkeesta sen voi noutaa. Googleta babybox.
 
Mun ainut tuskailu on äitiyspakkaus :D riippuu se paljo millanen on ja kumpi tulossa :) aina sielä vaan on jotain mitä ei käytä
 
Mä luulen että otan kyllä. Jotenkin se on niin ihana ja kyllä meil on osa niistä vaatteista, varsinkin makuupussi, villahaalari ja kevyttoppahaalari ollu kovassa käytössä:)
Lisäks oon miettiny jos keräisin sit lapsille joskus ihanimmat vauvanvaatteet niihin laatikoihin talteen :happy:
 
Esikoiselle otin mut kakkoselle en ku oli vähä liian poikamainen mulla onneks makuupusseja vielä ku en oo raaskinu luopuu ja mulla se pakkaus on täytetty tärkeillä vaatteilla ja tavaroilla:) se haalari on kyllä paras siks mä vähä arvonki :)
 
Varmaan otan. Täällä on kirppareita tosi huonosti, joten kaikki pitää ostaa uutena, mikä syö rahaa ihan tuhotomasti. Eikä sitä välttämättä osaa varautua kaikkeen, kun on eka kerta kyseessä. Tietty äp pitää googlata ennen tilausta, koska en halua mitään, mitä ei tule käytettyä. Ainakin tämän vuoden äp on jotenkin kummallinen - ei omaan makuun ollenkaan. Toivottavasti ensi vuonna jotain muuta :)
 
Tuulia, ootko törmänny netissä olevaan kirppikseen Vähänkäytetty.fi (vahankaytetty.fi). Aivan loistava! Ite oon niin laiska etten aina jaksa lähtee kirppiksiä kierteleen niin oon tilannu esikoiselle ja itelle monta kasaa vaatteita tuolta. Suosittelen jos ei oo kirppiksiä lähimaastossa! :)
 
Kaikki ilmainen mulle vaan :grin Otan babyboxin ja muut mitä niitä nyt olikaan. Paitsi äitiyspakkausta. Oon säästänyt ykköseltä tosi hyvin kaikkea, niin ei äitiyspakkaukselle ole sitten tarvetta - sinänsä vähän harmi. Se oli niiiiiin hieno tunne, kun pääsi käpisteleen sitä pakkausta ja olihan se itse pakkaus ihan loistava säilytyslaatikko :)
 
Mä en kans tiiä otanko äitiyspakkausta. .. ainoo ehkä et se makuupussi olis hyvä mutta niitäkin saa muualta. Sille rahallekin olis käyttöä.
 
Meillä on aikalailla vauvavaatteet jo myyty, äitiyspakkauksesta tosin on tallella makuupussi ja toppapuku. En kuitenkaan aio äitiyspakkausta ottaa, ostan mieluummin sillä rahalla vaatteita kirpputoreilta. Koosta 86 alkaen on sitten kamala määrä vaatetta, vähän unisexiä, mutta pääosin tyttömäistä. Joten jos poika tulee, niin joutuu aikalailla kaiken ostamaan.
 
Täälä on kans tyttöjen vaatteita vielä ihan hyvä määrä löytyy jopa käyttämättömii toivoisin vaan sen yhden pojan mut sitte saa kyllä vaatteetki hommata uudet :D mieski sano jo et ei meillä oo sitte yhtää mitää jos poika tulee
 
Otan babyboksin ja liberolaukun yms.. Äitiyspakkausta en ota eikä otettu esikoisellakaan.. Jonkin vanhan äp-pakkauksen vaatteita ja makuupussi on käytettynä meille tullut. Tytöltä on vielä kaikki vaatteet ja tavarat jemmassa, jos toinen on poika niin heti alkuun ei tarvitse ostaa yhtään mitään välttämättä.. Tai no tutti :grin Esikoista odottaessa hankin molemmille sukupuolille sopivia vaatteita. Niiden pienimpien kokojen jälkeen alkaakin sitten pojalle sopivat harvenemaan ja lopulta onkin sitten 80 cm -> melkoisen tyttömäisiä..
 
Kauankohan sitä pystyy pitää näppinsä erossa niistä vaatepussukoista jotka vieny vaan turhaa tilaa kaapin perällä ku ei oo pientä käyttäjää :wink ollaa mökillä oltu koko kesä ja kotona käytykkään ku poisti kattomassa niin saa nähä ku maanantaina taas mökki menee talviunille ja kotiudutaa oonko jo laittaas vauvan vaatteita kaappiin :rolleyes:
 
Milloin nuo (babybox ja liberolaukku) voi tilata ja mistä? Onko vielä jotain ilmaiskrääsää?
 
Olen kuullut huhua, että ensi vuoden äitiyspakkaus tulee olemaan tosi hieno! :) itse ajattelin sen ottaa, vaikka esikon jäljiltä kaikki hyvässä kunnossa :)
 
Takaisin
Top