Avuttomien ensiodottajien tyhmien kysymysten palsta

Täällä on myös kaikki ultrat hoidettu vatsan päältä, poislukien yksi päivystyskeikka :) Kuvat ollaan saatu aina mukaan. Kyllä meillä mies on aina mukana kun vaan töiltään pääsee, on ihana yhdessä ihmetellä masu-asukkia. Meikäläistä ei miehen läsnäolo sisätutkimuksessa häiritse, eiköhän se ole sen värkin nähnyt aiemminkin :D Ja kevyempää katseltavaa se on kuin synnytys :wink
 
Meillä np-ultra tehdään alakautta ja samalla tarkistetaan, ettei ole tulehduksia ym (eli sellainen maailman nopein sisätutkimus). Mies on toki ollut mukana, samoin kuin lukemattomissa tutkimuksissa viime keväänä, kun keskenmenon hoito meni monien komplikaatioiden kautta. Ei mulla käynyt edes mielessä, että voisi hämätä, on se tosiaan sen seudun ennenkin nähnyt :D
 
Mä en nyt jaksa ettiä vastausta noilta edellisiltä sivuilta joten kysäisen :)

Eli oltiin viime viikolla np-ultrassa 11+6 mutta vastasi 12+3.

Lääkäri sanoi, että on normaalia muutaman päivän heitto (tiesin) mut ei maininnut mitään et muuttuuko laskettu aika?
 
Voi riippua lääkäristä/kätilöstä. Minulla muutettiin kun heitti neljällä päivällä. Olin siihen asti ollut käsityksessä ettei muuteta ellei heitä kokonaisella viikolla (jostain olin lukenut). Jos laskettua aikaa on muutettu, niin luulisi sen näkyvän neuvolassa koneelta, kannattaa kysyä sieltä, ja ainahan sinne sairaalaankin voi soittaa ja sanoa että jäi vähän epäselväksi tämä asia.
Mä en nyt jaksa ettiä vastausta noilta edellisiltä sivuilta joten kysäisen :)

Eli oltiin viime viikolla np-ultrassa 11+6 mutta vastasi 12+3.

Lääkäri sanoi, että on normaalia muutaman päivän heitto (tiesin) mut ei maininnut mitään et muuttuuko laskettu aika?
 
Kiitos nopeasta vastauksesta! :)

Meillä ens ma neuvola ni kysyn sitten samalla. Täällä kun on lukenut et jollain vaihdettu parinkin päivän heitosta niin ajattelin et olisko :)

Siihen neuvolakorttiin kun ei tullut muuta merkintää kuin et rv 11+6 ja vastaa viikkoa 12+6 :)
 
Timantti, mulla heitti 6pv eivätkä siirtäneet la:ta :) eli varmasti aika kätilö ja lääkärikohtaista. Eipä se heitto sinällään mitään tee, harvoinhan la pitää muutenkaan paikkaansa. Tietääpähän itse, ettei alussa huolestu, vaikka sikiö olisikin hieman isompi viikkoihin nähden :)
 
ImageUploadedByVau Foorumi1421214495.984413.jpg

Kertokaa alottelijalle, kumpi tämä on? Testi on siis liuskatesti, ja viiva tuli vähän alemmas ku yleensä? Mutta aiemmin ei ol tullu tollasta.. Help!
 
Selvä plussa! Voi vitsi, muistan sen fiiliksen, kun itse teki ensimäisen plussan! :happy: Onnea!
 
Kyfi: en haluais maalailla piruja seinille, mut ite tollasen testin tehneenä, se ei valitettavasti tarkoittanut yhtään mitään :sad001(( ite siitä sillon kans innostuin liiaksikin :/ testi vain vie värin mennessään virtsan mukana, eikä tartu sille kuuluvaan kohtaan koska hormonia ei virtsassa ole.. :sad001 mutta toivotaan et olen väärässä tällä kertaa! :)
 
eiks toi ole sieltä sen muoviläpyskän alta? sinne kyllä kertyy väriä vaikka nega onkin. viivan pitää ilmestyä lähemmäs kontrolliviivaa niin ettei tarvitse mitään repiä pois tieltä. Kerro ihmeessä jos kuitenkin plussa tuli, negatiiviselta tää mulle valitettavasti näyttäis...
 
Kertokaas viisaammat että kuuluuko tää oik puolen juilina oikeesta aiheeseen. Välillä poissa ja sitten taas koskee. pääsen vasta 12.3 tsekkaan ultraan että onko kaikki ok. Järjettömän väsynyt ainakin oon ja pissattaa koko ajan
 
Kiitti Toffee vastauksesta. Oon hieman hermoheikko tän asian suhteen, kuinka sitä voi olla näin malttamaton
 
Takaisin
Top